2018-10-25, 20:43
Medlem
Lao Tzus avatar
Hela den här historien om 10 kilos bomber som skickats med vanligt porto är bara en avledande manöver för att få bort ögonen från det verkligt allvarliga.

Gränsen-som Q för flera månader berättade om........
Citat:
Q Told Us Months Ago About Mysterious Border Activity… Listen Again!!

There is more going on at the border, than people realize… so it is important to get informed

https://beforeitsnews.com/v3/alternative/2018/3642781.html
Citera
2018-10-25, 21:03
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Hela den här historien om 10 kilos bomber som skickats med vanligt porto är bara en avledande manöver för att få bort ögonen från det verkligt allvarliga.

Gränsen-som Q för flera månader berättade om........
Det köper jag inte. Aktiviteter kring gränsen mot Mexico är inte i rampljuset för stunden med undantag från karavanen som rör sig mot gränsen.
Citera
2018-10-26, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tampis
Med tanke på att Q-rörelsen verkar dra till sig arga, ensamma män som vill skylla sina egna tillkortakommanden och halvt misslyckade liv på en globalistisk, satanisk kult som våldtar barn och dricker deras blod, så känns det ju som mest sannolikt att en av dessa Q-följare har ballat ur och skickat bomber till diverse människor som Trump och Q har hetsat mot.
Skrämmande att se hur övertygade folk är att detta är en ”false flag”.

Det är väl precis det där som är risken, man anklagar Trump indirekt för det som hände.
Det är ju endast när man gör det som det blir en false flag (om det nu var en false flag)
Citera
2018-10-26, 08:33
Medlem
Pussykings avatar
Soros migrantmobb riskerar att aldrig nå gränsen, eftersom Deep state tvingats inse att det skadar mer än hjälper deras sak. Jag misstänker att MSM snart tappar intresse för deras öde. Det är min gissning, vi får se.

Samma dag som Rosenstein skulle vittna kommer nyheten om hemmagjorda bomber ut i tidningarna. Rosenstein vittnesmål var redan framskjutet, men bomberna var redan på väg. Kan det vara så att man visste om dessa bomber i förväg? Kan det vara så att man bytte ut de riktiga, eller i varje fall mer trovärdiga bomberna mot dessa uppenbara attrapper?

Folk som aldrig tidigare funderat på vad en False flag är, pratar nu om att detta är fake, och media framstår som än mindre trovärdiga.

Jag har känt mig väldigt ensam när jag tidigare diskuterat medias ensidiga rapportering om Trump IRL, men plötsligt vaknar allt fler och pratar om enögda journalister när det gäller USA bevakningen. Jag tror något håller på att hända i Sverige, och om det händer här har de garanterat kommit betydligt längre på andra sidan Atlanten.
Citera
2018-10-26, 08:35
Medlem
Oj, det verkar som breven verkligen kom från Debbie Wasserman Schultz
https://www.dn.se/nyheter/varlden/nytt-paket-undersoks-pa-manhattan/
Citera
2018-10-26, 08:43
Medlem
ieshos avatar
Om det är "Q" som är ansvarig för bombhoten i USA så finns en viss likhet mellan "Q" och den svenska "C" på 80-talet:

(FB) Operation Cobra, 1983 - 1985 (Dom finns i trådstarten)

Förre FN-soldaten Bruno "Bronco" Eriksson hotade med mängder av sprängattentat i vad som ansågs vara en galnings försök till utpressning i enorm skala, men som kan ha varit ett misslyckat försök att destabilisera Sverige i början på 80-talet. Kanske en utlöpare till Bolognasprängningen, Brabantmorden etc?

http://www.isn.ethz.ch/php/documents/collection_gladio/Terrorism_Western_Europe.pdf
Citera
2018-10-26, 11:12
Medlem
Fittahoras avatar
Ett par observationen från gårdagen:

1. Q's sista inlägg var #2381.
18 U.S. Code § 2381 - Treason

Whoever, owing allegiance to the United States, levies war against them or adheres to their enemies, giving them aid and comfort within the United States or elsewhere, is guilty of treason and shall suffer death, or shall be imprisoned not less than five years and fined under this title but not less than $10,000; and shall be incapable of holding any office under the United States.
2. Karavanen med "flyktingar" som "vandar" mot USA består mest av medelålders män – precis som flyktingströmmarna som kommit till Europa. Kvinnor och barn är i minioritet.
Citera
2018-10-26, 11:36
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
För er som inte har koll på min teori om Q kan jag sammanfatta det som att teamet bakom Q är militär underrättelsetjänst av signalspaningskarraktär, möjligtvis NSA.
De finns två organisationer som jag har som huvudkandidater till att ligga bakom Q. Deras individuella inriktning gör att dom båda tillsammans kan ligga bakom Q med hjälp av information från NSA.

Den ena är DIA (Defense Intelligence Agency) och leddes tidigare av Michael Flynn. DIA's huvuduppgift är att tillhanda underrättelseinformation om utrikes- och inhemskt ej-statliga aktörer. Det är militärens motsvarighet till CIA.

Den andra aktören är INSCOM (The United States Army Intelligence and Security Command), vilket är arméns signalspaningsorganisation. Att INSCOM är inblandad har jag varit säker på sedan första början och mina misstankar styrktes kraftigt av Q genom drop #1910 och #1944:

Citat:
Q !!mG7VJxZNCI 16 Aug 2018 - 6:58:30 PM

inscom.png
What happens if FISA fails or 'signers' cannot be trusted?
Who signed the CP FISA?
How do you keep something SECURE & SAFEGUARDED when those at the top of ABC depts are CORRUPT and being REMOVED?
https://www.army.mil/inscom
https://www.inscom.army.mil
PATRIOTS ONE AND ALL.
Q

Citat:
Q !!mG7VJxZNCI 28 Aug 2018 - 6:56:22 PM
FISA (ABCs) v INSCOM
NOFORN
NSA INSCOM BRIDGE
FISA = FISC
Who is accountable to Congress (civilian body)?
Define 'State Secrets'.
Process of obtaining a FISA warrant?
What must be DEMONSTRATED to be GRANTED?
Who must SIGN OFF?
Can 'select' individuals in senior positions of power be SHADOW BANNED from ACTIVE FISA WARRANTS / SURV?
NAT SEC
Sufficient evidence shown to demonstrate rogue elements of intelligence apparatus illegally violated FISA law (tenets) in coordinated effort w/ d+foreign allies to impact/mod the outcome of the 2016 Presidential election & safeguard against future uncover / criminal prosecution?
Who must sign off on FISA warrants?
Who directs the signers?
Given magnitude of spy campaign (U.S. Presidential Election Republican Party Nominee Candidate + President Elect + President of the United States) would HUSSEIN be required to DIRECT ORDER?
How would updates occur?
PDB?
Who has access to the PDB?
On-site CLAS briefings / SIT ROOM / OO / PEOC / N_C?
How often does a President use PEOC?
https://www.washingtonian.com/2013/02/01/obama-moving-to-a-new-oval-office/📁
Could FISA warrants be issued/active for numerous 'in-the-news now/future' U.S. targets?
'Foreign' tangent req to obtain warrant to spy on U.S. ORIG?
Define 'Projection'.
What is Known?
Connections (them) to Russia/other F assets?
Who commands INSCOM?
Who commands No Such Agency?
Who has ULTIMATE command?
Q

NSA (National Security Agency) ansvarar för att övervaka och lagra all signalspaningsinformation som samlas in av militära underättelseorganisationer i USA. NSA kan ses som spindeln i nätet. NSA förser Q med information.
Citera
2018-10-26, 12:07
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Soros migrantmobb riskerar att aldrig nå gränsen, eftersom Deep state tvingats inse att det skadar mer än hjälper deras sak. Jag misstänker att MSM snart tappar intresse för deras öde. Det är min gissning, vi får se.

Samma dag som Rosenstein skulle vittna kommer nyheten om hemmagjorda bomber ut i tidningarna. Rosenstein vittnesmål var redan framskjutet, men bomberna var redan på väg. Kan det vara så att man visste om dessa bomber i förväg? Kan det vara så att man bytte ut de riktiga, eller i varje fall mer trovärdiga bomberna mot dessa uppenbara attrapper?

Folk som aldrig tidigare funderat på vad en False flag är, pratar nu om att detta är fake, och media framstår som än mindre trovärdiga.

Jag har känt mig väldigt ensam när jag tidigare diskuterat medias ensidiga rapportering om Trump IRL, men plötsligt vaknar allt fler och pratar om enögda journalister när det gäller USA bevakningen. Jag tror något håller på att hända i Sverige, och om det händer här har de garanterat kommit betydligt längre på andra sidan Atlanten.

Har en bekant som är Vietnamn veteran, Green Beret. Han är gift med en svenska och har bott här sedan 70-talet. När han senast var i USA för några veckor sedan berättade han att USA är extremt polariserat, hälften älskar Trump och hälften hatar honom. Han trodde själv att inbördeskriget stod för dörren. Han är inte själv Trump-supporter utan halvt som halvt anti-Trump. Hans gamla vänner på ostkusten där han kommer ifrån är extremt pro-Trump och han fick lova sin fru att inte tala politik. Jag kan tänka mig att han tyvärr färgats av svensk MSM.

Som sagt, Trump fyller fortfarande arenor när andra knappt lyckas samla några tusen. Det är ju någonting i Trumps budskap som engagerar folk. Jag tror det är drain the swamp, MAGA och det Q står för.
Citera
2018-10-26, 12:56
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Har en bekant som är Vietnamn veteran, Green Beret. Han är gift med en svenska och har bott här sedan 70-talet. När han senast var i USA för några veckor sedan berättade han att USA är extremt polariserat, hälften älskar Trump och hälften hatar honom. Han trodde själv att inbördeskriget stod för dörren. Han är inte själv Trump-supporter utan halvt som halvt anti-Trump. Hans gamla vänner på ostkusten där han kommer ifrån är extremt pro-Trump och han fick lova sin fru att inte tala politik. Jag kan tänka mig att han tyvärr färgats av svensk MSM.

Som sagt, Trump fyller fortfarande arenor när andra knappt lyckas samla några tusen. Det är ju någonting i Trumps budskap som engagerar folk. Jag tror det är drain the swamp, MAGA och det Q står för.

Kan ju även vara så att din vän även har en annan syn än de som lever i och/eller dyrkar USA.

Många jänkare och dixicrater som har levt utanför USA i bara några år brukar inse väldigt snabbt att USA har enorma problem just nu och det är något som nyhetsmedierna inte kan klandras för.

USA har ett system som inte har moderniserats och en kultur som är väldigt unik
Citera
2018-10-26, 12:56
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
När han senast var i USA för några veckor sedan berättade han att USA är extremt polariserat, hälften älskar Trump och hälften hatar honom.
Mina observationer indikerar att USA inte alls är så jämt uppdelat.

Jag uppskattade Trumps stöd inför presidentvalet jämfört med Hillarys till ⅔ - ¾ (65-75%) majoritet, vilket jag än idag tror kan stämma. Jag trodde ändå inte att Trump skulle vinna valet.

Valfusk är enklast och effektivast att genomföra i storstadsregioner (mest effekt för minst arbete). Lyckligtvis har USA elektorskollegiet, vilket gör att majoritet av röster (sk "popular vote") inte räcker för att vinna valet. För att vinna valet krävs majoritet av dom 538 kollegier (sk "electoral vote"), därav målet 270 kollegier (Trump vann valet 2016 med 304 kollegier). Demokraternas (Deep State) valfusk var inte tillräckligt för att motverka Trumps väljarstöd, framförallt på landsbyggden.

Citat:
They never thought she would lose.
Q

Hillary fick 55.4% av rösterna i storstadsregioner med mer än 1 miljon innevånare att jämföra med Trumps 70.6% i landsbyggsregioner med mindre än 2500 innevånare.

Hillary fick endast majoritet i just storstadsregioner med mer än 1 miljon innevånare. I kategorin 250k - 1 miljon fick Trump majoritet med 50.0% av rösterna.

Tittar vi på storstäder dominerar Hillary totalt: San Francisco 76.7%, San Jose 72.9%, Washington 68.2%, Los Angeles 66,6% (tillfällighet?), Chicago 63,7%, Miami 62,3%.

Trumps största seger i en storstadsregion var i Birmingham (Alabama) med 58,6%, Oklahoma City 58,5%, Jacksonville (Florida) 56,6%, Cincinnati 56.1%, Nashville 55,8%.

Mest kända siffran från valet är nog District of Columbia (som inte ens tillhör USA) där Hillary fick 92,8% av rösterna.

Fotnot: Det måste dock tas i beaktning att storstadsregioner normalt röstar mer liberalt än landsbyggdsregioner. Det samma gäller i Sverige, där ex Miljöpartiet är populärt i storstäder.

Källor: https://www.npr.org/2016/11/14/501737150/rural-voters-played-a-big-part-in-helping-trump-defeat-clinton?t=1540549021538, https://www.citylab.com/equity/2016/12/mapping-how-americas-metro-areas-voted/508313/, https://www.politico.com/2016-election/results/map/president/district-of-columbia/.
Citera
2018-10-26, 12:59
Medlem
Citat:
RudyardKipling

Jag tror att valet är en done deal och det MÅSTE ha varit ett stort hinder för vilken plan Trump, R, Q, NSA än hade/har (vilka dom nu är). Förlorar man majoritet i huset + senaten eller har majoritet i hela kongressen är en enorm skillnad på vilka förändringar man kan tröska igenom.

Visar det sig att Q än militär operation som kommer börja rensa ut Pinochet style blir iallafall jag förvånad.

Att det är en sofistikerad valkampanj för att få soffliggarna att rösta tror jag vi kan lägga till conspiracy fact.

Får R full majoritet OCH Trump är den vi vill att han skall vara (whitehat) så kan R på laglig väg tömma hela träsket i lugn och ro tills Trumps andra presidentperiod är över.

- han (Trump, R, Q, whatever) har rensat ut rogue R elements i kongressen, har tagit kontroll över legal system, har tagit kontroll över FBI, har möjligen kontroll över CIA, har kontroll över militären (genom Trump), har kontroll på presidenten (är Trump) och har snart full majoritet i kongressen.

EDIT: tydligen kraftig övervikt R i förtidsröstningen, NBC hade följt sju "swingstates"
Senast redigerad av Africanized 2018-10-26 kl. 13:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in