Citat:
Att teorin om Trump vs. Mueller numera är hittepå. Mueller jagar numera vanliga brottslingar, precis som alla andra åklagare.
Och vilka två uppdrag är detta, och kan du backa upp dom med dokumentation?
Är det att Mueller ska utreda Ryssland och ta brott som dyker upp på vägen, så behöver du inte engagera dig.
Men är det annat du påstår, så får du vackert visa detta med källor.
Vilka foliehattar säger de väntar på Mueller och bli klar med utredningen?
Låter som tvärtom vad en foliehatt är.
Som du förstår vi väntar på vad man komerm fram till, det är aldrig en konspiration.
Men vi har en part här som vill förekomma allt och det är tex du, du som inte vet ett jävla skit.
Det gör det hysteriskt roligt.
Mueller fått uppdraget av Republikanerna och han tar det på samma allvar som när han jagade mafiosos.
Och hur det gick vet vi alla, men här väntar vi och ser vad Mueller ger oss för bevis.
Men du är ju säker på att Trump aldrig brutit mot lagen, och då är ju det rät givet vad utredningen kommer säga = inget brott går styrka.
Så varför svamlar du om en massa annat för, svårt och veta vad du ska säga?
Ingen som sa det var nått märkvärdigt, så ingen idé vi påstår detta för det är inget jag påstår.
Utan mer att det är förväntat att man tar om dessa 10 punkterna på Manafort.
Varför inbilla du dig detta skulle vara nått konstigt ens, skulle nog påstå och säga att det är helt i sin ordning och helt normalt om det sker.
Och din fråga är intressant, vart vill jag komma.
Ja, det är troligt det blir en sväng till på dessa 10 punkter, varken mer eller mindre.
Vart vill du komma med detta inlägg då?
Är det att Mueller ska utreda Ryssland och ta brott som dyker upp på vägen, så behöver du inte engagera dig.
Men är det annat du påstår, så får du vackert visa detta med källor.
Vilka foliehattar säger de väntar på Mueller och bli klar med utredningen?
Låter som tvärtom vad en foliehatt är.
Som du förstår vi väntar på vad man komerm fram till, det är aldrig en konspiration.
Men vi har en part här som vill förekomma allt och det är tex du, du som inte vet ett jävla skit.
Det gör det hysteriskt roligt.
Mueller fått uppdraget av Republikanerna och han tar det på samma allvar som när han jagade mafiosos.
Och hur det gick vet vi alla, men här väntar vi och ser vad Mueller ger oss för bevis.
Men du är ju säker på att Trump aldrig brutit mot lagen, och då är ju det rät givet vad utredningen kommer säga = inget brott går styrka.
Så varför svamlar du om en massa annat för, svårt och veta vad du ska säga?
Ingen som sa det var nått märkvärdigt, så ingen idé vi påstår detta för det är inget jag påstår.
Utan mer att det är förväntat att man tar om dessa 10 punkterna på Manafort.
Varför inbilla du dig detta skulle vara nått konstigt ens, skulle nog påstå och säga att det är helt i sin ordning och helt normalt om det sker.
Och din fråga är intressant, vart vill jag komma.
Ja, det är troligt det blir en sväng till på dessa 10 punkter, varken mer eller mindre.
Vart vill du komma med detta inlägg då?