Citat:
Ursprungligen postat av
NW175
”Tillåter” - Hallå, det är 2018 😁
Nattbuss eller vanlig buss är vad man normalt sett väljer om man ska ta sig från GA till TK. Den Tess jag kände skulle hellre sova kvar, såvida hon inte blivit jättearg och gått därifrån eller behövde ge dig ut för att hitta något ångestdämpande. Vi vet nu att hon tidigt på morgonen den 18 augusti messat om benzo med ett ex. En instabil person kan dock hitta på lite vad som helst så det är svårt att veta. Hon kan ju ha kontaktat någon för att få skjuts/piller osv. men har för mig GA var sista person?
Generellt sett är Berghem där GA bor lugnt och tryggt, men står man vid en busshållplats kan många idioter passera och ta tillfället i akt så att säga.
Fast jag tror att polisen har mer på GA än bara hans egna uppgifter. Han blev ju fortsatt (?) häktad.
Skulle Tess ha jagat Benz eller annat mitt i natten, eller andra tider på dygnet, så hade detta synts på mobiltrafiken. Alla sådana "affärer" sköts via mobilen. Jag tror att Tess mobil tystnar helt under/efter besöket hos MGM.
Några här i tråden har ju hävdat att Tess lagt sig att sova i deras barns säng (utan barn i), pussat på barnen , någon skrev "kladdat", fast inte på ett sexuellt sätt som jag uppfattade det. Men liksom för mycket.
Jag vet inte hur gamla MGMs barn är, men verkade på foton vara i övre tonåren. Kan de ha haft egen nyckel till MGM, varit hemma där just denna natt (ovetandes av GA) och blivit väckt av Tess och det blivit bråk?
GAs bekant i denna tråd skrev att GA högst troligt skyddar någon OM GA är inblandad.
De endaste personer som jag ev skulle kunna skydda i någon liknande situation skulle vara mina egna barn. Speciellt om de hade någon funktionsnedsättning. Bara spekulation!
Edit: Rättat stavfel