2018-10-24, 22:16
Medlem
Roland Janssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Heter hon så?

den lilla smårunda med presenten
Citera
2018-10-24, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roland Jansson
den lilla smårunda med presenten

Haha, det har jag missat att hon har samma namn som den kända Lotta Engberg. Svårt att hålla isär namnen.
Citera
2018-10-24, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Sofie är tjock, det är inte Madeleine. Det gör hela skillnaden.

Och vad har det för betydelse om tjejen är tjock? tror inte det spelar någon som helst roll för Per. Och tjejer med kurvor och former är 100 ggr mer attraktiva än smala tjejer enligt mig. Madeleine är inte tjock, absolut men vad har hon för insida och personlighet?? En vedervärdig sådan som man inte orkar leva med i längden. Per begår sitt livs största misstag om han slutligt väljer Madeleine.
Citera
2018-10-24, 22:27
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Haha, det har jag missat att hon har samma namn som den kända Lotta Engberg. Svårt att hålla isär namnen.

Hon heter Caroline men är rätt lik Lotta Engberg.
Citera
2018-10-24, 22:29
Medlem
Citat:
Simon Simon Simon! Han blir bara värre och värre. Snart exploderar stackaren av uppdämd kåthet. Kan inte hålla fingrarna borta från Frida, sen i teasern ser man att han hånglar med Amanda. Hans tjejer, blondinerna är hemska, särskilt Sarah som verkar otroligt korkad o teve-kåt. Som nån skrev tidigare,

Amanda är den vettigaste, men han kommer schabbla bort henne o alla de övriga också, det håller jag för säkert.

I övrigt, Per är en sköning, hoppas på att det blir Sofie eller den mörka kortklippta. Madelene har flera konstaterat är svartsjuk - kaninkokerske-varning!

Höns-Erik, ganska tråkig. Bra att de minimerar hans airtime. Till sist, tjejbonden, snusar hon? Såg ut som en dosa i bakfickan på jeansshortsen. För mkt tandkött för att snusa.

Instämmer till fullo gällande Simon, Amanda är det bästa valet för honom men han kommer schabbla bort alla 4 med sitt hånglande till höger och vänster, det var ju en spänd stämning redan nästa vecka tyckte jag man kunde se i trailern.

Tror Susanna snusar, det var helt klart en snusdosa i hennes bakficka.
Citera
2018-10-24, 22:31
Medlem
Citat:
Vem är Lotta Engberg? Har jag missat något?

Caroline från Norrland som dejtar höns-bonden Erik, likheten med Lotta Engberg är slående
Citera
2018-10-24, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Hon heter Caroline men är rätt lik Lotta Engberg.

Inte lik det minsta tycker jag...

Håller med dig angående fågeltjejen, varför söker man till en hönsbonde när man har fågelskräck?!? Tycke för övrigt Erik verkar rätt tråkig, svårt att få grepp om honom också. De borde haft någon äldre med istället och inte bara yngre bönder.

Undra vem det är som bor hos Susanna enligt folkbokföringen.
Citera
2018-10-24, 22:34
Medlem
Citat:
Inte lik det minsta tycker jag...

Håller med dig angående fågeltjejen, varför söker man till en hönsbonde när man har fågelskräck?!? Tycke för övrigt Erik verkar rätt tråkig, svårt att få grepp om honom också. De borde haft någon äldre med istället och inte bara yngre bönder.

Undra vem det är som bor hos Susanna enligt folkbokföringen.

Undrar jag med, antingen är det väl någon inneboende eller så är det hennes pojkvän och då blev det ju således inget med någon av herrarna i programmet. Hon kanske inte tyckte det var tillräckligt mycket man i någon av dessa vi nu tittar på eller så ville ingen av dem i slutändan bo på en gård.
Citera
2018-10-24, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Och vad har det för betydelse om tjejen är tjock? tror inte det spelar någon som helst roll för Per. Och tjejer med kurvor och former är 100 ggr mer attraktiva än smala tjejer enligt mig. Madeleine är inte tjock, absolut men vad har hon för insida och personlighet?? En vedervärdig sådan som man inte orkar leva med i längden. Per begår sitt livs största misstag om han slutligt väljer Madeleine.
"kurvor och former" vad fan snackar du om? Det är inte hälsosamt för ett barn att växa upp i en sån kropp som Sofie har. Så om du tycker det är attraktivt är det något märkligt med dig. Dom andra två tjockisarna kan väl knappast ens vara fertila. Ang. tjejernas insida har jag inte sagt nåt och tänker inte heller säga nåt.
Senast redigerad av Egon.Ramasotti 2018-10-24 kl. 22:38.
Citera
2018-10-24, 22:37
Medlem
Citat:
Per, min favorit. Känns äkta och genuin. Har inte utseendet med sig, men en go och vänlig kille.

Definitivt Amanda, men som jag också skrev, han gör bort sig. Tjejer pratar med varandra. Plötsligt kommer han sitta där på gården och undra vad fan som hände

Han är lite lillgammal o tråkig. Tror inte han är så kul att leva med i långa loppet, får känslan av "my way or the highway.

Nej Erik är nog ingen enkel person att leva med, tror inte han är villig att kompromissa om saker i någon större grad. Och som andra varit inne på, varför söker man till en hönsbonde med enormt fågelintresse om man nu själv lider av svår fågelskräck? Katrin kan inte ha tänkt speciellt mycket när hon skrev brevet till Erik.
Citera
2018-10-24, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
"kurvor och former" vad fan snackar du om? Det är inte hälsosamt för ett barn att växa upp i en sån kropp som Sofie har. Så om du tycker det är attraktivt är det något märkligt med dig. Ang. tjejernas insida har jag inte sagt nåt och tänker inte heller säga nåt.

Jaja då är väl alla män som dras till kurviga och mer runda tjejer konstiga då enligt dig.
Citera
2018-10-24, 22:39
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt

I ärlighetens namn kan man vara smal men ändå ha kurvor.
Man kan också vara smal och supertrevlig samtidigt som det finns tjockisar som är otrevliga.
Ingenting är svart eller vitt.

Har för övrigt blivit en trend i dag att all övervikt ska beskrivas som "kurvor" och "former".
Ibland är det direkt hälsofarligt med övervikt och inte speciellt attraktivt heller. Både bland Pers och Magnus tjejer så finns det ett par som hade behövt gå ner en hel del i vikt.
Sen är det väldigt individuellt också. Sofie och Moa tycker jag har en naturlig skönhet som skiner igenom, oavsett deras vikt. De är fina som de är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in