Citat:
Ursprungligen postat av
fitz-hume
Ja, denna säsong är det Marie och hennes kavaljerer i Kärlek Åt Alla som är den stora behållningen. Ni som inte har sett det på webben ombeds göra det nu.. Jag har sparat det senaste avsnittet i min samling då det kommer att bli klassiskt. Raggaren med solbrännan var ju rent löjeväckande när han försökte dissa Marie efter att själv blivit bortvald. Den gamle gubben från Hörby är utan tvekan den värsta gnällspiken någonsin i Bonde Söker Frus historia, han började också nästan slåss med kameramannen i slutet. "Tore hit och Tore dit"... Komik på hög nivå!

Jag har redan sett avsnittet tre gånger. Direkt länk:
https://www.tv4play.se/program/bonde-s%C3%B6ker-fru/10995806
Ja, de stackars satar som missat "Kärlek åt alla" är bara att beklaga, in och se det pronto. Mycket roligare än tv-versionen.
Christers "Sluta filma, det är över nu" hade på den gamla fina tv-tiden när alla såg samma program blivit vad vi kallar "En svensk tv-klassiker".
Citat:
Ursprungligen postat av
somerandom
Hjälp jag är rädd för den galna med glasögon som ska hitta och komma på han den mulliga som gick iväg med en från logdansen. Gud jag får såna psychovarningar, äger hon honom?
Jag vill inte att hon ska finnas med i detta program längre.
Trodde aldrig Bonde söker fru kunde vara så ångestframkallande, inte pga av det banala upplägget, utan pga av en tävlandes uppförande.
Madeleine (som är hennes namn) är lite åt det galna hållet ja. Man kan ju tänka sig hur det blir om dom sedan blir ett par, då måste hon ju bli än mer bestämmande...
Man undrar ju vad han ser i henne när han har tre andra där som är betydligt trevligare personligheter.
Citat:
Ursprungligen postat av
kl4sseKock
Katrin är för himla grann ändå, hon som är rädd för fåglar.
Per har hur skön personlighet som helst men glasögon damen där är en aning läskig som ni påpekar, och Simons damer verkar inte ha nån koll alls vad de ens gör där.
Leonora verkar ju redan han bestämt sig för den äldre damen, då de andra verkar inte få nån uppmärksamhet alls.
Jag tror som sagt att Katrin klarar sig vidare med sin fågelrädsla just för att han anser att hon ser så bra ut.
Leonora har nog tråkigt nog fastnat för nämnda dam ja, synd då det inte getts en vettig chans till dom övriga två. Jag tror hon skulle kunna funka bra ihop med Göteborgskan med. Och det är ju tråkigt att Leonora gör samma misstag en gång till, att bestämma sig för tidigt...
Citat:
Ursprungligen postat av
SnaskStefan
Känns som fågelkungen kommer stå ensam kvar. Det brukar aldrig gå bra för dom bönderna som ska vara diplomatiska och ge lika mycket till alla tjejerna. Man fick ju se att redan i nästa program börjar den snygga brunetten pressa honom och historiskt sett har tjejerna lämnat när det blir så.
Det är absolut en möjlighet, tyvärr för hans del, nu tror jag dock inte att alla lämnar honom på onsdag men någon kanske gör det och i kombination med sin fågelfobi är Katrin absolut den mest troliga. Eller så ser hon en utväg från fåglarna via att han är så "diplomatisk" och istället för att skylla på fåglarna (som hon vetat om hela tiden) skyller hon sitt självvalda uttåg på att han inte visar så mycket för någon...