Citat:
Ursprungligen postat av
Statistenidittliv
Hur många har hon falskanmält för våldtäkt?
Inga och offtopic... jag vet- Det finns mer i den här storyn men vill inte skiva en bok.
När en del kvinnor är så här röriga enligt egna upplevelser så hur fan ska det gå att lita på vad dom säger enligt den här nya lagen. Som kom ganska nyligen... För jag tänker att skulle hon vara anmälsbenägen så skulle fan en och annan man råka illa ut helt klart inklusive jag själv.
Nu så skötte vi ju den biten fint för vi frågade varandra innan enligt den här nya lagen... så som det ska gå till.
Om man träffar en tjej som skulle ljuga för att vinna något. jag har ju vart ihop men en tjej för länge sedan hon hade fan gjort det om hon kunnat. Man blir ju fan vettskrämd över den här nya lagen... En och annan man lär råka illa ut. Man blir ju fan mörkrädd, jag har då inte lika stor lust att ha sex på samma sätt längre. två som råkar träffas salongsberusade i en bar och går hem ihop för att ha det lite trevligt utan att något som känns fel för någon händer. Men att man blir anmäld efteråt för att hon ångrat sig-
Fy fan...