2019-04-10, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infiltrant
Ja. Antagligen någon form av RC, men vad jag vet så finns det ingen direkt rc som går att jämföras med metylfenidat hittils. Inga som är billigare iaf.

Bara jag som tycker att vissa PV har liknande rush när man injicera metylfenidat? Jag tycker att metylfenidat går väldigt mycket på adrenalin iaf. Min bedömning
Citera
2019-04-10, 10:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robbisen
Bara jag som tycker att vissa PV har liknande rush när man injicera metylfenidat? Jag tycker att metylfenidat går väldigt mycket på adrenalin iaf. Min bedömning
Noradrenalin.
Citera
2019-04-10, 10:33
Medlem
Fråga: Om man tar Sertalin kan man då ta lite amfetamin dom första 2 veckorna eller förstör man allt då? Detta är naturligtvis inte bra men tänkte som en nödåtgärd.
Citera
2019-04-10, 16:18
Medlem
KringExs avatar
Kan låga doser amfetamin fungera som sömnmedicin? Kom att tänka när jag och en gammal bekant (som har ADD eller ADHD) skulle ta tjack en kväll så somnade han efter första linan, och jag satt där pigg, glad och passade då på att porrsurfa. Jag vet att om man råkar panga i sig för mycket tjack så kan man ju somna, men låga doser verkar ju också funka.
Är det någon som känner igen sig?
Citera
2019-04-10, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Kan låga doser amfetamin fungera som sömnmedicin? Kom att tänka när jag och en gammal bekant (som har ADD eller ADHD) skulle ta tjack en kväll så somnade han efter första linan, och jag satt där pigg, glad och passade då på att porrsurfa. Jag vet att om man råkar panga i sig för mycket tjack så kan man ju somna, men låga doser verkar ju också funka.

Ställer mig oerhört skeptisk till den frågan. Har man ADHD/ADD så kan man uppleva ett inre lugn efter en lina. Men att man skulle somna just pga amfetaminet i sig tror jag inte. Han kanske bara var väldigt trött?
Citera
2019-04-10, 23:23
Medlem
SvampDamp.s avatar
Vilken dos samt tid på dygnet skulle ni rekommendera för att undvika sömnlöshet men samtidigt vara stimulerad? Till exempel en dos på X klockan 08:00 för att kunna sova på kvällen runt 02-tiden? Huruvida skulle jag kunna dosera under dagen? Var längesedan jag använde gatutjack så är inte lika insatt på just amfetamin längre. Kan utveckla min frågeställning såframt ni inte förstår vad jag vill framföra.
Citera
2019-04-11, 08:25
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Vilken dos samt tid på dygnet skulle ni rekommendera för att undvika sömnlöshet men samtidigt vara stimulerad? Till exempel en dos på X klockan 08:00 för att kunna sova på kvällen runt 02-tiden? Huruvida skulle jag kunna dosera under dagen? Var längesedan jag använde gatutjack så är inte lika insatt på just amfetamin längre. Kan utveckla min frågeställning såframt ni inte förstår vad jag vill framföra.

Jättesvårt att säga då ingen vet exakt vad ditt tjack innehåller, om det är bankat med koffein, meta eller något annat som försvårar sömnen. Men en bra fingervisning är att inte ta något efter klockan är 16-17 om du vill sova vid 02
Citera
2019-04-11, 08:49
Medlem
Zigarettens avatar
Citat:

Det har hänt mig några gånger att jag har blivit otroligt trött efter 1-2 linor och somnat i stolen, huvudet blir tyst på ett annat sätt när man tar tjack så jag kan tro det har med saken att göra.
Citera
2019-04-11, 09:53
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Jättesvårt att säga då ingen vet exakt vad ditt tjack innehåller, om det är bankat med koffein, meta eller något annat som försvårar sömnen. Men en bra fingervisning är att inte ta något efter klockan är 16-17 om du vill sova vid 02
Mitt amfetamin är garanterat inte utbankat. Vitt som snö och doftar lim/målarfärg. Skulle en 0.5-0.8 kunna brukas under dagen framtill 17-tiden? Tippar på att affet är dunder. Har tillgång till stessolid och lergigan samt melatonin, magnesum, C-vitamin till landningen. Skall under dagen konsumera näringsdrycker (ersättningsmåltid) samt banan och annan dryck så att jag inte får näringsbrist.
Citera
2019-04-11, 10:52
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puttler
Ställer mig oerhört skeptisk till den frågan. Har man ADHD/ADD så kan man uppleva ett inre lugn efter en lina. Men att man skulle somna just pga amfetaminet i sig tror jag inte. Han kanske bara var väldigt trött?

Det är faktiskt sant. Däremot har jag ingen aning om hur hans dagsform var, hur mkt han hade sovit och ätit dom senaste dagarna, men han somnade efter en lina och sov 3-4 timmar.
Citera
2019-04-11, 10:58
Medlem
Citat:
Det är faktiskt sant. Däremot har jag ingen aning om hur hans dagsform var, hur mkt han hade sovit och ätit dom senaste dagarna, men han somnade efter en lina och sov 3-4 timmar.

Jag tvivlar inte på att det hände, jag tvivlar på att det var amfetaminet som gjorde att han somnade.
Citera
2019-04-11, 11:02
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Mitt amfetamin är garanterat inte utbankat. Vitt som snö och doftar lim/målarfärg. Skulle en 0.5-0.8 kunna brukas under dagen framtill 17-tiden? Tippar på att affet är dunder. Har tillgång till stessolid och lergigan samt melatonin, magnesum, C-vitamin till landningen. Skall under dagen konsumera näringsdrycker (ersättningsmåltid) samt banan och annan dryck så att jag inte får näringsbrist.

Ditt amfetamin är garanterat utbankat. Finns inte helt rent i Sverige, så är det bara. Sen tvivlar jag inte på att du tycker det är jävligt bra, men att säga att det inte bankat öht är att vara naiv och tro på allt langarna säger. Men det är säkert jävligt bra ändå, men det är garanterat bankat i något led.

Ja, du kan nog ta den dosen utspritt under dagen, viktigaste du kan göra för att klara avtändningen och sömnen är att försöka äta lite under dagen, men FRAMFÖRALLT på kvällen och mycket vatten, Det är inte lätt att äta och det kommer vara en utmaning, men försök verkligen få i dig så mycket näring som möjligt. Soppor, smoothies, näringsdrycker, blåbärssoppa och liknande brukar vara lätt att få ner. Frukt och vitaminer som du skriver är också väldigt viktigt. Får du ner några mackor eller ännu bättre en måltid kommer det göra dig riktigt gott. Sprid ut ätandet så blir det ofta lättare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in