Madeleine vågar inte ta några som helst initiativ till att närma sig Simon. Inte en gång har hon vågat be honom gå iväg med henne, men ISTÄLLET bevakar hon alla andra som tagit initiativ.
INGEN annan får ha roligt när hon själv inte får ha roligt.
Madeleine vågar inte ta några som helst initiativ till att närma sig Simon. Inte en gång har hon vågat be honom gå iväg med henne, men ISTÄLLET bevakar hon alla andra som tagit initiativ.
Tror snarare på henne när hon säger hon inte hinner med i svängarna. Hon har lärt av det och verkar mer på nu.
Däremot känner jag ingen kemi dem emellan
Nej Madeleine har allvarliga psykiska problem. Dock är det Per hon dejtar och inte Simon.
Simon är som en förvuxen Bert, tjejtjusaren. Han har nu en buffé av ljuvliga damer omkring sig och provsmakar glatt lite av varje. Tyvärr väljer han väl inte den rustika kålpuddingen som vi hejar på, utan blir väl någon liten färgglad räka som skenar ifrån gården så fort kamerorna slocknat.
Kysstekniken måste utvecklas, för övrigt.
Per, den killen bara växer och växer i mina ögon! Han är ju vettig, vilket jag verkligen inte trodde i första avsnittet.
Erik....Erik....vill han egentligen ha nån av de här tjejerna?!
Susanna, borde nog valt den idag utröstade. Ett coolt ankare till hennes livlighet. Hoppas på Hannes.
Håller inte med om att Marie är falsk. Som hon själv sa vid utröstningen så ångrade hon att hon hade varit alltför snäll under konversationen med Hans-Erik och Christer, att hon skulle sagt ifrån mer. Tror hon vill vara diplomatisk och hålla stilen, samtidigt så hade ju gubbarna en viss poäng i att de kunde fått mer tid - däremot så kan de ju inte följa med på singeldejten, vilket hon också försökte förklara.
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Skönt att gammelgubbarna åkte. Den äldste är ju snart färdig för ålderdomshemmet. Kul för ärtiga, rejält mycket yngre Marie och ha *not*. Jag tror att hon kan stå ganska bra till på marknaden, varför skulle hon vilja ha en bitter och gaggig gammal gubbtjuv. Taskigt av tv-ledningen att ta in en sån. Tangokavaljern var yngre, men han ser och beter sig mycket äldre än vad han är..
Det är ju lite frågetecken kring Maries urval, minst sagt.
Var det så få brevskrivare att hon inte hade fler att välja på? Som vi nämnt innan så var det ju en man som hon ringde till i första programmet, Jyrki, men som sedan verkar ha fått hoppa av programmet av okänd anledning.
De två som hon har kvar nu är iallafall normala.
Jag håller med om att hon varit falsk. Varför var hon så feg över att snoppa av dem från början? Men hon kanske kände någon press av att hålla kvar dem för annars blir det inget att följa med tv:n? Man kanske lockas av att ha tv-tid? Får hon tv-tid som bonde så kan ju någon annan av Sveriges karlar hinner spana in henne och så kan hon få bra erbjudanden efter programmets slut? Har ju hänt någon annan tv-bonde som fått napp på kroken efter programmets slut.
Jag tycker hon är snygg, ärtig och trevlig. Men hennes svaghet kan vara att hon inte vågar säga som det är till folk? Därför hon inte hittat någon?