2018-11-08, 16:39
  #769
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Svårt att tro att några av årets fyra får till det med barn alla redan...
Jag tycker artikeln är rätt tydlig med att det är en av årets bönder.
Citera
2018-11-08, 16:52
  #770
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Jag tycker artikeln är rätt tydlig med att det är en av årets bönder.

Då har det gått undan i så fall.
Citera
2018-11-08, 16:54
  #771
Medlem
Knasibass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Christer som den gamle gubben heter var ju 67 och när man söker på ratsit så kommer det upp 3 Christer 67 i Hörby och samtliga är gifta, skulle en av dessa då vara "vår" Christer, i så fall måste han träffat och gift sig med någon kvinna ganska omgående efter han röstats ut.
Tror snarare i så fall att han och frun har separerat, men fortfarande är gifta på papperet.
Citera
2018-11-08, 18:26
  #772
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasibas
Tror snarare i så fall att han och frun har separerat, men fortfarande är gifta på papperet.


Ja så kan det ju givetvis också vara.
Citera
2018-11-08, 18:27
  #773
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Svårt att tro att några av årets fyra får till det med barn alla redan...


Jo kanske, skulle väl möjligen kunna vara Per i så fall.
Citera
2018-11-08, 19:31
  #774
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Fast Linda hetsade väl inte direkt Marie att skicka hem Hans-Erik och Christer, hon sa väl mera "Du har ju valet att skicka hem dem idag". Sen tror jag Marie hade skickat hem dessa två ändå, hon hade fått nog efter deras beteende på grillfesten plus att det sas mycket mer från dessa två herrar som vi inte fick se enligt Marie.
Ja är över 60 år (prick 60 faktiskt) hallå där?....det var iaf ett känslomässigt övergrepp i rättssak...för de va efter att Linda kom på besök & hota
& ondhets-hetsa som Mari'n plötsligt erkänner i efterhand att hon varit för mild mot skojarna

I övrigt var avsnitte upplysande genom att i åratal har dom hysteriska FB-män-männen vallfärdat
till tråden här för att kvacka fram sömnpillret att alla kevinnor som uppvisar obefogad svartsjuka för att bonden ignorerat tidtagaruret med någon konkurrent tillskrivs diagnosen sykopati, men
när gubbar gör detsamma gör dom det däremot för att försva(g)(r)a sin blygd också uppstår
publikfriande komik istället
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-11-08 kl. 19:36.
Citera
2018-11-08, 20:18
  #775
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Erik eller Simon känns helt uteslutet i alla fall.

Satsar 20 spänn på Simon+Amanda och 150 spänn på Per+Mulliga brunetten han gick iväg med under logdansen.
Citera
2018-11-08, 21:06
  #776
Medlem
Isnatts avatar
I kärlek åt alla så sa Christer eller vad surgubben hette att 'han och hans fru' vid ett tillfälle i näst senaste avsnittet (tror jag)
Den norrländska tangokavaljeren tyckte jag att jag kände igen från teve, men det kanske bara var 'hans sort' man sett förr..
Citera
2018-11-08, 21:34
  #777
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
I kärlek åt alla så sa Christer eller vad surgubben hette att 'han och hans fru' vid ett tillfälle i näst senaste avsnittet (tror jag)
Den norrländska tangokavaljeren tyckte jag att jag kände igen från teve, men det kanske bara var 'hans sort' man sett förr..

Surgubben som trodde han var den rätta för Marie bara för dem hade hästintresset gemensamt heter Christer, men det var inte han som sa meningen "jag och min fru har ett företag ihop".

Det var den norrländska tangokavaljeren som sa det, Hans-Erik heter han, och han har tidigare varit med i "Ensam mamma söker" där han enligt nån artikel som delats längre bak i tråden också betedde sig underligt och röstades troligen ut rätt fort.
Citera
2018-11-09, 00:14
  #778
Medlem
Roland Janssons avatar
Ang Elin så skriver hon på sin Instagram 24 aug: "Det gör absolut inget att hösten snart är här för jag kommer leva länge på sommaren 2018 (en massa smilies) WOW WOW WOW. Pucko-Sarah svarar: "så glad ja e att fick lära känna dej i sommar *hjärta*"

Kan tyda på att hon var kvar länge...?

Elins insta: elinper
Sarahs insta: cheersarah91
Citera
2018-11-09, 00:26
  #779
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roland Jansson
Ang Elin så skriver hon på sin Instagram 24 aug: "Det gör absolut inget att hösten snart är här för jag kommer leva länge på sommaren 2018 (en massa smilies) WOW WOW WOW. Pucko-Sarah svarar: "så glad ja e att fick lära känna dej i sommar *hjärta*"

Kan tyda på att hon var kvar länge...?

Elins insta: elinper
Sarahs insta: cheersarah91


Ja det kan ju vara att Elin blev kvar länge, men jag hoppas INTE det. Väljer han henne slutgiltigt så kommer han få en partner som inte passar honom. den mer lugna Amanda som vet vad livet på en gård innebär är enligt mig som gjord för Simon.
Citera
2018-11-09, 05:30
  #780
Medlem
timpanis avatar
Intressant info om han som Marie sparkade ut, bergssprängartangogubben Hans-Erik från Gällivare:

På hans Facebooksida skriver han väldigt mycket om SD, som han sympatiserar med.

Denna artikel om hans medverkan i "Ensam mamma söker" måste läsas i sin helhet. Extremt många godbitar om och från den gode Hans-Erik.

I en annan artikel säger Hans-Erik:

"Jag har fem barn med tre olika fruntimmer. Jag har träffat mycket fruntimmer, sån är jag."

Kul att han använder det numera nedvärderande ordet "fruntimmer".

(Ledsen om något av detta redan avhandlats tidigare i tråden.)
__________________
Senast redigerad av timpani 2018-11-09 kl. 05:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in