2018-10-29, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Om nu inte det klippts väldigt underligt så lär grälet vi sett i trailern göra att han ryker all världens väg ja. Och då antagligen bli ännu argare.

Skulle ju kunna vara så att han pratar vänligt med Marie och sen klippte dem in hans ilskna röst till bilderna med dem två tillsammans fast han egentligen säger det ilskna när han är ensam med kameran. Men tror inte det, han verkar ha byggt upp en irritation mot Marie och tror inte han är en sån som tänker på konsekvenser.

Absolut och han kommer säkerligen säga att det är Tores fel att han åkte
Citera
2018-10-30, 11:13
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Skulle ju kunna vara så att han pratar vänligt med Marie och sen klippte dem in hans ilskna röst till bilderna med dem två tillsammans fast han egentligen säger det ilskna när han är ensam med kameran. Men tror inte det, han verkar ha byggt upp en irritation mot Marie och tror inte han är en sån som tänker på konsekvenser.

Absolut och han kommer säkerligen säga att det är Tores fel att han åkte

Här får man ändå ge Hasse att han, trots att han delar samma frustration, hanterar det betydligt bättre. Nånstans verkar han förstå att det hela handlar om vad Marie vill och inte vad gubbarna själva vill så att säga.
Givetvis ska gubbarna vara intresserade med men det är trots allt hennes val.
Citera
2018-10-30, 11:37
Medlem
Citat:
Här får man ändå ge Hasse att han, trots att han delar samma frustration, hanterar det betydligt bättre. Nånstans verkar han förstå att det hela handlar om vad Marie vill och inte vad gubbarna själva vill så att säga.
Givetvis ska gubbarna vara intresserade med men det är trots allt hennes val.

Definitivt, Hans-Erik hanterar det med glimten i ögat och tar det lugnt, visar ingen ilska trots att han "dissas" på samma sätt som Christer. Han har ju en betydligt trevligare personlighet får jag säga. Sen kanske han är mer van och förstår sig på kvinnor och deras tänk, han har ju enligt sig själv "haft många fruntimmer" .

Vi har väl inte hört nåt om hur Christer haft det med damer bakåt i tiden, men han känns som en gammal ungkarl som ser Marie som "sista chansen" och som kommer från en tid där han tror att kvinnan ska följa det som han ser som "rätt beteende".
Citera
2018-10-30, 19:44
Medlem
Ett smakprov från morgondagens avsnitt (Simon strippar) https://www.instagram.com/p/BphAYmzgaIY/?hl=sv&taken-by=bondesokerfrutv4
Citera
2018-10-30, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Ett smakprov från morgondagens avsnitt (Simon strippar) https://www.instagram.com/p/BphAYmzgaIY/?hl=sv&taken-by=bondesokerfrutv4

Den lönnfeta kroppen är väl inget att titta på.
Citera
2018-10-30, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Den lönnfeta kroppen är väl inget att titta på.
Tjejerna ser måttligt imponerade ut.
Citera
2018-10-30, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Tjejerna ser måttligt imponerade ut.

De verkar helt saliga. Många i tråden skriver att de två blonda bara vill ha TV-tid. Det är inte det intrycket man får precis.
Citera
2018-10-31, 00:46
Medlem
Citat:
De verkar helt saliga. Många i tråden skriver att de två blonda bara vill ha TV-tid. Det är inte det intrycket man får precis.
Jag tror inte de var så saliga... Men vad ska de säga när de pratar inför kameran? De kan ju inte gärna säga att de höll på att rysa ihjäl sig av obehag precis.
Citera
2018-10-31, 07:26
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:

Det var ju inte så att det sades nåt oväntat där direkt. Att dom skulle säga att det såg fint ut var ju väntat, vad annars ska dom säga?
Mer tomhet än vad dessa två utstrålar är svårt att finna.
Citera
2018-10-31, 09:26
Medlem
Citat:
Det var ju inte så att det sades nåt oväntat där direkt. Att dom skulle säga att det såg fint ut var ju väntat, vad annars ska dom säga?

Håller med, det dom sa där var ju bara spel för gallerierna.
Citera
2018-10-31, 11:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MoaMy
Jag tror inte de var så saliga... Men vad ska de säga när de pratar inför kameran? De kan ju inte gärna säga att de höll på att rysa ihjäl sig av obehag precis.

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Håller med, det dom sa där var ju bara spel för gallerierna.

Min åsikt är en annan, jag tror (konstigt nog) deras medverkan är äkta. Finns fler exempel än dessa två där brudar tänder på bonnläppar.
Citera
2018-10-31, 15:29
Medlem
Citat:
Min åsikt är en annan, jag tror (konstigt nog) deras medverkan är äkta. Finns fler exempel än dessa två där brudar tänder på bonnläppar.

Ja vi får se hur det blir i slutändan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in