Citat:
Ursprungligen postat av
Honeyvoice
Fast du Kakan...det finns en förklaring till…att hon bara inte är redo att vara så fysiskt nära en person hon upplever att hon inte känner tillräckligt. Hon kanske finner det extremt onaturligt och krystat att bokstavligt talat släppa in en vad hon bedömer vara en främling i sin kropp. Det är helt okej för dem som vill ligga på första dejten men glöm inte att det är lika okej att vänta utan att bli anklagad för ett spel.
Min personliga åsikt är att man kan förstöra något som kunde blivit någonting med att ligga för snabbt. Jag undrar om det finns ett samband mellan längden på förhållandet och hur länge man väntade med att ha sex. Skulle inte förvåna mig om det finns.
Det känns som att många här inne har noll erfarenhet av väluppfostrade tjejer med hög självkänsla,gott självförtroende och stor självrespekt(något alla kan skaffa sig). Att tänka kortsiktigt men ändå sikta på ett långsiktigt förhållande kan nog bli problematiskt.
#uptightfrigidspelarsvår
Brottinator…you really get me…me likee

Trampades en liten honeybee på tårna med det där inlägget? Får be så mycket om ursäkt isåfall. Var absolut inte min mening. Självklart finns det säkert bra tjejer som knullar på första andra dejten, men skulle påstå att majoriteten av dom är trasiga och bekräftelsetörstande tindersexmissbrukare. Så om du varit en sådan vet du ju nu vad det är som gäller för att hitta något mer seriöst, och hör inte killen av sig om ni inte knullat? Gå till en annan. Det är ju inte som att du saknar alternativ tillskillnad från majoriteten av män här i tråden eller hur?
Självklart finns det ett samband mellan att vänta med sex och att inte göra det. Det säger sig självt. Jag försöker förmedla någonting här. Det finns säkert forskning på det här också. Att knulla på första dejten är som att säga att man är mcdonalds som tjej. Det är bara så det är. Lyssna hur killarna pratar här inne om sina ligg. Låter det som att dom hyser stor respekt? Anteri nämner sin oknullade dejt gång på gång. Varför? Hon är ju intressant. Hon gör tvärtemot vad dom andra korkade brudarna gjort, och det säkert i kombination med att hon inte är helt pantad heller, gör det hela så mycket mer intressant. Män behöver längre tid för att kunna bonda med en tjej, det går inte på en dejt bara.
Rent generellt alltså. Ber om ursäkt om jag kallade det för ett spel, men all form av ragg kan kallas "spel" om du hänger med? När jag säger "oh honeybee, ska vi gå hem till dig eller mej?" är det ett spel. Inte fan säger man så om vi träffas ute på stan bland folk, i vanliga vardagen etc.
Likväl som om jag håller igen för sex på en dejt gör jag det medvetet. Det är ett bestämt val. Alltså ett spel från min sida. Inget som "kommer naturligt". Det som kommer naturligt är ju att vilja ha sex med någon man gillar, även om det är "fel" att ligga på första dejten.
Det bästa man kan göra är att hålla sig uppdaterad i "spelets värld" youtubea, kolla ideer filosofier från andra, låta sig inspireras. Sen tillämpar man metoder, ideer etc som man tycker verkar vettiga. Jag tex är ju inget större fan av såna här grejor "Du är sjukt snygg, men haha, du ser så tjock ut i den där klänningen".
Dvs en hiss och sen en diss, typiskt "spel" för killar. Har du säkert upplevt eller hur?
Finns mycket bättre sätt man kan förmedla sitt intresse på, så att säga.
Kör hårt nu Gumman