2018-10-22, 15:14
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det intressanta med det yttrandet är ju att Madsen har erkänt sitt brott för "Sofie". Frågan är om det var så bra av henne att gå ut med det i tidningen? Hon kan inte ha tänkt till där. För M:s officiella hållning är ju att han är oskyldigt dömd, men tar straffet för att han inte orkar kämpa mer.
Madsen har erkänt att han styckade Kim.
Citera
2018-10-22, 15:19
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Madsen har erkänt att han styckade Kim.

Ja, det kan förstås vara så att det "bara" är styckningen hon syftar på. Men då borde hon ha förtydligat det. När hon bara säger "för det han har gjort", så tror man lätt att det det åsyftar alltsammans.
Citera
2018-10-22, 15:28
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ja, det kan förstås vara så att det "bara" är styckningen hon syftar på. Men då borde hon ha förtydligat det. När hon bara säger "för det han har gjort", så tror man lätt att det det åsyftar alltsammans.
För såna kvinnor spelar det nog ingen större roll vilka vidrigheter han gjort. Och förhoppningsvis finns det inte någon som skulle bry sig eller lyssna även om han skulle vilja tala ut offentligt om allt han gjorde.
Citera
2018-10-22, 15:57
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumie
Jag tappar hakan när jag lyssnar på vad hon kläcker ur sig på slutet:
"Han har lidt moraliske skrupler over det han har gjort - han er ikke kold":
Herregud, hur naiv får man vara?
Jag tror inte jag läst nåt så stolligt resonemang i hela mitt liv gällande en sexualsadist med svår psykopati. Hon är faktiskt chockerande naiv.
Vid en återblick är det genomgående ett snedvridet synsätt. Hon är helt i hans grepp, puppet on a string.
Citat:
Han är bland det värsta monster som gått på dansk jord pga det han gjort och inte nåt som han framställs som. Han har ingen god sida, han saknar empati och samvete:
Citat:
"Peter er der stadig. Han er ikke blevet et monster"

"Der er stadig en god Peter, og så er der den anden."

"Jeg er bare egoistisk og grådig og tager det, jeg gerne vil have. Jeg vil gerne have den gode side af ham."

"(..) der er et menneske bag det monster, som han bliver fremstillet som."
Psykopati är inte en premiss; ett antagande - det är en diagnos. Psykopati är inte en sida av honom; det ÄR hela hans personlighet - och ja, han är en total idiot via det han gjort:
Citat:
"Jeg har siddet i retten og hørt, at han er psykopat og narcissist. Jeg har hørt det hele, så det er ikke fordi, jeg er helt blank. Der er stadig en god Peter, og han er godt selskab."

"Vi kan snakke om ham, uden præmissen er, at han er verdens største idiot og psykopat.«

"Det er Peter, jeg kan lide, og så er psykopatdelen så en meget uheldig side, der følger med."
Han har lite moraliska samvetsbetänkligheter över det han gjort... Madre Mia vilken fars - han saknar samvete och skiter blankt i moral. Han har ingen ånger över mordet:
Citat:
" Vi har et intressefællesskab, det er sgu meget fedt at have en man kan snakke om fuldstændig nørdede ting med. Ja, men også om moral og framtiden og fortiden. Han har lidt moraliske skrupler over det han gjort, han er ikke kold, det er han ikke."
Räddningen mot Madsens sexualsadism, perversa fantasier och mord: hade hon varit med hade det aldrig hänt.
Citat:
"(..) og tilføjer, at hun flere gange har skældt Peter ud for ikke at have taget hende med i ubåden.
»For så havde jeg tæsket ham, og så var det her aldrig sket.«
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Jag brukar inte bli stum men det här är så grönjävligt så det finns inte ord. Tur att det rör sig om en liten, liten, jävligt liten del kvinnor som är så fruktansvärt dumma.
Sällan sett nåt sånt och då har jag tagit del av mycket förnekande, bortförklaringar där försvarsmekanismer som står som spön i backen.
Jag hoppas hon får mothugg i media för hennes inställning är inte bara idiotisk - den är farlig utifrån psykopatibegreppet.
Som du säger får man dock trösta sig med att det inte är köbildning som media överdriver om gällande PM, det är extremt få sett till kvinnlig population.
Ser man till kommentarerna på fb är det ytterst få som inte genomskådar honom och vad han de facto är. Det finns nån enstaka dårfink som tuggar om hans raketverksamhet och irrar bort sig.
Senast redigerad av develi 2018-10-22 kl. 16:40.
Citera
2018-10-22, 16:04
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jag tror inte jag läst nåt så stolligt resonemang i hela mitt liv gällande en sexualsadist med svår psykopati. Hon är faktiskt chockerande naiv.
Vid en återblick är det genomgående ett snedvridet synsätt. Hon är helt i hans grepp, puppet on a string.

Jag brukar inte bli stum men det här är så grönjävligt så det finns inte ord. Tur att det rör sig om en liten, liten, jävligt liten del kvinnor som är så fruktansvärt dumma.
Citera
2018-10-22, 16:19
Medlem
Citat:

Här håller jag med dig. Jag var ju inne på det igår, att jag tror att hans gränser har förskjutits bit för bit för bit. På samma sätt som sker för en medlem i ett kriminellt gäng t.ex., eller en soldat i en armé.

Dessa personer (gängmedlemmar, soldater i primitiva länder), är naturligtvis inte födda utan empati allihopa - i så fall skulle det vimla av psykopater. Utan de kan ha normal empati för sina familjemedlemmar, för vänner, för djur, för barn, för kvinnor o.s.v. - men de omprogrammeras i gruppen till att t.ex. tycka att det är OK, eller rentav "inte mer än rätt", att misshandla eller rentav döda en gängmedlem som har hoppat av och tjallat för polisen. För att de lever med den regeln varje dag, och hela tiden får den bekräftad på nytt av de människor som betyder något.

Samma med soldaterna i ett land som Kongo t.ex., som får till sig att det är OK att våldta fiendens kvinnor, rentav så brutalt att de får sådana skador att de avlider. Självklart skulle inte alla dessa soldater ha våldtagit kvinnor brutalt hemma i sin by, om de fått vara kvar där. Egentligen kan man säga att alla soldater genomgår en slags hjärntvätt, eftersom de måste "undo" regeln att man inte ska döda andra människor. Men för en soldat, vid fronten, känns det helt normalt och samvetet säger ingenting.

Ett tredje exempel skulle kunna vara koncentrationslägervakterna och andra som arbetade med detta under WWII. De beskrevs ofta som kärleksfulla familjefäder, men de hade genomgått en hjärntvätt inom sin egen grupp, och då hade deras gränser flyttats så att det hade börjat kännas helt normalt att behandla vissa grupper av människor värre än djur... Av rena sannolikhetsskäl kan de inte heller alla ha varit födda som psykopater.

Dessa tre exempel skulle då motsvara "sociopat"-begreppet. Och ska man koppla det till Madsen, så tror jag inte heller på att han har spelat teater för alla 24/7/365 i 46 år. När han har skrivit kärleksfullt om sin fru på bloggen, och om en misshandlad kvinna och hennes lille son, tagit bort musfällor i hangaren för att han tyckte synd om mössen, varit väldigt upprörd och tiggt pengar av vänner när han inte hade råd med veterinärbesök med Fessor, tyckt synd om räkorna som satt bo i ett hålrum under vattenlinjen på Nautilus, när de måste dö när Nautilus lyftes upp ur vattnet, enligt sin bror gråtit över en överkörd fågel och inte ens kunnat plocka blommor för att han tycker synd om blommorna.

Utan jag tror att han mycket väl kan vara normalempatisk, men att denna mycket speciella fantasi om vissa sexuella övergrepp och typer av tortyr på kvinnor kan ha tagit över i vissa sammanhang. P.g.a. att han umgicks så mycket i miljöer där just dom övergreppen ansågs normala. Han kunde titta på dessa videor av kvinnor som torteras t.o.m. tillsammans med andra kvinnor, som bekräftade att det var normalt - för att man fick en starkare sexuell upplevelse på det sättet. Likaså på S/M-klubbarna: alla var likasinnade och hjälpte till att normalisera de idéerna i M:s skalle. Säkerligen har han även diskuterat sådant med likasinnade på nätet. Bara att det FINNS långa texter om spettning på nätet och animerade tortyrfilmer, bekräftar väl att detta är något vanligt och normalt - för någon som söker på det dag ut och dag in.

Detta skulle då motsvara "sociopati", alltså en förvärvad gränsförskjutning på bara just ett visst område. Eller tänker jag helt tokigt nu, jag är som sagt ingen expert på hjärnskrynkleri!

Jag funderar i samma banor som dig här. Men jag nöjer mig med att säga att fallet Madsen är gåtfullt.
Sedan håller jag inte med dig om "primitiva länder". Då det här fenomenet finns över hela jorden, i alla samhällen.
Vi har väl kriminella MC-gäng sedan 80-talet, trots att vi är ett väldigt välutvecklat land.

Det här med konspiration och sammansvärjning ska du nog slå ur hågen. Det finns ingen som är intresserad av att sätta dit någon oskyldig syndabock här. Det är ingen statsminister eller president som har blivit mördad. Utan en helt vanlig kvinna. Och familjen Wall är ingen "rik, mäktig, inflytelserik" familj heller. I så fall hade vi hört talas om dem tidigare. Utan en helt vanlig, anonym familj som bodde i ett litet, väldigt trångt tvåvånings radhus i en småstad, som så många andra vanliga svenskar.

Sedan tror jag inte att de var fattiga heller. Men KiM tycks ha haft en högst normal uppväxt. Att hennes föräldrar valt att prioritera upplevelser tex någon drömresa framför statusprylar är väl ett personligt val.
Folk sparar eller tar lån och väljer själv vad de vill lägga sina slantar på.

Så ingen sammansvärjning med förfalskade obduktionsprotokoll och hitte-på-RPU.
Danmark är ett av de mest rättssäkra länderna på jorden.
Däremot kan vi inte ta del av Madsens väldigt gedigna, 8 veckor långa RPU.

Med den uppväxten, isolerad med en personlighetsstörd gammal far, så har nog Madsen utsatts för både psykisk misshandel och fysisk bestraffning. Även om hans far inte fysiskt misshandlade honom lika brutalt som han misshandlade hans halvbröder. Så då ligger det nära till hands att tro Sociopat bl.a.störningar. Men det här begreppet talas det inte längre om. Kan inte minnas att någon mördare har fått den diagnosen. (?) Båda diagnoserna räknas till antisocialt och påminner om varandra.
Senast redigerad av ottoplommon 2018-10-22 kl. 16:38.
Citera
2018-10-22, 16:39
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diva59
Ja jösses!
Utbildad civilingenjör men arbetar som lokförare: fortæller Sofie, der er uddannet civilingeniør og i dag arbejder som lokomotivfører https://www.bt.dk/krimi/sofie-besoeger-peter-madsen-i-faengslet-han-er-godt-selskab

Lägger in en psykologisk förklaring som står i artikeln:

Psykolog: Derfor besøger kvinder livtidsfanger
Ifølge psykolog Sanne Neergaard besøger kvinder livstidsdømte fanger, fordi de gerne vil føle sig særlige. »Pludselig bliver de her kvinder til noget, og der sker det psykolgisk, at de er fascineret g føler sig nødvendige for manden. De glemmer måske virkeligheden og tænker, at de er i stand til at hjælpe ham,« fortæller hun og fortsætter:
Og så skal der noget drama til, før de igen kan mærke noget.«
»Mennesker, der har haft svære oplevelser gennem livet, kan holde op med at mærke og føle.
Og så skal der noget drama til, før de igen kan mærke noget.«

Jag tvivlar på att den där kvinnan eller någon annan skulle vilja eller våga träffa Madsen på tu man hand om han blivit frikänd. Då skulle säkert förnuftet vinna. I fängelset är det trots allt ganska säkert. Men jag fattar inte hur de kan?? Jag spyr nästan bara jag ser hans bild. Jag tänker på vad han har gjort och måste titta bort.
Citera
2018-10-22, 16:43
Medlem
develis avatar
Citat:
Det kan finnas andra än du som är kunniga. Du vet liksom inte allting bättre; jag börjar tröttna på den attityden nu. Jag tycker att kvinnan verkar vara klarsynt, inte alls blind eller blåst. Hon väljer att följa sitt hjärta, men hon kastar inte all försiktighet över bord för det. Och hennes man har vetorätt - den dag han säger nej så slutar hon besöka Madsen. Hade hon varit förtjust, blåst, helt förblindad o.s.v. så hade hon väl smugit dit bakom sin mans rygg. Och inte låtit det stanna vid samtal...
Det finns det garanterat gällande psykopati och det är garanterat inte du via det du skriver om psykopaten Madsen i klass med "Sofie".

Nej. Man "smyger" inte in eller sitter i rätten till den mest uppmärksamme mördaren i Danmark. Därför hade hon inget annat val än att leverera informationen.

Det är inte enbart att hon ger Madsen support - det är ett totalt hjärndött resonemang kring vem han de facto är.
Hon ska vara glad om hon öht har nån man framöver, han framställs som ytterst tveksam till hennes agerande.
Citat:
...och där citerade du mig, men jag citerade i min tur Sofie. Med detta sagt, så tror jag att vi alla har olika sidor. Eller skulle just bara psykopaterna sakna bättre och sämre sidor?
Självklart finns det grader i helvetet då det gäller negativa karaktärsdrag. Gällande PM så har han SVÅR störning, han är gravt avvikande i sin personlighet så där har du inget att hämta gällande nån bättre sida.
Citat:
Men du kan ju inte säga att du vet att PM är psykopat för att han är seriebrottsling, när det inte finns några belägg för att han ÄR seriebrottsling! Du hittar på bevis för att de ska passa din tes! Om han "bara" skulle ha våldtagit någon kvinna brutalt innan, så borde hon ju ha trätt fram nu! T.o.m. om det varit en kvinna bosatt i ett annat land, för M:s nuna har ju varit i media i hela världen...

Och vidare är det inte Gud Fader som har gett honom hans diagnos. Det är några vanliga människor, om än med vissa utbildningar. De kan ha fel. Tänk även på att de har fått en klar signal från Jeppe om vad han önskade att de skulle komma fram till. SAMT att de kände till vilket brott han var misstänkt för när undersökningen påbörjades. De var alltså "biased" - beredda att se precis allting i ett negativt ljus.
Vad svamlar du om?

PM är psykopat enligt flertal liverapporter, ÅK:s uttalande, övriga psykiatriker samt erfarna personer gällande kriminalfall.
Det är en gedigen utredning inom rättspsykiatri och det är sen högsta rådet som granskat det hela. Mer konkret utredning sker knappast dvs motsvarande RMV samt Rättsliga rådet i Sverige.

Jag förstår dock dina patetiska utspel via din fascination av Madsen.

Med tanke på att han anses som potentiell seriemördare gällande riskanalys, det sjukt sadistiska mord han genomfört inklusive aktuell diagnos och sadistiskt tändningsmönster så tror jag att han gjort nåt innan.
Hans uttalande i brev och till vittne indikerar även att det finns annat mörker kring PM.
Jag tror således inte på en oskuldsfull Madsen på sex- eller fetischfronten även om det är debut i sen ålder - vilket likaväl är ovanligt även om det förekommer gällande mord av denna karaktär. Det brukar dock nystas upp annat innan om det så är via mördarens erkännande eller kartläggande gällande andra brott.

Därför misstror jag honom fullständigt.
Senast redigerad av develi 2018-10-22 kl. 16:56.
Citera
2018-10-22, 17:14
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jag funderar i samma banor som dig här. Men jag nöjer mig med att säga att fallet Madsen är gåtfullt.
Sedan håller jag inte med dig om "primitiva länder". Då det här fenomenet finns över hela jorden, i alla samhällen.
Vi har väl kriminella MC-gäng sedan 80-talet, trots att vi är ett väldigt välutvecklat land.

Det här med konspiration och sammansvärjning ska du nog slå ur hågen. Det finns ingen som är intresserad av att sätta dit någon oskyldig syndabock här. Det är ingen statsminister eller president som har blivit mördad. Utan en helt vanlig kvinna. Och familjen Wall är ingen "rik, mäktig, inflytelserik" familj heller. I så fall hade vi hört talas om dem tidigare. Utan en helt vanlig, anonym familj som bodde i ett litet, väldigt trångt tvåvånings radhus i en småstad, som så många andra vanliga svenskar.

Sedan tror jag inte att de var fattiga heller. Men KiM tycks ha haft en högst normal uppväxt. Att hennes föräldrar valt att prioritera upplevelser tex någon drömresa framför statusprylar är väl ett personligt val.
Folk sparar eller tar lån och väljer själv vad de vill lägga sina slantar på.

Så ingen sammansvärjning med förfalskade obduktionsprotokoll och hitte-på-RPU.
Danmark är ett av de mest rättssäkra länderna på jorden.
Däremot kan vi inte ta del av Madsens väldigt gedigna, 8 veckor långa RPU.

Med den uppväxten, isolerad med en personlighetsstörd gammal far, så har nog Madsen utsatts för både psykisk misshandel och fysisk bestraffning. Även om hans far inte fysiskt misshandlade honom lika brutalt som han misshandlade hans halvbröder. Så då ligger det nära till hands att tro Sociopat bl.a.störningar. Men det här begreppet talas det inte längre om. Kan inte minnas att någon mördare har fått den diagnosen. (?) Båda diagnoserna räknas till antisocialt och påminner om varandra.

Vänta nu - var har jag sagt att det inte finns MC-gäng och andra kriminella gäng i Nordeuropa? Det var ju just dem jag åsyftade. Hell's Angels, Bandidos, Original Gangsters... alla tätknutna grupper med sitt eget hederskodex, och med ett förakt för landets officiella lagar.

Var har jag sagt något om konspiration och sammansvärjning? Inte i det inlägget du citerar i alla fall, och inte sedan jag kom tillbaka från min "semester" överhuvudtaget. Jag VET att han är skyldig nu. Det blev inte minst klart när jag läste domen. Där såg man bland annat att Ditte Dyreborg hade undersökt mer än vad som framgick av referaten. Journalisterna hoppade över mycket av det tekniska, förmodligen p.g.a. de inte förstod det själva. Obduktionsrapporten, som var ocensurerad i domen som jag fick ut, talade också ett tydligare språk än det som tidningarna tryckte om saken.

Och var har jag sagt något om att Madsens familj skulle ha varit fattiga? Eller att Kims föräldrar skulle ha prioriterat resor framför statusprylar? Jag tror att du svarade på något annat än det jag skrev nu. Vilket var lite synd, eftersom jag höll med dig för en gångs skull...
Citera
2018-10-22, 17:29
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det finns det garanterat gällande psykopati och det är garanterat inte du via det du skriver om psykopaten Madsen i klass med "Sofie".

Nej. Man "smyger" inte in eller sitter i rätten till den mest uppmärksamme mördaren i Danmark. Därför hade hon inget annat val än att leverera informationen.

Det är inte enbart att hon ger Madsen support - det är ett totalt hjärndött resonemang kring vem han de facto är.
Hon ska vara glad om hon öht har nån man framöver, han framställs som ytterst tveksam till hennes agerande.

Självklart finns det grader i helvetet då det gäller negativa karaktärsdrag. Gällande PM så har han SVÅR störning, han är gravt avvikande i sin personlighet så där har du inget att hämta gällande nån bättre sida.

Vad svamlar du om?

PM är psykopat enligt flertal liverapporter, ÅK:s uttalande, övriga psykiatriker samt erfarna personer gällande kriminalfall.
Det är en gedigen utredning inom rättspsykiatri och det är sen högsta rådet som granskat det hela. Mer konkret utredning sker knappast dvs motsvarande RMV samt Rättsliga rådet i Sverige.

Jag förstår dock dina patetiska utspel via din fascination av Madsen.

Med tanke på att han anses som potentiell seriemördare gällande riskanalys, det sjukt sadistiska mord han genomfört inklusive aktuell diagnos och sadistiskt tändningsmönster så tror jag att han gjort nåt innan.
Hans uttalande i brev och till vittne indikerar även att det finns annat mörker kring PM.
Jag tror således inte på en oskuldsfull Madsen på sex- eller fetischfronten även om det är debut i sen ålder - vilket likaväl är ovanligt även om det förekommer gällande mord av denna karaktär. Det brukar dock nystas upp annat innan om det så är via mördarens erkännande eller kartläggande gällande andra brott.

Därför misstror jag honom fullständigt.

Är du liksom Otto helt förvirrad denna hösteftermiddag..? Jag menade inte att "Sofie" skulle smyga in i rättssalen och fängelset förbi poliser och fängelsevakter, jag menade i förhållande till hennes man. Vi befinner oss i Sverige, inte i Emiraten, och jag är rätt säker på att varken domstolen eller Herstedvester ringer till mannen och frågar om de får släppa in henne... *suckar* Hon hade kunnat hålla relationen med Madsen helt hemlig, om hon varit ute i ogjort ärende.

Fast "psykopat" stod det faktiskt inte i RPU:n. Så mycket vet till och med jag, att det är en term som främst används i underhållningslitteratur och -filmer. Och att åklagaren har sagt någonting gör det inte till sant. Jag tror liksom Otto mer på sociopat, om man ska döma av alla berättelser från Madsens närstående och medarbetare som beskriver att han hade empati med djur t.ex..

Angående den sena debuten, så sa ju GW att han tror att M hade fått visst utlopp genom tortyrfilmerna som han r*nkade till, och SM-klubbarna, för (fortfarande enligt GW) därifrån kommer det inga polisanmälningar. Utan kvinnorna där accepterade hårda tag, och plåstrade om sig i all tysthet. Han behöver inte alls ha gett sig på något ovilligt offer tidigare, och själv tror jag att Kim var det första. Bara en sådan sak som att han klantade sig så mycket, visade ju att han inte var van vid att planera inför eller städa upp efter ett mord, och inte var beredd på reaktionen när adrenalinet går ur kroppen.
Citera
2018-10-22, 17:31
Medlem
Citat:
Vänta nu - var har jag sagt att det inte finns MC-gäng och andra kriminella gäng i Nordeuropa? Det var ju just dem jag åsyftade. Hell's Angels, Bandidos, Original Gangsters... alla tätknutna grupper med sitt eget hederskodex, och med ett förakt för landets officiella lagar.

Var har jag sagt något om konspiration och sammansvärjning? Inte i det inlägget du citerar i alla fall, och inte sedan jag kom tillbaka från min "semester" överhuvudtaget. Jag VET att han är skyldig nu. Det blev inte minst klart när jag läste domen. Där såg man bland annat att Ditte Dyreborg hade undersökt mer än vad som framgick av referaten. Journalisterna hoppade över mycket av det tekniska, förmodligen p.g.a. de inte förstod det själva. Obduktionsrapporten, som var ocensurerad i domen som jag fick ut, talade också ett tydligare språk än det som tidningarna tryckte om saken.

Och var har jag sagt något om att Madsens familj skulle ha varit fattiga? Eller att Kims föräldrar skulle ha prioriterat resor framför statusprylar? Jag tror att du svarade på något annat än det jag skrev nu. Vilket var lite synd, eftersom jag höll med dig för en gångs skull...

Ja, du har rätt. Ber om ursäkt att jag blandade ihop flera inlägg.
Jag fick för mig att du sa till mig "Tänk även på att de har fått en klar signal från Jeppe om vad han önskade att de skulle komma fram till. SAMT att de kände till vilket brott han var misstänkt för när undersökningen påbörjades." men det var ju till en annan skribent.

Det här med konspiration och korrupt Åklagare och mäktig familj med stort inflytande har du talat väldigt mycket om tidigare. Förlåt. Vi får börja om diskussionen senare när jag piggnat till. Kaffe!
Citera
2018-10-22, 17:36
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Ja, du har rätt. Ber om ursäkt att jag blandade ihop flera inlägg.
Jag fick för mig att du sa till mig "Tänk även på att de har fått en klar signal från Jeppe om vad han önskade att de skulle komma fram till. SAMT att de kände till vilket brott han var misstänkt för när undersökningen påbörjades." men det var ju till en annan skribent.

Det här med konspiration och korrupt Åklagare och mäktig familj med stort inflytande har du talat väldigt mycket om tidigare. Förlåt. Vi får börja om diskussionen senare när jag piggnat till. Kaffe!

No hard feelings!

För övrigt: att Madsen troligen VAR skyldig, utesluter inte att Jeppe samtidigt var vääääldigt kåt på att vinna sitt sista mål som åklagare - som en reklamskylt inför hans kommande, mer lukrativa värv som försvarsadvokat. Du vet väl att: "that you're paranoid doesn't mean that they aren't after you"!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in