2018-11-09, 05:09
Medlem
lirpa90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Inte riktigt samma sak. Har också blivit trött på amfetamin nån gång, men att bli trött jämfört med att få ta en (enligt vården) kraftig överdos, som nog väldgt många hade sökt vård för är lite skillnad jämfört att bli trött och somna.

Nej, på en kraftig överdos av tjack nasalt och/eller oralt är att man somnar, illamående och huvudvärk är dom första biverkningarna av en överdos
Citera
2018-11-09, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Överdos, läs mina tidigare inlägg. Vet ej din tolerans men internetmedicin.se anser att runt 500 mg (lite över) är en kraftig överdos. Otydligt om de menar för en som inte har tolerans, samt om de menar 100% ren amfetamin. Jag tog 1,5 g högpotent amfetamin utspritt över ett dygn, mycket otrevligt.

Har du sovit? Har du några mediciner hemma som kan vara bra? Nåt som iaf får dig att sova och vila. Undvik cannabis och alkohol. Har du ångest, paranoida föreställningar?

Det blir ju svårt med dosering eftersom jag inte har känt rus när jag tagit affe. Jag har inga mediciner för att lugna läget, detta för att jag faktiskt inte haft några biverkningar att tala om förut. När jag tagit ex 350mg så har det varit helt lugnt, faktiskt känns det lite som att ta modafinil faktiskt, vilket ju är sjukt tråkigt. Jag har tagit cannabisolja vid något tillfälle efteråt men jag blir så sjukt hög av det så jag kan inte vara vaken överhuvudtaget, hela världen bara blixtrar. Jag har inte ångest och är inte paranoid, men det finns väl de som skulle säga att det var exakt det det var egentligen, jag vet inte.
Citera
2018-11-09, 16:50
Medlem
Neolitikums avatar
Vad ger kicken IV a tjack?
Det är knappast amfetaminet då det inte ger en kick.
Vilken beståndsdel av tjack ger en kick IV?
Citera
2018-11-09, 19:52
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Vad ger kicken IV a tjack?
Det är knappast amfetaminet då det inte ger en kick.
Vilken beståndsdel av tjack ger en kick IV?
Menar du alltså att tjack inte är liktydigt med amfetamin ?

Kicken måste väl uteslutande komma från amfetamin ? Eller är kick helt skilt från ruset?

Annars kunde man väl kunna hopps över amfetaminet helt
Citera
2018-11-09, 21:15
Medlem
Köpte precis av en ny kran och fick något med en konsistens jag inte har sett förut. Det är ett vitt pulver bestående av en massa väldigt små och enhetliga kulor. Kulorna klibbar inte utan är helt torra. Utsidan av dem är smaklös men tuggar man på dem är det en svag kemisk smak. Vad tror ni om det?
Citera
2018-11-09, 23:21
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Menar du alltså att tjack inte är liktydigt med amfetamin ?

Kicken måste väl uteslutande komma från amfetamin ? Eller är kick helt skilt från ruset?

Annars kunde man väl kunna hopps över amfetaminet helt
Exakt, liksom att E och MDMA inte är samma.

Tjack, utblandat shit, amfetamin, rent knark.
Citera
2018-11-10, 09:44
Medlem
Hallå! Va iväg igår till den lokala kranen för att införskaffa nytt tjo. Visade sig att han inte hade det i pulverform redo för mitt förfogande så jag blev då erbjuden att köpa "paste" från honom.
Följde hans instruktioner till punkt och pricka och fick ett fint torrt pulver.

Att jag sitter och skriver detta inlägg det är för att jag har sett att efter jag har skrapat ihop "pasten" från porslinet som då i torkad form smulas ner till pulver, så ser jag att det ligger ett jätte tunt, vit lager av pulver som till konsistens påminner mer om mjöl/florsocker. Då jag trycker ner pasten mot porslinet för att platta till det ihop om att det ska torka snabbare så gör det att det sätter sig i proslinet. Så hårt att jag måste hämta ett rakblad.

Nu till vinnar frågan, varför är resten av produkten marginellt gul, men just de pulvret som fäster sig i porslinstallriken så hårt att du näst in till omöjligt kan få bort alllt om du inte har en rakhyvel till ditt förfogande och några minuter.. är vitare än jag någonsin har sett amfetamin? Och är det, det där pulvret som jag egentligen betalar för och det är det jag ska ha i mig eller är det en rest produkt som kan få stanna kvar på porslinet?

Kan det vara någon re
Hoppas ni förstår vad jag menar.
Senast redigerad av mwmzhjdi 2018-11-10 kl. 09:53.
Citera
2018-11-10, 15:33
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6E30306200
Köpte precis av en ny kran och fick något med en konsistens jag inte har sett förut. Det är ett vitt pulver bestående av en massa väldigt små och enhetliga kulor. Kulorna klibbar inte utan är helt torra. Utsidan av dem är smaklös men tuggar man på dem är det en svag kemisk smak. Vad tror ni om det?

(FB) Piller/drog-identifiering ?

Det är nog Ritalinkulor. Fast har ingen aning.
Citera
2018-11-10, 23:50
Medlem
ImmortalEssences avatar
Vad är en bra "medicinsk" dos för att bli mer motiverad och utåtriktad utan att bli märkbart påverkad?

Man, 20års ålder, 70 kg, tagit CS ganska många gånger förut dock bara i festsyfte
Citera
2018-11-11, 03:25
Medlem
Kpist666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mwmzhjdi
Hallå! Va iväg igår till den lokala kranen för att införskaffa nytt tjo. Visade sig att han inte hade det i pulverform redo för mitt förfogande så jag blev då erbjuden att köpa "paste" från honom.
Följde hans instruktioner till punkt och pricka och fick ett fint torrt pulver.

Att jag sitter och skriver detta inlägg det är för att jag har sett att efter jag har skrapat ihop "pasten" från porslinet som då i torkad form smulas ner till pulver, så ser jag att det ligger ett jätte tunt, vit lager av pulver som till konsistens påminner mer om mjöl/florsocker. Då jag trycker ner pasten mot porslinet för att platta till det ihop om att det ska torka snabbare så gör det att det sätter sig i proslinet. Så hårt att jag måste hämta ett rakblad.

Nu till vinnar frågan, varför är resten av produkten marginellt gul, men just de pulvret som fäster sig i porslinstallriken så hårt att du näst in till omöjligt kan få bort alllt om du inte har en rakhyvel till ditt förfogande och några minuter.. är vitare än jag någonsin har sett amfetamin? Och är det, det där pulvret som jag egentligen betalar för och det är det jag ska ha i mig eller är det en rest produkt som kan få stanna kvar på porslinet?

Kan det vara någon re
Hoppas ni förstår vad jag menar.

Jag antar att din kran bankat pasten? Löst gul/vitt och vitt/grått paste som varit dönder. I mitt fall banka kranen de med magnesium vad ja vet och de var de vita restlagret i min produkt (antar jag). Fan va sugen ja blev på en snok nu då 🤣
Citera
2018-11-11, 13:21
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Exakt, liksom att E och MDMA inte är samma.

Tjack, utblandat shit, amfetamin, rent knark.

traditionellt ska ju inte amfetaminet vara blandat med någon annan psykoaktiv drog utan man brukar så det med fruktsocker, dextropur, en värktablett med koffein i som heter koffazon är också vanligt tyligen. Vet ej varför. Pga att det smakar bittert och man märker det mindre än om man slår tjack m bara socker?

Har aldrig tagit IV men folk som gör det påstår att de får nån sorts "värmerush" i kombination med amfetaminet när de skjuter i sig det pga att det är koffazon i. Men nog borde väl själva ruset komma av amfetaminet ensamt tycker man? Men det du kallar kick kanske kommer av kombon amfetamin och koffazon?
Citera
2018-11-11, 18:38
Medlem
abahatis avatar
Är det rekomenderat med en promenad såhär i slutet på "racet"? Duttat lite smått i helgen bara men nu känner jag hur blodtrycket stiger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in