2018-10-12, 14:28
Medlem
Kajahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oklaresh
Tja, jag tar Sertralin 50 mg. Röker gräs med jämna mellanrum, men i helgen tänkte jag och några polers pröva lite annat. Jag har hört att MDMA inte är så bra med anti-depp. Jag kommer förmodligen inte pröva nån dödlig kombination, och därför frågar jag;

Någon som vet nåt annat bortsett från röka som man kan/inte är livsfarligt att ta tillsammans med Sertralin? Skiter i om jag låter hjärndöd helt ärligt, är som sagt bara nyfiken.

Tjack brukar inte bråka så mycket med SSRI. Inte heller opiater (bortsett från tramadol). Mdma är mycket riktigt direkt livsfarligt och även syra kan vara mindre lyckat. Mitt förslag om du vill festa till det lite är väl förmodligen tjack i så fall, i ansvarsfulla mängder.

Du är inte hjärndöd som frågar. Snarare tvärtom, väldigt klarsynt!!!!
Citera
2018-10-12, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kajah
Tjack brukar inte bråka så mycket med SSRI. Inte heller opiater (bortsett från tramadol). Mdma är mycket riktigt direkt livsfarligt och även syra kan vara mindre lyckat. Mitt förslag om du vill festa till det lite är väl förmodligen tjack i så fall, i ansvarsfulla mängder.

Du är inte hjärndöd som frågar. Snarare tvärtom, väldigt klarsynt!!!!
Tack för svar! Vad anser du att är en ansvarsfull mängd för någon som tidigare inte prövat?
Citera
2018-10-12, 19:23
Medlem
Kajahs avatar
Citat:
Tack för svar! Vad anser du att är en ansvarsfull mängd för någon som tidigare inte prövat?
Små doser, testa er fram. Undvik att blanda med andra substanser. Amfetamin är en ganska safe drog så det ska nog gå bra för er. Får jag fråga hur gamla ni är?
Citera
2018-10-12, 23:45
Medlem
Tjena!
Hur är det att röka 3 timmar innan man tar mdma, är det farligt?
Citera
2018-10-13, 03:18
Medlem
NioLivs avatar
Nej inte på nåt sätt men är det så att du är ovan med att blanda olika droger kan det bli ganska skevt. Det som händer oftast är att dem förstärker varandra. Men nu skulle du ju röka tre timmar innan så då har det ju redan gått ur när du tar MDMA. Tänkte mer att du kanske blev sugen på att röka en mitt i Mdma ruset.

Mvh
Citera
2018-10-13, 04:22
Medlem
Murkelpurkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyschen
Hej jag tänkte bara fråga en liten snabb fråga ...

Jag har intagit cirkka 6 mg sub idag.. ( är en väldigt van brukare av sub)

sen tog hag 900 mg gabapentin I morse tillsammans med subben... sen ett par timmar senare tog jag 2 st Ksalol 1 mg (serbiska alprazolam)... "tyckte dem sög skit.. så jag slängde i mig 4 st till) och nu så känner jag mig trött som fan... (Har även benso tolerans .) men de var ju ett par månader sedan jag tog xanor ... stesolid får jag utskrivet så de käkar ja varje månad... men just xanor har jag inte tagit på ett tag och alldrig blandat xanor med sub bara lyrica ,gaba,samt stesolid,

Nu till min fråga .. är de okej om jag tar lite tjack nu?... för jag vågar inte somna?...

eller kan de vara farligt för hjärtat elr dylikt?

Skulle uppskatta snabba svar ifall någon annan "Brukare" är online :P...

innan jag somnar framför laptopppen o dör av andnings depp.

Dumt att slänga i sig en sån stor dos av Lyrica tsm med subben och sen få i sig 6mg alpra...
Överlevde du? Hoppas det... :/
Citera
2018-10-13, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kajah
Små doser, testa er fram. Undvik att blanda med andra substanser. Amfetamin är en ganska safe drog så det ska nog gå bra för er. Får jag fråga hur gamla ni är?
Jag är 20! Resten är mellan 21-23
Citera
2018-10-13, 11:15
Medlem
Kajahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattan1999
Tjena!
Hur är det att röka 3 timmar innan man tar mdma, är det farligt?

Mdma och cannabis funkar fint ihop. Ingen fara alls.
Citera
2018-10-13, 11:19
Medlem
Kajahs avatar
Citat:
Jag är 20! Resten är mellan 21-23

Då säger jag bara: kör på. Det kommer bli skoj för er. Som jag sa, amfetamin är en ganska safe drog, så det är inte så mycket som kan gå snett. Har ni våg så kan ni mäta upp doser på cirkus 0.1 gram och jobba er upp därifrån.
Citera
2018-10-13, 14:24
Medlem
Lånar tråden lite. Ska kröka ikväll, har elvanse tillgängligt. Är de något att göra kombo på? Är rätt färsk i drog väg. Tänkte om kombon är farlig eller bara köra på
Citera
2018-10-13, 14:45
Medlem
Lyrica+brunt igår och E idag?

Tog lyrica o rökte igår, (rökte idag oxå)
Kan jag ta E idag? Utan att allt blir tvärskumt
Citera
2018-10-13, 14:51
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xrixtox
Lånar tråden lite. Ska kröka ikväll, har elvanse tillgängligt. Är de något att göra kombo på? Är rätt färsk i drog väg. Tänkte om kombon är farlig eller bara köra på
Det är lugnt. Ta det försiktigt med alkoholen bara, du blir ändå inte full hur mycket du än dricker.
Dalar elvansen innan alkoholen så blir du stupfull på en gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in