Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Om man skapar en profil och hoppar in i en tråd som varit igång i ett år och sen skriver i varannat inlägg att tragedin absolut inte har med Sc att göra så får man räkna med att andra drar slutsatser. Jag har fortfarande inte sett ett enda inlägg från dig som stödjer teorin om att föräldrarna skulle ha drabbats av gemensam sinnessjukdom. Det räcker om du talar om vilken sjukdom du tror att dom hade och vad som talar för den? Då kan vi göra en bedömning av hur hållbar din teori är.
Andra? Jag ha bara sett dig genom hela tråden älta att de som vänder sig mot din Sc-konspiratonen utan att du lyckats påvisa ett enda belägg, är scientologer.
Du inser nog att det ser lite fånigt ut.
Update, du äger inte den här tråden för att du haft den dåliga smaken att älta samma sak i snart ett år och trots det inte lyckats framlägga en enda sak som stödjer din tes.
Men jag förstår. Du anser att föräldrana var vid sina sinnes fulla bruk. Ok, jag tror det inte. Mina belägg är vittnesuppgifter från rektor, kollegor och brottet som sådant. Du förstår det finns inga tidigare fall av människor som dödar sina barn som är psykiskt friska.