2018-11-19, 21:56
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindah
Jag finner det lite konstigt med hela "selfies är inge bra, du ska visa att du har ett awesome liv!!". Ärligt talat, bryr sig tjejer verkligen om det skiten? Jag bryr mig tex inte ett skit om tjejen har en selfie eller inte, jag bryr mig nada om hon fotat någon bild i en grupp av vänner eller på någon jävla snowboar, jag vill se hur hon SER UT och inget annat.

Har svårt att tänka mig att kvinnor bryr sig särskilt mycket heller.
+1!
Du ska i första hand se bra ut, ha lite klass och vara normal. Att badrumsselfies inte ingår säger sig självt.
Citera
2018-11-19, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Well vet flera i min närhet som hittills lyckats hålla ihop efter att ha hittat varandra via Tinder.

Lustigt att du uttalar dig om något du ingenting vet.
Så är det. Min kompis hittade sin nuvarande fru på Tinder.

Tinder är inte mindre seriöst än någon annan tänkbar plats att hitta en partner. De flesta på Tinder är ute efter något seriöst.
Citera
2018-11-19, 22:02
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Jag har sett flertalet hemska fall som gått upp något otroligt i vikt under sin studietid. Läser man ett lästungt program så blir många stillasittande, det är lite härligt att ha något att tugga på när man pluggar, och så en jävla massa vin och lowkey-festande. Du kan aldrig veta hur en tjej utvecklar sig förrän hon gjort klart sin utbildning. Ropa inte hej för tidigt osv.
Ingen student kan ha så mycket att göra att man inte kan lägga undan en timme varannan dag, 3,5 i veckan, till träning. Då gör man något fel.
Citera
2018-11-19, 22:08
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Ingen student kan ha så mycket att göra att man inte kan lägga undan en timme varannan dag, 3,5 i veckan, till träning. Då gör man något fel.

Håller med. Men girlsen vill följa dokusåpor, festa, fika och catcha upp med sina 87 nära vänner. Då väljer många bort träning.

Jag själv? Pluggar juridik och tränar 5-6 pass i veckan. Går utmärkt.
Citera
2018-11-19, 22:09
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Är du en liten prinsessa ? Tinder är en knullapp och soul mates existerar inte.

Tinder är både och. Till skillnad från dig har jag gedigen erfarenhet.
Citera
2018-11-19, 22:11
Medlem
Citat:
Tinder är både och. Till skillnad från dig har jag gedigen erfarenhet.
Jag uppskattar att 95% av tjejerna på Tinder bara letar efter något seriöst där och är totalt ointresserade av ONS.
Citera
2018-11-19, 22:15
Medlem
Minns den första tjejen från tinder jag var hem till... 3-4 år äldre än mig, det var spännande och förväntansfullt. Skulle tinder oskulden tas nu?
Hon såg helt okej ut på sina bilder. Men nä, tamme fan, när hon öppnar dörren står det en mycket rundare figur där än vad bilderna givit sken av. Fyfan. Går in ändå och sitter och snackar med henne en stund och funderar samtidigt om jag ska köra på ändå. Men nej fyfan, drog därifrån efter 30 minuter utan att röra henne, ångrar det inte - lite självrespekt lär man ju ha.
Fick bli en läxa att alltid göra noggranna bildresearches innan man träffa någon mer från appen haha
Citera
2018-11-19, 22:15
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Jag uppskattar att 95% av tjejerna på Tinder bara letar efter något seriöst där och är totalt ointresserade av ONS.

Du har nog för stor procentsats. Men i sak håller jag med. Många verkar också inte förstå att dagens tjejer, på gott och ont, kan vilja söka seriöst men ändå kan tänka sig att hoppa i säng på första dejten.
Citera
2018-11-19, 22:20
Medlem
Citat:
Du har nog för stor procentsats. Men i sak håller jag med. Många verkar också inte förstå att dagens tjejer, på gott och ont, kan vilja söka seriöst men ändå kan tänka sig att hoppa i säng på första dejten.
Tror tvärtom att jag garderade mig med för låg procentsats. Ja, att en tjej vill ligga redan på första dejten betyder ytterst sällan att hon inte vill att det ska leda till något mer.
Citera
2018-11-20, 00:54
Medlem
pulverhonungs avatar
Klippt mig, skaffat mig ett jobb och laddat ner tinder.

En fråga, ponera att jag köper tinderplus och swipear så att tummen inte klarar mer, kommer det här förstöra "ranken" man har och leda till att jag syns mindre eller spelar det ingen roll? Jag swipeade nämligen en hel del och fick runt 20 matchningar, nu har jag inte fått en enda på 2-3 dagar...
Citera
2018-11-20, 01:11
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Klippt mig, skaffat mig ett jobb och laddat ner tinder.

En fråga, ponera att jag köper tinderplus och swipear så att tummen inte klarar mer, kommer det här förstöra "ranken" man har och leda till att jag syns mindre eller spelar det ingen roll? Jag swipeade nämligen en hel del och fick runt 20 matchningar, nu har jag inte fått en enda på 2-3 dagar...
Du ska bara swipa höger på max en av tio. Det är ju inte ens en av tio som är knullbara.

Så både att vara ärlig med dig själv samt att det de facto är dåligt för din "ELO-score" gör att svepa-höger-på-allt som idioter gör är inte särskilt framgångsrikt.
Citera
2018-11-20, 02:31
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Du ska bara swipa höger på max en av tio. Det är ju inte ens en av tio som är knullbara.

Så både att vara ärlig med dig själv samt att det de facto är dåligt för din "ELO-score" gör att svepa-höger-på-allt som idioter gör är inte särskilt framgångsrikt.

Ja jag känner mig berättigad att vara mer selektiv med vilka jag swipear höger på nu när jag fått en hel del snygga matchningar så det blir bara en ja swipe på dom man med säkerhet tänker skriva till, men är du säker på att sin elo förstörs av att swipea mycket? Blir ju lätt att man sitter och swipear väldigt mycket bara pga att man är uttråkad.

Appliceras detta på både höger swipe och vänster swipe? Båda är alltså dåliga att göra för mycket?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in