Citat:
Ursprungligen postat av
kostymnisse
Jag tror, som vi var inne på när vi talade om att inte efternamn etc står vid dom sökande i rutan längre, att bristen på presentation kan bero på att det kan ha stalkats en del av folk efter tjejernas medverkan som brevskrivare och att man därför försöker undvika det.
Har bara sett i en enda artikel där efternamnen på dom sökande nämns förövrigt, även det ett tecken på att man vill skydda brevskrivarna.
Självfallet inte omöjligt att finna dom ändå, men jag tror inte man vill underlätta det alltför mycket
Jo, jag förstår den poängen. Dock så kunde man ju haft en presentation utan att för den skull ha med efternamn eller bostadsort. Att inte ha någonting, som nu, är lite väl fattigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
kostymnisse
Nja, det är ju tveksamt om det där kan göra så mycket mer än gig på obskyra ställen i Hagfors ändå så nog är hans ansökan äkta alltid.
Det var dock nära på skrämmande att det finns folk som går för att se ett "ronny & ragge- coverband"... Men det är en annan debatt. Hannes kan ju iaf bjuda på sig själv på en scen och har det därmed i sig.
Kanske inte att han vill promota bandet men att han kan vara lockad av att skapa intresse kring sin person och synas i media? Vill också tro att han har ärligt uppsåt men man vet ju aldrig...
Ja, att det finns en marknad för ett Ronny & Ragge coverband är rätt skrämmande