Citat:
Jo, det känner jag till. Men det finns ju inget att "sjunga" om. Bara konspirationsteorier från Trumpofobheta hjärnor, Klyban.Vad är det jag hittat på då?
Undrar på det enda jag säger är att Manafort sjunger, då han är TVUNGEN pga en plea deal.
Den där frågan jag upprepade fick jag aldrig reda på, var det så att din fantasi skenade nu igen?
"Former Trump campaign chair Paul Manafort is officially pleading guilty to an eye-popping charge: “conspiracy against the United States.“".
Faktum är att vi har Manafort skrivit på ett avtal om detta redan, lycka till bryta detta avtal med Mueller.
Undrar på det enda jag säger är att Manafort sjunger, då han är TVUNGEN pga en plea deal.
Den där frågan jag upprepade fick jag aldrig reda på, var det så att din fantasi skenade nu igen?
"Former Trump campaign chair Paul Manafort is officially pleading guilty to an eye-popping charge: “conspiracy against the United States.“".
Faktum är att vi har Manafort skrivit på ett avtal om detta redan, lycka till bryta detta avtal med Mueller.
Citat:
Ja, Manafort har erkänt att han inte skattade för kläderna han tog emot. Det har jag ju redan förklarat för dig. Vad tror du står i ovanstående text, egentligen?"1. Charges and Statutory Penalties
Your client agrees to plead guilty in the above-captioned case to all elements of all
objects of all the charges in a Superseding Criminal Information, which will encompass the
charges in Counts One and Two of a Superseding Criminal Information, charging your client
with:
A. conspiracy against the United States, in violation of 18 U.S.C. 371 (which includes a
conspiracy to: money launder (in violation of 18 U.S.C. 1956); commit tax fraud"
Och längst ned i denna dokument återfinns Manafort underskrift.(Källa
OJ - Manafort Plea Agreement 09.14.18)
Your client agrees to plead guilty in the above-captioned case to all elements of all
objects of all the charges in a Superseding Criminal Information, which will encompass the
charges in Counts One and Two of a Superseding Criminal Information, charging your client
with:
A. conspiracy against the United States, in violation of 18 U.S.C. 371 (which includes a
conspiracy to: money launder (in violation of 18 U.S.C. 1956); commit tax fraud"
Och längst ned i denna dokument återfinns Manafort underskrift.(Källa
OJ - Manafort Plea Agreement 09.14.18)
Citat:
Men Klyban. Om du nu inbillar dig att ditt NAMN är ad hominem, kan jag inte hjälpa dig. Du får helt enkelt tjata vidare, Klyban.Om domen är så mild, varför gå med på en plea deal, låter ju ovanligt korkat och hetsa upp sig för ENDAST 14 dgars fängelse som du säger det handlar om.
Jag förstår du är ledsen för jag ser du pratar om min person istället för sak och ad hominem.
Du kan få slut på att jag pekar detta!
Jag förstår du är ledsen för jag ser du pratar om min person istället för sak och ad hominem.
Du kan få slut på att jag pekar detta!
Klyban berättar vad han tror ad hominem är:
Citat:
Finns inget upplevd ad hominem, när du hela tiden nämner mitt namn och har inget med tråden och göra, dvs sakar saklighet.
Senast redigerad av Japhy 2018-11-05 kl. 16:05.
Senast redigerad av Japhy 2018-11-05 kl. 16:05.
Byta till Garamond (det är ett typsnitt, Klyban)?