Citat:
Ursprungligen postat av
kattemaks
Blåsta kanske, men de ser ju inte så tokiga ut. Bimbos brukar inte dras till töntar på bondgårdar, utan de vill ha "bad guys", vilket är väldigt förvånande, för de verkar ju genuint intresserade av Simon. Man går ju inte och köper nallar och presenter annars liksom. Mycket märkligt! Vad vill dessa?
Sara ser bättre ut av de två, Elin är ju inte snygg alls egentligen. Tunt, sönderblekt hår och rätt maskulint ansikte. Vill inte vara taskig men det är så tråkigt att många har en sån stereotyp på skönhet; att blekmedel + smink = snygg.
Vacker hy, tjockt hår, symmetriska drag och utstrålning är bättre faktorer på vad som utgör skönhet skulle jag säga.
Citat:
Ursprungligen postat av
kattemaks
Inte lik det minsta tycker jag...
De är lika tycker jag, Caroline kunde varit en dotter eller en lillasyster.
Citat:
Ursprungligen postat av
kattemaks
Håller med dig angående fågeltjejen, varför söker man till en hönsbonde när man har fågelskräck?!? Tycke för övrigt Erik verkar rätt tråkig, svårt att få grepp om honom också. De borde haft någon äldre med istället och inte bara yngre bönder.
Ja, det är märkligt. Samma som med Elin hos Simon som tyckte att det luktade äckligt på bondgården.

Tycker också att det är synd att de inte har med någon äldre bonde i år. Men du ser väl avsnitten på webben? Hästbonden Marie fyller ju kvoten där och har samlat ett rätt märkligt gubbgäng omkring sig.