Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Håller med, det är något man lär sig med åren och hade Simon haft erfarenhet av flera dejter/relationer så hade han insett vilken tjej som varit den bästa. Men han är ju grön på området tjejer/relationer.
Ja det kanske det gör och då har dem säkerligen ändrat av dem orsakerna, många brevskrivare har nog funnit det obehagligt att efter/under sin medverkan få mail, sms, samtal från okända personer.
Så är det, övning ger färdighet. Saken är dock den att dom flesta av oss har "övningen" tidigt som tonåringar etc och inte i Simons ålder, därför skär det sig kapitalt.
Ja, det är ju pinsamt hur en del folk beter sig. Kan tänka mig att den sortens "uppmärksamhet" får en del att inte skriva/söka överhuvudtaget.
Citat:
Ursprungligen postat av
godboy
Hon var ju lätt snyggast och skönast av hela det gänget.
Hellre henne än övriga där ja, iaf om man vill ha någon med något innanför pannbenet.
Citat:
Ursprungligen postat av
fluttershy12
Jo, jag hade rätt! Hittade den här artikeln
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/a/OnjRBq/dejt-urartade--i-kyssbrak . Vore kul om någon kunde hitta klippet för han betedde sig redigt skumt
För övrigt håller jag helt med om Emelie. Väldigt söt och hennes utstrålning kändes väldigt genuin.
Vilka kommentarer han ger där...
Citat:
"– En kvinna ska inte prata så mycket. Vi hade olika tempo. Det tycker jag inte alls om."
och
Citat:
– Jag hade tänkt dra en filt över oss två och kyssa henne. Sedan skulle vi dansa och jag skulle ge henne ett smycke som skyddar mot onda andar.
Ja, skulle han säga till Marie att inte prata så mycket för att hon är kvinna lär han väl få en redig utskällning (med all rätt!!!).
Hej kvinnosyn från 1800-tal...