2018-11-17, 21:15
Medlem
Det värsta dem här såkallade 435 gänget gjort är o snatta på coop. Sluta lyfta upp dem så högt. Men bollar ändå att göra detta, jag e säker på att dem visste vilka som fanns på plats.
Citera
2018-11-17, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanishingThug
Det värsta dem här såkallade 435 gänget gjort är o snatta på coop. Sluta lyfta upp dem så högt. Men bollar ändå att göra detta, jag e säker på att dem visste vilka som fanns på plats.
Kanske ett skitgäng men de utklassade en hel HA fest. Drog ner byxorna på HA och smiskade dem
Citera
2018-11-17, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Restad0122
Kanske ett skitgäng men de utklassade en hel HA fest. Drog ner byxorna på HA och smiskade dem

Utklassade skulle jag inte säga, då skulle dem våga ta det som män och inte försvinna så snabbt. Sen har jag förstått att det avlossades en hel del skott utan nån avliden.... big fail på den. Visst krävdes det mod från dem, absolut men utan habbar i kroppen så hade dem inte ens tänkt tankarna. Sim*n är ju största habb torsken som finns i Mölnlycke...
Citera
2018-11-17, 22:13
Medlem
Rent logiskt med tanke på hur media skrivit upp detta fallet som krig mellan kriminella gäng och att polisen fruktar hämnd från HA så borde ju rimligtvis inte någon från förortsgänget vistas i området då hotbilden är för stor just där och polisen måste satsa för mycket av sina redan klena resurser i detta område.
Citera
2018-11-17, 23:04
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:

1; sämsta tråden ever..
Alla som har lite koll vet att dom har diverse domar från misshandel till grov misshandel över grepp i rättssak narkotikabrott mm men vad spelar det för roll?
2;
Dom har fått tillsägelse flera ggr att tona ner dom har förminskats av BO offentligt och stärkta av diverse kemiska underverk bestämde dom sig för att få upprättelse för alla kränkningar..

3. Varför lägger ni in Wiseman i tråden? Dom är inte 81 .
Citera
2018-11-17, 23:21
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Utklassade skulle jag inte säga, då skulle dem våga ta det som män och inte försvinna så snabbt. Sen har jag förstått att det avlossades en hel del skott utan nån avliden.... big fail på den. Visst krävdes det mod från dem, absolut men utan habbar i kroppen så hade dem inte ens tänkt tankarna. Sim*n är ju största habb torsken som finns i Mölnlycke...

Habbar? Menar du horse?
Citera
2018-11-17, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohoo72
1; sämsta tråden ever..
Alla som har lite koll vet att dom har diverse domar från misshandel till grov misshandel över grepp i rättssak narkotikabrott mm men vad spelar det för roll?
2;
Dom har fått tillsägelse flera ggr att tona ner dom har förminskats av BO offentligt och stärkta av diverse kemiska underverk bestämde dom sig för att få upprättelse för alla kränkningar..

3. Varför lägger ni in Wiseman i tråden? Dom är inte 81 .

Att misshandla små kids från Mölnlycke och råna dem på deras mobiler är inte nåt att diskutera ens då du kan välja valfri förort i Göteborg där dem skulle få smisk av vem som helst.

435 och deras bihang är töntar som blivit mobbade av diverse folk så du kan ha rätt i att dem fick nog. Va heter tjockisen som hängde med dem, va rädd för sin egen skugga. Ro*in Ås*ll gjorde va han gjorde för han ville åka in då han va jagad av vissa människor, stef*n halvneggern blev örfilad varann dag då han sålde gräs fast han inte fick det. Ol*ver blev kidnappad och rånad på sin stash av en kurd eller iranie som styrde handeln i Mölnlycke innan dessa kids.. hörde att han mobbade dem ordentligt. Snodde även E*ons moppe nån gång. Jag tror dem faktiskt fick nog och gav sig på dem "största" och trodde det skulle hjälpa dem. Har inte mycket respekt för varken 435 eller HA men 435 är helt enkelt inte på den nivån...
Citera
2018-11-17, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Habbar? Menar du horse?

Benzo, tabletter
Citera
2018-11-17, 23:34
Medlem
Av deras lilla crew är väl E*on isåfall den som har bollar resten är bara ett gäng bortskämda wannabe gangsters men jag ger dem creds för denna handling oavsett hur misslyckat det va...
Citera
2018-11-17, 23:55
Medlem
Wisemen samarbetar inte med 81. Däremot samarbetar Aiks firman boys med dessa i sthlm. Jag kan ha fel men då har Janne Josefsson och UG det också. Så off topic men sant.
Citera
2018-11-18, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanesbrur
Tyvärr har varken HA, wisemen eller AFA någon chans mot de ”riktiga” förortsgängen. Nu vet jag inte spec mkt om det här 435-gänget, kanske dom inte e nåt speciellt. Så där kan HA kanske sätta emot, men i göteborgs förorter e d bäst att dom 3 ovan nämnda vet sin plats

Men det här är inget riktigt gäng, visst har dem viss uppbackning av BMC för att dem säljer deras grejer och nån bror till nån eller liknande men dem får ingen hjälp i denna situation och dem är chanslösa dessa kids. Dem har inte kapacitet o kriga på denna nivå
Citera
2018-11-18, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av limptarzan
Stod säkert 10-12 skinnvästar vid Shell Landvetter vid 19.30 ikväll..... letandet har börjat på riktigt !

En skjuten i Biskopsgården ikväll, avliden.... samband?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in