2018-10-13, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Det är lugnt. Ta det försiktigt med alkoholen bara, du blir ändå inte full hur mycket du än dricker.
Dalar elvansen innan alkoholen så blir du stupfull på en gång.

Lite ladd stuk alltså tack för svar
Citera
2018-10-14, 15:08
Medlem
who-s avatar
Hur är det att ta/snorta voxra när man går på Subutex ? Alltså opioider/opiater. Sedan så Har jag för mig att voxra ska boosta metylfenidat?

Hoppas på att få svar på detta.
Citera
2018-10-18, 06:41
Medlem
Fishurs avatar
Tja!

Tänkte höra lite hur det är att blanda antingen Lyrica och alkohol eller Phenibut och alkohol? Vilket skulle ni "rekommendera"?

Ska på 60 års fest till helgen och vill ju inte bli alltför konstig eller nåt Dricker nästan aldrig alkohol längre så därför är jag osäker på vad man kan blanda det med.

Tack på förhand
Citera
2018-10-18, 13:40
Medlem
8mg Xanax + 800mg tramadol

Vill känna riktigt fin eufori, vad tror ni grabbar?

Har lite tolerans sedan innan (4mg xan, 400mg tram).
Citera
2018-10-27, 00:01
Medlem
Några öl, plus 1 5mg oxy heroin ?

Tja tänkte skjuta när jag kommer hem. Har noll tolerans och har druckit några bira (4-5 plus en halv drink) och tog precis en 5mg oxynorm mot smärta (nyopererad i ryggen.)
Tänkte kollar om jag är cp som vill skjuta,eller går det? Tänkte snorta annars ifall IV ej bra
Citera
2018-10-27, 00:34
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Det är ju inte så smart att blanda. Skulle nog avråda dig från det.
Citera
2018-10-27, 00:39
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Beror på mängd, men som föregående skribent säger så är det generellt sätt ingen bra idé.

Edit: såg ju mängd i rubrik nu. Avråder starkt.
Senast redigerad av CloserToTheHeart 2018-10-27 kl. 00:41.
Citera
2018-10-27, 00:39
Medlem
innerblazors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Det är ju inte så smart att blanda. Skulle nog avråda dig från det.

Ska vara lugnt om man tar heroinet först och dricker några öl på det och känner av läget. Men hade definitivit aldrig, under några omständigheter skjutit upp berusad.
Citera
2018-10-27, 00:42
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av innerblazor
Ska vara lugnt om man tar heroinet först och dricker några öl på det och känner av läget. Men hade definitivit aldrig, under några omständigheter skjutit upp berusad.

Jag brukar få de värsta bakfyllorna när jag har blandat. Visserligen är det ju också mängden som spelar roll. Och som du skriver att man ska aldrig skjuta upp när man är på fyllan.
Citera
2018-10-27, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murkelpurkel
Dumt att slänga i sig en sån stor dos av Lyrica tsm med subben och sen få i sig 6mg alpra...
Överlevde du? Hoppas det... :/
Jag överlevde tack för att brydde dig enough för att ens fråga
Citera
2018-10-27, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Skulle inte varit farligt med lite tjack bara så hålla sig vaken.
Men du, hur gick det? Du får gärna återkomma om du lever.
jag tog tjacket... och jag övelevde tack för att du både svarade och brydde dig nog om jag övelevde elr ej
Citera
2018-10-27, 18:21
Medlem
Inte läst i den här tråden då huvudvärken dödar min och min tråd blev flyttad till papperskorgen.

------
min trådstart
-------
Tog en elvasne 30 mg kl 10 idag på morgonen. Nu har jag fått en sjujävla huvudvärk. Kan jag stoppa i mig en citodon med 500/30 paracetamol/kodein utan problem samt utan att det skulle krocka på något sätt?

Det måste vara 100% safe om jag ska gå vidare.

Är ordinerad elvanse men inte citodon. Det är mammas, fick ta 1.

Är rädd om det händer något och jag måste åka in till akuten, dom lär inte bli glada över att jag tagit annat "narkotika"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in