2018-10-22, 20:59
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiljan
Om BO har eget företag så fakturerar hon för sitt gästspel under helgen. Således har de affärer ihop.
Tror nog inte hon fakturerar sin vistelse i MA/GS hem. Det var ju annars meningen hon skulle jobbat i Cafét denna veckan men det blir ju som alla förstår inte av.
Citera
2018-10-22, 21:01
Medlem
Wiljans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Tror nog inte hon fakturerar sin vistelse i MA/GS hem. Det var ju annars meningen hon skulle jobbat i Cafét denna veckan men det blir ju som alla förstår inte av.

Naturligtvis inte jobba i deras hem. Jag menar att hon åkte dit för att jobba på resturangen.
Citera
2018-10-22, 21:03
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Naturligtvis inte jobba i deras hem. Jag menar att hon åkte dit för att jobba på resturangen.
Men det blir ju inget jobb denna veckan som du förstår då blir det heller ingen fakturering.
Citera
2018-10-22, 21:16
Medlem
Wiljans avatar
Citat:
Men det blir ju inget jobb denna veckan som du förstår då blir det heller ingen fakturering.

Fast nu seglar du iväg på något annat.

Jag skrev enbart om ordet ”affärer” och hur det kan ha uppkommit. Hon åkte dit för att de gjort upp en affär. Sen hände något.
Citera
2018-10-22, 21:21
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Fast nu seglar du iväg på något annat.

Jag skrev enbart om ordet ”affärer” och hur det kan ha uppkommit. Hon åkte dit för att de gjort upp en affär. Sen hände något.
Nej hon åkte dit för att jobba i kafet men det blev inget av tack vare händelsen. Läs hans förhör.
Citera
2018-10-22, 21:30
Medlem
Wiljans avatar
Citat:
Nej hon åkte dit för att jobba i kafet men det blev inget av tack vare händelsen. Läs hans förhör.

Skojar du? Ja, hon skulle jobba i fiket. Fakturerar hon tiden hon jobbar där har de gjort en affär tillsammans.
Citera
2018-10-22, 21:38
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Skojar du? Ja, hon skulle jobba i fiket. Fakturerar hon tiden hon jobbar där har de gjort en affär tillsammans.
Det blev ju inget i jobb i kafet. Hon kan väl inte fakturera för ett jobb som inte blir gjort?
Citera
2018-10-22, 21:48
Medlem
Wiljans avatar
Citat:
Det blev ju inget i jobb i kafet. Hon kan väl inte fakturera för ett jobb som inte blir gjort?

Nä och det säger jag inget om. Artikeln säger att de hade affärer ihop. Vara det spekulerades i tråden om vad för affärer de kunde tänkas ha ihop. Jag kom då med ett förlag om hur ordet ”affär” kan uppstå. Det är rent hypotetiskt.

Det har inte hänt. Det blev ingen affär.
Citera
2018-10-22, 22:17
Medlem
Zoom008s avatar
Har inte orkat följa med här på ett tag och undrar bara om gubben fortfarande sitter häktad? När blir det rättegång? Nu har väl alla droger alt. vin gått ur kroppen kanske han inte är lika frispråkig och vill dämpa ner sin aktivitet med slickande av rumpan bl.a Konstigast är nog i alla fall frugan som glatt jobbar vidare och litar på sin andra sluskt i raden till make. Ungefär som kärringarna vilka springer till Madsen och hälsar på. Tror att galna tanter är ett underskattat begrepp då det drösar av dom i alla dess former. Batikhäxorna är ett lysande exempel och där finns nog rejält med smuts som ingen har en aning om. Stackars Glenn får sluta sin karriär som våldtäktsmannen bland dom andra "kändisarna". Dom är många nu och växer för var dag..
Senast redigerad av Zoom008 2018-10-22 kl. 22:25.
Citera
2018-10-22, 22:39
Medlem
Misters avatar
Citat:

Firman är avregistrerad i början av året eftersom det inte inkommit någon inkomstdeklaration.
Citera
2018-10-22, 23:07
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Firman är avregistrerad i början av året eftersom det inte inkommit någon inkomstdeklaration.
Lite märkligt eftersom hon har skrivit 4 kokböcker som tydligen ska sälja bra.
Citera
2018-10-23, 00:21
Medlem
Gokväll. Något som jag personligen reagerar på i detta är dom inblandades ( förutom BO ) totala avsaknad i att tänka på sina barn .Hur tänkte GS när han uttalade sig som han gjorde i sitt ena förhör förstod han inte att d skulle komma ut till allmänheten. Det står var och en fritt att leva sitt liv som man vill swingers el ej men för guds skull se till att sköta det snyggt. Tycker mest synd om deras respektive barn samt det ev BO. För övrigt ett mkt märkligt fall med tanke på att alla inblandade kände varandra sedan lång tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in