Citat:
Oavsett om Manfort får 1000 år eller dina böter som du säger, så är redan vittnesmålet fastställt.Som sagt så tror jag att han ska få 14 dagar för att straffsatsen för skattefiffel är ganska låg. Dessutom har han ju suttit en tid redan. Sen blir han benådad.
Det enda Manafort har gjort är att skriva under på att samarbeta, Klyban. Det gör han. Men det finns inget att "sjunga" om.
Vad tror du det är som Manafort "sjunger" om? Det verkar göra dig väldigt upphetsad. Jag tror inte han sjunger om nåt.
Det enda Manafort har gjort är att skriva under på att samarbeta, Klyban. Det gör han. Men det finns inget att "sjunga" om.
Vad tror du det är som Manafort "sjunger" om? Det verkar göra dig väldigt upphetsad. Jag tror inte han sjunger om nåt.
Och inget trump gör kommer ändra detta.
Men visst är det självklart att Manafort får strafflindring, eftersom han gått med på en plea deal.
Men utan denna så hade vi pratat om mer än 14 dagar eller böter, det är därför Manafort går med på plea dealen av Mueller och åklagare(och vem nu mer som kan vara inblandad.
Det är inget som gör mig upphetsad här, då Manaforts plea deal och vad han har sagt i denna är sekretessbelagt tills man finner det annorlunda.
Detta lär troligen inte ske innan utredningen är klar.
Alternativt om det finns någon punkt som hamnar i rättegång och som ingår i plea deal.
Så som sagt vad, det finns ingen upphetsning överhuvudtaget om plea deal för mig vid detta laget.
Det är först när man gör det officiellt vi kan prata om upphetsning eller inte.
Nu är det helt omöjligt och veta då det är sekretessbelagt, och vid denna punkt kommer jag inte ändra mig och av den enkla anledningen att det är information som är undanhållen oss av uppenbara anledningar.
Så låt oss prata upphetsad den dagen när det finns nått och bli upphetsad av.
Vet någon om Mueller har pratat klart med Manafort eller inte?
Faller dom i februari tro som det är planerat ska ske nu?
Eller kan vi förvänta oss en förlängning av Mueller då han inte är klar än med Manafort?
Och sjunga är bara ett uttryck som är vanligt använt vid liknande situationer.
Som du förstår så handlar det inte om att Manafort ska ta höga C och börja sjunga ABC med Anna Book, utan berätta det han vet och svara på de frågor han får ifrån Mueller eller vem som ställer en fråga.
Och det är vad sjunga betyder i dessa sammanhang.
Menar du att du inte förstår att detta är ett vanligt uttryck man använder när någon berättar något om en annan person i en utredning i utbyte mot strafflindring?
Kan det vara så att du inte ens vet om detta med "sjunga" betyder alls?( det skulle förklara den upprepningen av dig).
Men vad säger Manafort?
Ingen aning, då det är sekretessbelagt, vet du?(Källa tack, men vet ingen finns just nu)
Senast redigerad av klyban 2018-11-06 kl. 18:00.
Senast redigerad av klyban 2018-11-06 kl. 18:00.
"We'll hang all those damn niggaz"-accent