2018-10-19, 15:29
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Du tror inte hon är sur för att BO sa nej när Glenn ville ta med henne i till henne? Hade hon fått vara med så hade det här inte hänt och ingen anmälan om våldtäkt kunna ägt rum så jag tror hon är frustrerad och less på BO ja
Det kanske hon är, hade kanske hoppats på ett skott i råttan, men därifrån till att påstå att han är oskyldig till nåt han de facto redan erkänt?
Citera
2018-10-19, 15:30
Medlem
Zoom008s avatar
- Han är världens snällaste och skulle aldrig göra nåt sånt, säger Monica. Likt förbannat har han slickat och hånglat upp en yngre tjej vilket han skrytsamt berättar för polisen. Vad är det för fel på människan Monica kan man undra. Jag misstänker starkt att hon är lika kåt och kontroversiell som sin make. Likadana kålsupare båda två. Säkert är det flera tjejer som hamnat i deras klor då dom är noga med åldern av cafepersonal. 20-25 år är fint för dom åldrande påsättarna.
Citera
Bannlyst
Så en 26-årig snygg och vältränad kvinna skulle vara avundsjuk på en 55- årig kvinna som är ihop det med ett 58-årigt alkoholiserat fetto? Jösses, vad hon fabulrerar. Tror inte hon sagt detta utan någon på Stoppa Pressarna fabulerar.
Citera
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Är man ostraffad innan är brukar man få 2 år + att betala skadestånd. Här är ett liknande fall.

https://www.ekuriren.se/eskilstuna/man-valdtog-sovande-kvinna-efter-fest-i-eskilstuna-doms-till-fangelse/
Återigen har du fel.
Huruvida han är straffad eller ostraffad tidigare har ingen betydelse. Han får inget högre straff för han suttit för ex misshandel
Citera
Medlem
wishyouwereheres avatar
Men va mycke tjafs om dna o sperma o morgonrock!
1) När rätten har en misstänkt skall rätten ta dennes ord för sanningen - såvida inte annat kan bevisas av åkl
2) GS säger att att dem kyssts, att han kysst henn på magen, skötet, i rumpan
3) GS säger att han haft ett finger i skötet

sedan ur förhöret:

Vad hade du pa dig vid tillfället?
Bara en blå morgonrock.
Hade du den på dig hela tiden?
Nej, jag tog av mig den någonstans under tiden jag slickade henne.
Gjorde hon något på dig?
Nej, förutom att kyssas då.
Fick du någon utlösning?
Nej.

spelar ingen roll om dem hittar fittsaft fr kvinnan eller saliv fr båda på morgonrocken, motsger ju inte GS berättele som är sanning tills det motbevisas. Om sperma finns o den e färsk kan det kanske sänka trovärdigheten tunr berättelsen. Men vore inte märkligt om GS gick o runka efter den avbrutna akten.

va som ska bevisas e att
antingen
1) gick det inte till alls som GS sagt
och/eller
2) att GS inte försäkrat sig om att samtycke fanns (han säger att han gjorde det genom att hela tiden fråga om de va skönt). kan ju finnas ngt på inspelning som visar att de va fel ...
och/eller
3) att kvinnan va så full eller drogad att den inte kunnat ge samtycke
Citera
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
"Hustrun tror vidare att det kan röra sig om en komplott, baserad på avundsjuka"...QUE? Varför i hela friden skulle hon vara avundsjuk på nån medelålders? Jesus

Helt plötsligt glömmer hon bort att GS faktiskt erkänt att han snaskat på henne. "Jag litar på min man" 😂🤣💦
Citera
2018-10-19, 15:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Återigen har du fel.
Huruvida han är ostraffad tidigare har ingen betydelse. Han får inget högre straff för han suttit för ex misshandel

Han lär få minst två år. Brukar ligga mellan 2-4 år om man är ostraffad. Högre om man är återfallsförbrytare.
Citera
2018-10-19, 15:31
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Väldigt märkligt att hon förnekar det som maken faktiskt redan erkänt och tydligen tänker ta ut sina frustrationer på BO istället.

Citat:
Det kanske hon är, hade kanske hoppats på ett skott i råttan, men därifrån till att påstå att han är oskyldig till nåt han de facto redan erkänt?
Hon förnekar väl att han skulle utfört något med tvång, inte att han utfört något?
Citera
2018-10-19, 15:33
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Vad menar du att hon säger att han är oskyldig till som han redan erkänt?
Hon menar att han är oskyldig till våldtäkt.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Hon förnekar väl att han skulle utfört något med tvång, inte att han utfört något?

Hon kommenterar inte om BO stack ifrån lgh efter händelsen..och gjorde en polisanmälan. Det hade hon inget svar på.
Citera
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Han lär få minst två år. Brukar ligga mellan 2-4 år om man är ostraffad. Högre om man är återfallsförbrytare.
Skitsnack. Han får max 2 år, om det nu skulle gå vidare till en fällande dom.
Sluta förpesta tråden med dina felaktiga inlägg.
Citera
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Möjligt iofs, jag tolkade det inte så men men...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in