2018-10-24, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Jaja då är väl alla män som dras till kurviga och mer runda tjejer konstiga då enligt dig.
Nej, alla som dras till personer med ohälsosam övervikt är konstiga enligt mig.
Citera
2018-10-24, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
I ärlighetens namn kan man vara smal men ändå ha kurvor.
Man kan också vara smal och supertrevlig samtidigt som det finns tjockisar som är otrevliga.
Ingenting är svart eller vitt.

Har för övrigt blivit en trend i dag att all övervikt ska beskrivas som "kurvor" och "former".
Ibland är det direkt hälsofarligt med övervikt och inte speciellt attraktivt heller. Både bland Pers och Magnus tjejer så finns det ett par som hade behövt gå ner en hel del i vikt.
Sen är det väldigt individuellt också. Sofie och Moa tycker jag har en naturlig skönhet som skiner igenom, oavsett deras vikt. De är fina som de är.

Jo förvisso. Och absolut att det finns övervikt som är direkt hälsofarlig men det anser jag inte att Sofie har.
Citera
2018-10-24, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Nej, alla som dras till personer med ohälsosam övervikt är konstiga enligt mig.

Okej nu pratade jag inte om att dras till personer med ohälsosam övervikt, jämförde två av Pers tjejer i första hand, Sofie och Madeleine och Sofie har definitivt ingen ohälsosam övervikt.
Citera
2018-10-24, 22:43
Medlem
Citat:
Okej nu pratade jag inte om att dras till personer med ohälsosam övervikt, jämförde två av Pers tjejer i första hand, Sofie och Madeleine och Sofie har definitivt ingen ohälsosam övervikt.
Jo, det har hon absolut. Även om hon mår bra nu så lär hon inte göra det i längden om hon inte går ner i vikt, och dessutom är det en dålig miljö för ett foster.
Citera
2018-10-24, 22:58
Medlem
Citat:
Jo, det har hon absolut. Även om hon mår bra nu så lär hon inte göra det i längden om hon inte går ner i vikt, och dessutom är det en dålig miljö för ett foster.

Okej, det får stå för dig, du har en märklig syn på vad ohälsosam övervikt är anser jag.
Citera
2018-10-24, 23:04
Medlem
dialektikers avatar
HERREGUD, vad det är Gulletussan https://www.youtube.com/watch?v=w5yTT6GpFQ4 över Sarah hos Simon!! Ser ni inte??

"Har du BARN?"
Citera
2018-10-24, 23:05
Medlem
Citat:
Okej, det får stå för dig, du har en märklig syn på vad ohälsosam övervikt är anser jag.
fråga en läkare
Citera
2018-10-24, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
HERREGUD, vad det är Gulletussan https://www.youtube.com/watch?v=w5yTT6GpFQ4 över Sarah hos Simon!! Ser ni inte??

"Har du BARN?"
Ser inte alls likheten. "Gulletussan" talar nån slags värmländska. Sarah talar östgötska.
Citera
2018-10-24, 23:09
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Den där gamla pedantiske farbrorn, Erik.

Den norrländska tjejen som gav honom den där boxen och blev sur för att han inte uppskattade den. Det var ju inte direkt någon fantastisk Shakespeare prosa hon hade skrivit. Herregud, vilken surkärring.
Citera
2018-10-24, 23:10
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Blåsta kanske, men de ser ju inte så tokiga ut. Bimbos brukar inte dras till töntar på bondgårdar, utan de vill ha "bad guys", vilket är väldigt förvånande, för de verkar ju genuint intresserade av Simon. Man går ju inte och köper nallar och presenter annars liksom. Mycket märkligt! Vad vill dessa?
Sara ser bättre ut av de två, Elin är ju inte snygg alls egentligen. Tunt, sönderblekt hår och rätt maskulint ansikte. Vill inte vara taskig men det är så tråkigt att många har en sån stereotyp på skönhet; att blekmedel + smink = snygg.
Vacker hy, tjockt hår, symmetriska drag och utstrålning är bättre faktorer på vad som utgör skönhet skulle jag säga.

Citat:
Inte lik det minsta tycker jag...

De är lika tycker jag, Caroline kunde varit en dotter eller en lillasyster.

Citat:
Håller med dig angående fågeltjejen, varför söker man till en hönsbonde när man har fågelskräck?!? Tycke för övrigt Erik verkar rätt tråkig, svårt att få grepp om honom också. De borde haft någon äldre med istället och inte bara yngre bönder.
Ja, det är märkligt. Samma som med Elin hos Simon som tyckte att det luktade äckligt på bondgården.
Tycker också att det är synd att de inte har med någon äldre bonde i år. Men du ser väl avsnitten på webben? Hästbonden Marie fyller ju kvoten där och har samlat ett rätt märkligt gubbgäng omkring sig.
Citera
2018-10-24, 23:10
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ser inte alls likheten. "Gulletussan" talar nån slags värmländska. Sarah talar östgötska.

Ögonen och tänderna, samt verkar lika intelligent.
Tyvärr hittar jag inte så många typexempel på youtube och bilder. Följde du "Mia och Klara" när det gick?
Citera
2018-10-24, 23:17
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ögonen och tänderna, samt verkar lika intelligent.
Jag ser vad du menar. Det är rätt mycket Gulletussan över Sara, hela sättet liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in