Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
Förlorar man majoritet i huset + senaten eller har majoritet i hela kongressen är en enorm skillnad på vilka förändringar man kan tröska igenom.
Vilket inte kommer ske. Det är bara
fake news media som försöker ge sken av att Demokraterna kommer göra ett bra val. Detta för att få republikanska väljare att
inte rösta och för att ge sken av att deras försök till valfusk inte skall väcka misstankar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
Visar det sig att Q än militär operation som kommer börja rensa ut Pinochet style blir iallafall jag förvånad.
Militären har valt att genomföra revolutionen lagligt och utan våld. Enast i nödfall kommer dom att övergå till en beväpnad revolution. Finns inget som tyder på att det är nödvändigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
Att det är en sofistikerad valkampanj för att få soffliggarna att rösta tror jag vi kan lägga till conspiracy fact.
Det är din teori, inget mer. Kan du svara på min fråga varför Q väljer att sluta skriva tre veckor före valet? Första valkampanjen i världshistorien som slutar kampanja när valet närmar sig.
Q är ingen valkampanj. Punkt slut.
Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
EDIT: tydligen kraftig övervikt R i förtidsröstningen, NBC hade följt sju "swingstates"
Jag vet inte hur många gånger jag skall behöva upprepa mig:
Citat:
Undersökningar avgör inte val; röster gör.
Det finns en anledning till varför undesökningarna
sällan stämmer överens med verkligheten; deras uppgift är
inte att förutspå utkomsten av valet utan att påverka röstarna.
Det är propaganda.