2018-10-20, 18:07
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Ny förlust för leeds. Har bielsa redan kört slut på laget må tro? Nja man är ändå fyra i tabellen så ska inte dra för stora växlar kanske, men förlust blev det mot blackburn iallafall. Även stoke fortsätter ha det jobbigt i the championship. Succestart för nya tränarparet i aston villa dock.

Newcastle då? Förlust mot brighton hemma nu. Alltså kan man inte skylla enbart på spelschemat heller. Och så mycket bättre är inte hughtons spelarmaterial så kan inte bara skylla på det heller. Vidhåller att benitez är för defensiv och håller tillbaka spelarna. Mållösa idag igen. Undrar hur länge han sitter säkert. Southampton borta nästa.
Citera
2018-10-21, 17:00
Avslutad
Vilka lag Everton och West Ham har. Massa fina fotbollsspelare och namn. Jag hoppas det går bra för båda i årets säsong. Grymt roliga att titta på som neutral.
Citera
2018-10-21, 18:18
Avslutad
Det kändes som det skulle bli en miss, han slog den för snabbt och utan precision.

Jag tror fortfarande att Everton tar detta.
Citera
2018-10-21, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Vilka lag Everton och West Ham har. Massa fina fotbollsspelare och namn. Jag hoppas det går bra för båda i årets säsong. Grymt roliga att titta på som neutral.
Arnautovic är en spelare som imponersr enormt på mig, killen bär ju hela West Hams offensiv och hade tre riktigt fina lägen igår men som stoppades av en för dagen storspelande Lloris. Vore intressant att se honom i ett bättre lag men han närmar sig 30 så det lär vi aldrig få uppleva. Riktigt bra spelare!
Citera
2018-10-21, 19:17
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Det kändes som det skulle bli en miss, han slog den för snabbt och utan precision.

Jag tror fortfarande att Everton tar detta.

Och det gjorde vi till slut. Skönt!
Citera
2018-10-21, 19:36
Medlem
GeniusGZAs avatar
Tycker inte vi imponerat i någon av matcherna hittills och sitter ändå på en fjärde plats...
Citera
2018-10-22, 01:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Arnautovic är en spelare som imponersr enormt på mig, killen bär ju hela West Hams offensiv och hade tre riktigt fina lägen igår men som stoppades av en för dagen storspelande Lloris. Vore intressant att se honom i ett bättre lag men han närmar sig 30 så det lär vi aldrig få uppleva. Riktigt bra spelare!

Jag håller med. Han är en favorit hos mig i PL.
Citera
2018-10-22, 19:35
Medlem
preben12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna

Han känns även som en spelare som gynnas av att vara "a big fish in a small pond" och där allt kretsar kring honom. Vilket inte kommer vara fallet om han gick till någon av toppklubbarna.
Citera
2018-10-22, 21:25
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Arnautovic har redan varit ett storlag. Inter när dem var som bäst. Visserligen yngre då men floppade totalt. Alldeles för ojämn och dåligt mentalt för att hålla på den absoluta toppnivån. West ham passar han nog bra.
Citera
2018-10-22, 21:26
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Arnautovic har redan varit ett storlag. Inter när dem var som bäst. Visserligen yngre då men floppade totalt. Alldeles för ojämn och dåligt mentalt för att hålla på den absoluta toppnivån. West ham passar han nog bra.
8 år sen ändå, händer mycket med en människa på den tiden. Vem vet hur han hade presterat idag.
Citera
2018-10-22, 23:07
Medlem
anteri17s avatar
Jag orkar inte gå in i någon generell diskussion om Özil, men när han har dagen är han typ världens finaste spelare. Tredje målet är helt sjukt där han först skarvar ut bollen, sedan följer upp, hoppar över, tar ytterligare ny position, för att till sist i farten lätta fram bollen till Auba.

Just nämnda extrema spelskicklighet har i princip bara Messi, om än konsekvent.
Citera
2018-10-22, 23:11
Moderator
zanteras avatar
Känns lite som att under senaste åren med Wenger så blev Arsenal lite väl mycket "ta den säkra passningen i sidled"-bollinnehavs-lag vilket kanske inte passade Özil sådär jättebra då det blev mycket säkra passningar i sidled eller bakåt. Under Emery hittills i år känns det rakare och snabbare när Arsenal anfaller och det känns som målet med varje anfall är att skapa en målchans, där det under Wenger (iaf senaste åren) kändes mest som att man ville hålla i bollen och skapa ett övertag.

Så som Arsenal spelar nu så känns det bättre för en spelare som Özil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in