Flashback bygger pepparkakshus!
2018-09-03, 21:15
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Gräslök & Cream Cheese från Estrella har jag testat nu. Det var några av de mest meningslösa chips jag testat. Otydlig smak. Kände varken gräslök eller cream cheese. Blev tråkig konsistens av dem med, lite som tapetklister.

Kanske aningen svaga i smaken, men goda ändå, likaså Sourcream & Dill. Bra att de vågar testa lite nya grepp, även om det mest är varianter på tidigare smaker. Men de med rostad vitlök och havssalt måste jag säga var för jävla goda.
Citera
2018-09-03, 21:36
Medlem
Nån som testat Gårdschips nya Rostad vitlök och piri piri? Tycker Gårdschips är den mest stabila tillverkaren i övrigt.
Citera
2018-09-04, 13:21
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo01
Nån som testat Gårdschips nya Rostad vitlök och piri piri? Tycker Gårdschips är den mest stabila tillverkaren i övrigt.

Dom öro testade, jag tyckte dom var goda. Mild hetta som det står på, inte så starkt att det kändes om man gillar starkt men ändå en stark smak.
Gillar du gårdschips ska du absolut testa dessa. Lagom storlek på påsen med.
Citera
2018-09-14, 08:42
Medlem
fjolla666s avatar
Pringles med smak av thailändsk gröncurry kan den vara något?
Citera
2018-09-16, 16:05
Medlem
någon som testat dem nya limited Edition smakerna från Estrella Tryffel och Karamelliserad Rödlök som kom ut nu i dagarna?
Citera
2018-09-19, 13:46
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andy-seagal
någon som testat dem nya limited Edition smakerna från Estrella Tryffel och Karamelliserad Rödlök som kom ut nu i dagarna?

testat rödlök, tyckte de var goda, smakfulla utan att bli för mycket. Kanske lätt att tröttna då de bara är lök så kanske inga jag skulle köpa om och om igen men kul att testa lite nya smaker.

Testade olw fresh island också, kanske var just min påse men de smakade inte alls mycket, knappt nånting. Hade gärna haft kraftigare smak på dem

En sort jag fallit totalt för är kikärtschipsen från olw med paprika och vitlök. Jättegoda verkligen, smakar mycket, tydliga smaker och härligt krispiga. Trycker lätt en påse
Citera
2018-09-19, 14:41
Medlem
Estrellas LINSBÅGAR med ostsmak är i min mening mer smakrika än "vanliga" ostkrokar. Positivt överraskad!

Estrellas "Västkustchips" med cheddar är riktigt bra! Krispiga och smakrika
Citera
2018-09-26, 19:18
Medlem
Jag testade OLW:s kikärtschips med chili och lite vitlök smak igår. Tycker inte de smakade så mycket och håller estrellas linschips med ranch och sourcream smak högre.
Påsarna var bara på 85 g så de tog slut snabbt.
Någon annan som testat?
Citera
2018-09-26, 23:05
Medlem
HasseBanans avatar
Usch för OLW:s nya med Rosepeppar och Lime. Smakar ju sådana där kex, hushålls-wafers eller vad de heter. Ett totalt misslyckande av OLW.
Citera
2018-09-27, 01:01
Medlem
Castlevanias avatar
En annan går och väntar på julostchipsen från Estrella. En liten fågel har kvittrat att de ska dyka upp även inför den här julen. Såå goda
Citera
2018-11-15, 13:56
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castlevania
En annan går och väntar på julostchipsen från Estrella. En liten fågel har kvittrat att de ska dyka upp även inför den här julen. Såå goda
Såg dom igår, julcheddar eller nåt, i alla fall nån jävla julost på påsen.
Citera
2018-11-20, 04:27
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conny-kaka
Jag testade OLW:s kikärtschips med chili och lite vitlöksmak igår. Tycker inte de smakade så mycket och håller estrellas linschips med ranch och sourcream smak högre.
Påsarna var bara på 85 g så de tog slut snabbt.
Någon annan som testat?
Jag blev positivt överraskad av dem. Tycker de var riktigt smarriga faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in