Citat:
Ursprungligen postat av
Moosky
Vad jag förstår känner dom varandra sedan uppväxten hon från Marstrand och han från Mölndal.
Hon var gift länge med TB och fick 3 barn. GS vet jag inte riktigt men utgår från att han haft något äktenskap eller samboskap. När MA är skild tar han kontakt för en middag och hon svarar ja och han skriver till henne det var fan på tiden. Poff blixtkära och gifter sig fort. Umgås i gräddan och är ute på röda mattor enligt media, men vilka röda mattor är en gåta. 2 år senare blir han misstänkt för våldtäkt, och hon tror på sin man. Hur väl känner dom varandra efter 2 år? Människor förändras också från ungdom till vuxen och MA har levt med ett ärkesvin under mycket lång tid och varit ovetandes om hans eskapader. Nu står hon inför man nr 2 och tror blint på honom. Jag vet inte vad man ska säga men även en blind höna hittar ett korn.
Jo jag vet. När jag först läste det här så tänkte jag att hoppas inte för MA skull att det är GS det handlar om för det skulle vara en katastrof för henne, det kände som att hon äntligen hittat "den rätte". Men som ni säger... har man varit tillsammans med en man med sunkig kvinnosyn väldigt länge.... det är ju lite konstigt. Att sedan kanske hennes nuvarande skulle vara något åt samma håll vore ju jättejobbigt för henne. Dras man till dem...?
De kände varann sedan Göteborgstiden då de var knappt 20 år och bodde i samma lägenhet tillsammans med andra en kort tid innan hon flyttade till Stockholm.
Vilka röda mattor? Massor med röda mattor. Lyckliga livet utåt sett, stor kärlek, roliga fester, framgång, hus i Spanien mm. Ja, synd för henne... Hon är ju en väldigt charmig person, MA.