Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Ja, något av årets par som alltså redan hunnit skaffa barn. Förvisso går det rent tekniskt rätt fort om man har den turen men det där låter som alltför fort. Spelas inte BSF in under juni/juli och då ska det alltså redan ha hunnits bli så stabilt (enligt paret) att det är barn-läge.
Svårt att sia om vilka det är men det skulle inte förvåna mig om det är så att det är Simon som ju kysst varenda en av sina tjejer och det då gått längre för fort med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Ja Per har nog iakttagit Madeleine under den tid hon varit på gården (mer än vad hon trodde) och sett hur hon reagerar, förstör hans egentid med andra och så vidare. Till sist fick han nog vilket var bra. Sen som du säger, det är ju lite konstigt att han först säger så och sen skickas hon, eller så menade han kallt "jag tror redan du vet att vi inte har kemi och att jag tycker du skapar dålig stämning". Hon sa ju när hon röstades ut att hon hade känt det på sig sen dagen innan på logdansen. I vilket fall, nu kommer stämningen bli mer gemytlig hos Per.
Precis, trots att Henrik är 34 så bör han verkligen lyssna på dessa råd, han riskerar att stå ensam annars. Johanna som gick iväg med honom igår verkar ha en stor mognad fast hon bara är 22 och är kanske en tjej som skulle passa honom bra?!
Tror Leonora inte fick det där klicket med Annette utan placerade in henne i vänfacket när dem målade fönster sist. Kanske också att hon var rädd för att Annettes mer "vilda" sida som hon inte verkade gilla skulle ta över i slutändan i en relation. Det kan ju också vara så att Leonora på sikt vill ha syskon till dottern Molly och Annette är ju 56 och lär ju inte kunna få barn, Leonora är över 40 och kanske inte vill föda barn igen. Då är ju valet enklare med en tjej som är 28 respektive 26, där finns ju chansen att få ett barn som partnern kan bära och föda. Göteborgskan ska ju även på speeddejten att hon ville ha barn på sikt.
Tror också Elin ryker vid nästa val hos Simon, jag hoppas på det iaf.
Sen i trailern inför nästa vecka såg man ju Erik säga nåt i stil med.."nej det går inte att hålla på såhär, det är nu eller aldrig". Tolkar det som att han äntligen ska börja ta för sig lite mer...

Jo, det kan ju vara att han menade det så som du skrev, men det var sannerligen inte det intrycket jag fick. Uppenbarligen var det något som skavde dock så där ligger den teorin närmare. Skönt att Madde åkte iaf.
Beträffande Henriks tjejer har jag absolut noll koll på vem han kan tänkas välja. Han har ju inte visat det minsta för någon av dom än mer än att han gillar dom alla. Göteborgskan, Sara, kan nog ligga bra till om jag nu måste gissa.
Jo, sant barnfrågan har jag inte tänkt på beträffande Leonora men även om det vore så att Leonora skulle få föda barnet själv eller om det var adoption etc så vill nog inte Annette ha en liten parvel vid 56, då är dom ju "låsta" i säg 20 år till och då är hon 76 och det är väl för gammalt helt enkelt. Det kan således absolut ha spelat in, men givetvis även den vilda sidan.
Jag tror göteborgskan passar bäst.
Citat:
Ursprungligen postat av
kattemaks
Är det årets bönder då, eller några tidigare?
Eftersom det sägs att det ska avslöjas längre fram under säsongen så får man ju förmoda att det handlar om årets bönder.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Såg nu på BSF:s sida på Facebook där det diskuteras rätt flitigt om hur Christer och Hans-Erik ens kunde bli utvalda att komma till Siggesta.
Marie svarar själv i tråden och säger att det var inte 100% sanning i deras brev så hon blev lurad plus att dessa två tydligen hade skickat med bilder som var tagna långt bak i tiden, typ från när dem var 40 eller nåt i den stilen.
Men man blir väl inte så väldigt förvånad

, även fast det var bra att få detta bekräftat av Marie själv.
Det förklarar saken.
Dock måste det ju vara det dummaste jag läst om sökande i BSF. Skicka foton som är 25år gamla?
Tror herrarna att detta inte skulle framkomma vid ett möte? Ja, man ska väl inte förvånas över folks dumhet längre men herregud...