Citat:
Men varför ska du skriva till henne, du gillar henne inte ens. Du har redan hittat fel på henne, tror det lyser igenom när du kontaktar henne.
Hon är för ful och för fet och ful och du gillar varken hennes livsstil eller jobb, liksom hur desperat får man vara, hur trevligt kommer det vara för er att träffas?
Killar är alltså mer kräsna men de försöker ta sånt de inte vill ha då, det är korkat värre.
Så om den här kvinnorna hade skrivit till dig och tyckt du var fule Per, tunnhårig, otränade armar och gubbmage, som verkar ha ett mesjobb och urtrist fritid och liv och verkligen ser ner på dig, massvis av såna kvinnor skriver, hur kul skulle det vara att sålla och du har svårt att hitta den som verkligen tycker om dig.
Nej skriv till de som verkligen tilltalar just dig inte vad kompisarna skulle tycka va snyggt etc.
Hon är för ful och för fet och ful och du gillar varken hennes livsstil eller jobb, liksom hur desperat får man vara, hur trevligt kommer det vara för er att träffas?
Killar är alltså mer kräsna men de försöker ta sånt de inte vill ha då, det är korkat värre.
Så om den här kvinnorna hade skrivit till dig och tyckt du var fule Per, tunnhårig, otränade armar och gubbmage, som verkar ha ett mesjobb och urtrist fritid och liv och verkligen ser ner på dig, massvis av såna kvinnor skriver, hur kul skulle det vara att sålla och du har svårt att hitta den som verkligen tycker om dig.
Nej skriv till de som verkligen tilltalar just dig inte vad kompisarna skulle tycka va snyggt etc.
Exemplet var symboliskt. Jag sitter inte och försöker få kontakt med dylika.
Jag är i min egen liga och spelar, inte Brad Pitt men har fått komplimanger från tjejer ibland, har rätt bra koll. Sen accepterar tjejer mer vikt på killar. Vidare, om 100 kg är min träningsvikt i bänk så är inte alla kilon magfett och vissa tjejer gillar naturliga större muskler med lite hull. Jag erkänner helt att ansvaret för min situation är helt mitt, men den beror antagligen inte främst på utseendet. Samma med min övriga situation som jag tagit ansvar för själv och rett ut.
Jag vill inte byta till att vara kvinna hur jävligt jag än har haft det. Ser det positiva i mina erfarenheter. Om man har för lätt att få tjejer blir man lätt en odräglig person att umgås med.
När det gäller Tinder kan tjejer ställa in vilka åldrar de vill matcha med.
Nu är det dags för 5 km löpning i terräng för det här fettot.