Citat:
Vinnande argument utgår från att hålla sig till aktuell sakfakta med källhänvisning. Det är således inte en unik kvinnlig företeelse som diskussionen ursprungligen utgår från och som du jakar med i.Att argumentera för sin sak med att parafilin hybristophilia inte är könsindelad vinner du inget på. Knappast någon parafili är könsindelad men vissa parafilier är kraftigt överrepresenterad av ett visst kön. Vad gäller hybristophilia är det kvinnorna som mer än överrepresenterade. Precis som vissa parafilier är överrepresenterade av män. Män leder i mycket så som våldtäkter, mord, sexköp osv men det diskvalificerar inte kvinnan, hon kan hon också men i mycket mindre utsträckning. Vad gäller killer groupies så kan du inte svärta ner mannen hur mycket du än vill med feminismen, all studie och forskning pekar nästan med hela handen på kvinnan vad gäller hybristophilia.
Du kan inte heller dra kortet att de flesta mördare är män för skall du dra det tramset så bör du också ha koll på att inte ens var tredje fångvaktare är kvinnor. Studien jag bifogade talar sitt tydliga språk och som sagt var redan det finns massa andra rapporter från USA där det är olagligt att ligga med interna för all sorts personal inom fängelset, bryter du mot den regeln lagförs och döms du.
Är det någon som har fel är det du. Och inte lite heller och ja vetg att den absoluta majoriteten av befolkningen över hela världen känner till detta så om du tänker tokfel så bekommer det mig inte ett enda dugg, du får gärna leva i din egen komponerade feministiska bubbla för min del för vad gäller hybristophilia kan du aldrig smutsa ner männen för det är ett kvinnligt fenomen.
Du kan inte heller dra kortet att de flesta mördare är män för skall du dra det tramset så bör du också ha koll på att inte ens var tredje fångvaktare är kvinnor. Studien jag bifogade talar sitt tydliga språk och som sagt var redan det finns massa andra rapporter från USA där det är olagligt att ligga med interna för all sorts personal inom fängelset, bryter du mot den regeln lagförs och döms du.
Är det någon som har fel är det du. Och inte lite heller och ja vetg att den absoluta majoriteten av befolkningen över hela världen känner till detta så om du tänker tokfel så bekommer det mig inte ett enda dugg, du får gärna leva i din egen komponerade feministiska bubbla för min del för vad gäller hybristophilia kan du aldrig smutsa ner männen för det är ett kvinnligt fenomen.
Det är fler kvinnor men överrepresentation såsom du vill ha det till vet du ingenting om eftersom forskningen är i sin vagga, det finns knappt empiriska studier och ett mycket bristande forskningsmaterial. Det är hypoteser, gissningar och icke godkända intervjuer te.x. via böcker. Därför blir diskussionen mycket vansklig gällande s.k killer groupies som är en brokig skara och inte hybristophilia rätt av.
Gällande t.ex. seriemördare är män kraftigt överrepresenterade - ratio 85%. Det samma gäller sexualbrottslingar om man bortser från att det i huvudsak sitter män i fängelse.
Kvinnor som arbetar inom kriminalvården är som att kasta in ett lamm till hungriga lejon. Männen är rejält sugna och jag gapskrattade åt en man som beskrev att över tid, i brist på annat, så transformerades en icke trevlig kvinna med icke fördelaktigt utseende till det vackraste han sett.
Många av männen är även manipulativa då flertal har personlighetsstörningar.
Media och internets spridning har stort upphov då de presenteras som nästinill idoler. De ger genererar många klick. Det är mycket fokus på kvinnorna.
4 kvinnor kring PM är inte en ringlande kö, att det kryllar av kåta kvinnor (där ger jag "Sofie" ett rätt) och det är skillnad på idoldyrkan, fixering och fascination versus hybristophilia.
Att dra det klassiska feministkortet lönar inte, oerhört patetiskt, och det handlar inte att svärta ner män. Det handlar om att sätta tingen i ett relevant sammanhang utan överdrifter och på fel grund.
Fortsättningsvis är det ett mycket manipulativt klientel vilket gör att forskningen likaväl ska utgå från båda hållen när fenomen ska förklaras - inte bara studier på kvinnorna.
Vässa nu pennan om du ämnar fortsätta dina roliga attacker, danskan. Jag har dansk juridik i åtanke.
"Kunskap är makt."
Francis Bacon.
Senast redigerad av develi 2018-10-27 kl. 15:42.
Senast redigerad av develi 2018-10-27 kl. 15:42.
Mums säger de kvinnliga plitarna, socionemerna, psykologerna, sjuksköterskorna och frivårdsinspektorerna som definitivt alla är välbekanta med begreppet psykopat. Kvinnorna på fängelset är inte gröngörlingar inom ämnet psykopati, långt därifrån dom är välmedvetna om begreppet fastän du vill få det till att dom gång efter annan luras/manipuleras, De flesta kvinnor blir inte lurade dom tänder på mördare och psykopater helt enkelt.