Citat:
Ursprungligen postat av
Bandida.loca
Madeleine ger uttryck för samma svartsjuka/osäkerhet som Linnéa hos Erik och Liselotte hos Dennis. Bara att hon är minst 10 år äldre. Jag hoppas Per väljer ambulanssjuksköterskan. Där finns potential.
Simons blondiner känns mer som de hade velat vara med i PH. Lol.
Så är det, dom blondinerna har nog fått fel ansökningsformulär av polarna nån utekväll och trodde det var till det idiotiska PH dom sökt och inte BSF.
Kommentaren om att det luktade för illa i ladugården med kossorna var ju liksom det ultimata beviset att dessa två inte hade en aning om vad det var dom gav sig in på.
Citat:
Ursprungligen postat av
Parboiled
Det är pinsamt påtagligt att Marie inte står ut en sekund i Alirezas, Christers eller Lars-Eriks (?) sällskap. Tror hon fick en smärre chock av dessa tre på speeddejten. Hade ändå varit smakfullt om hon åtminstone hade låtsats ge någon annan än Tore en chans. Det enda respektfulla är att skicka alla tre när det är dags för val.
Ja, helt enig. Det verkar ju alltmer som hon finner intresse i Tore och varför då behålla övriga tre?
Dock tror jag att det kan vara så att Alireza får stanna till slutet med Tore och att Alireza får en chans att visa upp sig när Christer och Hasse åkt därifrån.
Till slut tror jag dock hon står med Tore.
Citat:
Ursprungligen postat av
Scraper
Tänker mer hela auran, inte någon särskild handling.
Och det är ju just hela auran som är värmen hos en person tycker jag. Enskilda välvilliga handlingar kan vem som helst göra av plikt etc men en varm aura är detsamma som en varm person.