Citat:
Ursprungligen postat av
-charliesheen
Nej jag ångrade trammen nästan direkt, men planen var först att bara köra tram och max 20mg potent amf, men det var garanterat trammen som gjorde skakig när jag väl anlände. Som tur va kunde jag snabbt gå in på toa och smälta 1 mg ikto
Förstår det

Blir också helt skakig och får massa biverkningar av enbart tram. Får ingen skön opi-känsla alls :/
Ja, bra att du hade ikto iaf. Grejen är väl dock att man _kan_ få kramp ändå. Vet inte ens om man kan "förebygga" kramp med benso. Har läst en del diskussioner om detta förr vet jag. Men kan tänka mig att risken minskar iaf. Hursomhelst så verkade ju ikton fungera bra för din del iaf
Ta det lugnt med kombon opi+bens+alkohol dock. Om du inte har tolerans. Metadon hade jag aldrig slängt in i den blandningen iaf, inte fentanyl heller. Trots tolerans. Och tar man se tjack på det, så kanske man häller i sig mer alkohol än vanligt, då man typ inte känner av fyllan på samma sätt i det tillståndet...
Lite varningar bara, speciellt till nybörjare.
mvh
EUO