Citat:
Ursprungligen postat av
lirpa90
1,5 gram under en och en halv dag är inget att oroa sig över. Jag råkade dra i mig så mycket att jag somnade första dagen på en festival för något år sen
Inte riktigt samma sak. Har också blivit trött på amfetamin nån gång, men att bli trött jämfört med att få ta en (enligt vården) kraftig överdos, som nog väldgt många hade sökt vård för är lite skillnad jämfört att bli trött och somna.
Citat:
Ursprungligen postat av
vargstar
Det låter lite som att du tog för mycket helt enkelt bara och det är obehagligt, men dödligt? Knappast.
Får också så om jag tar för mycket, men har man alltid någon benso tillhands så är det snabbt fixat.
Men obehagligt, det är det, men tänk på att det sitter mest i psyket.
Nej exakt, jag var väldigt paranoid, men jag hade många symtom på kraftig överdos samt många, många andra problem. När det var som värst skulle jag säga att jag var så paranoid, ångestfylld, rädd, samt hade hallucinationer att jag nog höll på att bli psykotisk. Jag har varit psykotisk tidigare (ej i samband med drogbruk så jag vet hur det är).
Tog 2 mg Xanor vilket hjälpte lite grann, klarade fortfarande dock knappt att gå upp ur sängen (ångest minskad men fortfarande paranoid + många andra obehagliga symtom). Behövde ta 2 mg till sen, hjälpte lite den gången också.
Drog i mig 5 mg Zyprexa som används flitigt mot paranoia och överdoser eller AT på CS. Tog totalt bort paranoian och jag kunde tänka normalt igen. Konfusionen och den psykomotoriska oron minskade också. Tur att jag hade hemma mycket av det som vanligtvis används vid medelsvåra överdoser; Nitrazepam, Zyprexa, Xanor, Temesta och Iktorivil. Hade behövt en betablockerare dock men tror det här helvetet kommer vara över inom några dagar, vad tror ni?