Citat:
Ursprungligen postat av
SvampDamp.
Mitt amfetamin är garanterat inte utbankat. Vitt som snö och doftar lim/målarfärg. Skulle en 0.5-0.8 kunna brukas under dagen framtill 17-tiden? Tippar på att affet är dunder. Har tillgång till stessolid och lergigan samt melatonin, magnesum, C-vitamin till landningen. Skall under dagen konsumera näringsdrycker (ersättningsmåltid) samt banan och annan dryck så att jag inte får näringsbrist.
Ditt amfetamin är garanterat utbankat. Finns inte helt rent i Sverige, så är det bara. Sen tvivlar jag inte på att du tycker det är jävligt bra, men att säga att det inte bankat öht är att vara naiv och tro på allt langarna säger. Men det är säkert jävligt bra ändå, men det är garanterat bankat i något led.
Ja, du kan nog ta den dosen utspritt under dagen, viktigaste du kan göra för att klara avtändningen och sömnen är att försöka äta lite under dagen, men FRAMFÖRALLT på kvällen och mycket vatten, Det är inte lätt att äta och det kommer vara en utmaning, men försök verkligen få i dig så mycket näring som möjligt. Soppor, smoothies, näringsdrycker, blåbärssoppa och liknande brukar vara lätt att få ner. Frukt och vitaminer som du skriver är också väldigt viktigt. Får du ner några mackor eller ännu bättre en måltid kommer det göra dig riktigt gott. Sprid ut ätandet så blir det ofta lättare