2018-10-30, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Men frågan är om det GS säger om trekanter stämmer. Om inte MA backar upp honom i vittnesförhören faller hans vittnesmål och trovärdighet.

Jag tror att det stämmer. It make sense.
Jag tror i nuläget på det GS säger.
Det känns inte trovärdigt att han skulle våldta med frun i rummet intill.... har svårt att tro det.

Däremot så kan det vara oaktsam våldtäkt pga att han är full och BO med.
Citera
2018-10-30, 22:57
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korinne
Det känns inte trovärdigt att han skulle våldta med frun i rummet intill.... har svårt att tro det.

Fast jag har väldigt svårt att ta in att nån hur full han än är att gå in till en nattgäst i rummet intill sin fru och börjar med sexaktiviteter. Jag tror det var uppgjort med MA att göra ett försök med BO och det stämmer ju i så fall med att han frågade BO om hon skulle följa med in till MA.
Jag menar skulle han bjuda in BO till MA när hon ligger i sin säng mitt i natten utan att hon var medveten om det?
Citera
2018-10-30, 23:03
Medlem
Nu är i alla fall artikeln upp i SP.
Tycker att det är hemskt hur de skriver artikeln, sättet de vinklar den fastän de inte vet... och skriver ner BO. Och skriver saker med egna ord i stället för att citera direkt från det GS sagt.
Citera
2018-10-30, 23:24
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Fast jag har väldigt svårt att ta in att nån hur full han än är att gå in till en nattgäst i rummet intill sin fru och börjar med sexaktiviteter. Jag tror det var uppgjort med MA att göra ett försök med BO och det stämmer ju i så fall med att han frågade BO om hon skulle följa med in till MA.
Jag menar skulle han bjuda in BO till MA när hon ligger i sin säng mitt i natten utan att hon var medveten om det?
Det är märkligt, just det att han frågar om BO vill följa med in till MA. Det måste ju ha hänt tidigare att trekant förekommit i deras äktenskap och att det inte var något konstigt med det. Inget man precis frågar under en pågående våldtäkt. " Vill du gå med in till frugan"
Citera
2018-10-30, 23:59
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Det är märkligt, just det att han frågar om BO vill följa med in till MA. Det måste ju ha hänt tidigare att trekant förekommit i deras äktenskap och att det inte var något konstigt med det. Inget man precis frågar under en pågående våldtäkt. " Vill du gå med in till frugan"
Mitt förslag:
GS ansåg inte att han våldtog. Han var bara härlig och mjukade upp unga tjejen på sitt eget initiativ. Trekant har han aldrig haft med unga tjejen men han var övertygad om att alla tre skulle bli nöjda om han fixade ihop det. Särskilt han.

Jag undrar fortfarande om han hade kokain i kroppen. Eller bara alkohol...
Citera
2018-10-31, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Mitt förslag:
GS ansåg inte att han våldtog. Han var bara härlig och mjukade upp unga tjejen på sitt eget initiativ. Trekant har han aldrig haft med unga tjejen men han var övertygad om att alla tre skulle bli nöjda om han fixade ihop det. Särskilt han.

Jag tror ju också på nåt sånt.

Kokain verkar ju troligt för BO:s del och då kanske också för GS....
Citera
2018-10-31, 01:32
Medlem
Citat:
När det gäller Assange så har jag lite inside information, så oskyldig är han kanske inte...
Och gällande Timell så var det ju en våldtäkt det handlade om så även där inte konstigt.
Och Kulturprofilen borde blivit häktad för länge sen.
Det är nya tider nu och då kan man inte hålla på hur som helst längre.

Vadå hålla på hur som helst? Problemet är att du knappt behöver bevisa längre. En kvinnas ord väger tungt vilket det inte borde göra. Hur lätt som helst att ljuga.

Och även om nu denna kvinna hade haft rätt i Timells fall, vilket hon inte hade enligt rätten så var det fortfarande ingen våldtäkt ur ett internationellt perspektiv. Sverige är ett U-land på området som sagt.
Senast redigerad av Mafia 2018-10-31 kl. 01:35.
Citera
2018-10-31, 02:24
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:

Tycker du det känns trovärdigt att +20årig tjej vill ha trekant med farbror och tant?
Citera
2018-10-31, 02:30
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Mitt förslag:

Ja eller insomningstabletter kombat med alkohol. Galnaste komben i modern medicinhistoria...
Citera
2018-10-31, 04:38
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Tycker du det känns trovärdigt att +20årig tjej vill ha trekant med farbror och tant?
Tycker du att det känns trovärdigt att ifrågasätta det finns 27 åriga kvinnor
som eventuellt skulle vara sugna på att trekanta med några personer som är trettio år äldre?

Konstigare saker har nog hänt tidigare och kommer att hända andra personer vid andra tillfällen.

Att spekulera tycker jag att alla ska ha rätt göra men med tanke på den lilla information som
kommit fram hittills så ska man inte ta vissa saker för givna.

Jag Tror utan att Veta säkert att det skulle kunna ha funnits någon typ av attraktion
hos BO till paret som hon besökte.

Men du kanske Vet att det inte ligger till på det sättet?
Senast redigerad av Romper 2018-10-31 kl. 05:28. Anledning: .
Citera
2018-10-31, 06:41
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Mitt förslag:

Om man tror att det som hänt beror på bristande omdöme pga intag av substanser håller jag med om att kokain eller något annat är troligt. Några flaskor vin spritt på flera personer under en kväll gör ingen så påverkad att fattningen tappas totalt.

Sannolikt har GS och MA erfarenhet av sex på flera sedan tidigare. Annars skulle GS inte ha sagt som han gjorde i de inledande förhören. Vore det inte sant skulle MA förstås genast protestera och han skulle vara i ett mycket sämre läge.
Citera
2018-10-31, 06:56
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Håller helt med dig. Polisläckorna vänder sig till de stora tidningarna. Det är där de kan tjäna de stora pengarna.

Stoppa Pressarna däremot har uppenbarligen kontakt med MA. Utgivaren och MA är ju vänner. Så SP verkar vara något slags språkrör för henne som jag ser det. Det betyder inte att det SP skriver är påhitt, men uppenbarligen vinklat för att få BO att framstå som en hämndlysten kvinna med ett icke trovärdigt förflutet och GS som en underbar människa som aldrig någonsin skulle tvinga sig på en kvinna. Lite av den där typen av artiklar som dyker upp när någon blivit mördad. De anhöriga gråter och säger att X var världens finaste människa och bror. Lexbase däremot talar sitt tydliga språk av misshandelsdomar och grova brott. Det kan så klart vara som MA säger, men hon var inte i rummet. Hon vet egentligen inte ett dugg vad som skedde.

SP har definivt sitt värde om man vill veta hur MA resonerar. Däremot vet SP lika lite som vi om själva polisutredningen.
Hur vet du att hon inte var i rummet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in