Citat:
Ursprungligen postat av
MuellerTime
Tycker mig kunna spåra snarare att du är "all in" till försvar för GS, vilket förbryllar mig.
Men antingen tycker man det är ok att en man beter sig såhär (och ja jag är själv man) eller så gör man det inte.
Man kan också välja om man tror på hans story eller inte, och jag gör inte det, jag väljer att tro Brottsoffret och inte försöka som du i dina patetiska inlägg göra honom till ett offer, varför du försöker måla upp honom till ett offer, kan bara du och dina trasiga själ och trångsynta sätt att tänka svara på.
Jag väljer först och främst att tro BROTTSOFFRET och inte personen som är anhållen och häktad, vilket alla normala personer borde göra, annars har man något allvarligt fel i huvet.
Ojdå, blev du upprörd lille vän
Som du ser av mina inlägg så finns det saker som jag anser båda tala emot & för den misstänkte.
Inte mycket är känt, förutom delar av förhöret med den misstänkte. Så många har, som sagt, försökt finna olika trovärdiga scenarios utifrån känd info. Vissa saker talar emot gärningsmannen, medan andra talar för honom.
Men inte du, du fabulerar helt vilt, som vanligt & har bestämt dig från början.
Dom som inte håller med dig beskyller du för att ha "en trasig själ", tycka att våldtäkt är ok, försvara gärningsmannen & göra honom till offer, ha "fel i huvudet", vara "trångsynt". Det är ingen ände på invektiven.
Men du har som vanligt inga som helst argument för att underbygga dina påståenden. Att du "känner" något räknas inte som ett argument.