Citat:
Ursprungligen postat av
marangzviss
Hur ofta duschar ni? Och hur tvättar ni er i ljumskar och underliv när ni inte duschar? Utgår ifrån att ni tvättar er i armhålorna varje dag.
Nej.
Jag duschar 2-3 gånger i veckan och vid dusch tvättar jag självfallet hela kroppen inklusive hår och rakning. Därefter borstar jag endast tänderna fram tills nästa dusch om två eller tre dygn. Kläder byts inte heller, jag har samma kalsonger och t-shirt från dag ett till dag tre. Strumpor har jag sällan, jag är oftast klädd i en t-shirt och pyjamasbyxor och eventuellt en huvtröja om det är höst/vinter. Pyjamasbyxorna och huvtröjan tvättas någon gång i månaden.
Jag upplever inte att jag luktar illa. Ingen har någonsin sagt till mig att jag luktar illa. Jag svettas helt enkelt inte särskilt mycket och eftersom jag inte tränar så finns inte behovet av ideliga klädbyten. Modeordet för året har ju kommit att bli "incel" och nej, någon sådan är jag inte. Jag har en särbo och när vi träffas blir det ofta samlag. Jag duschar naturligtvis innan. Det är i vardagen, när jag varken har för avsikt att ligga eller träffa folk, som jag låter pragmatiken styra. Det hör även till saken att jag inte förvärvsarbetar så jag träffar oerhört lite människor i min vardag.
Jag förstår förresten inte varför man ska tvätta just ljumskarna? Röven hade varit mer rimligt men ljumskarna?