Flashback bygger pepparkakshus!
2018-10-19, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajskorvsanus
Jahapp.

Efter att inte ha använt appen på 1,5 år (?) så laddade jag ner den förra tisdagen (9 okt) för att prova lyckan igen. Mest på skoj.

Denna gång med 5 bilder. Inga selfies, och alla tagna sommaren 2018.

Det är synd att det är omöjligt att svara alla, och hålla konversationerna levande. Det hade behövts fler timmar på dygnet helt enkelt. Jag känner att jag missar många härliga stunder under täcket.

Screenshot.

Hur går det för er andra hingstar där ute?
Med tanke på antalet matchningar du har så skulle inte ens en robot kunna hantera allting
Själv så matchar jag endast med reklamer från BetFair. Under sommaren var det Mer och nu bettingsajter
Citera
2018-10-19, 09:44
Bannlyst
Citat:
Jahapp.

Efter att inte ha använt appen på 1,5 år (?) så laddade jag ner den förra tisdagen (9 okt) för att prova lyckan igen. Mest på skoj.

Det är synd att det är omöjligt att svara alla, och hålla konversationerna levande. Det hade behövts fler timmar på dygnet helt enkelt. Jag känner att jag missar många härliga stunder under täcket.

Screenshot.

Hur ser du ut egentligen? Fy fan jag som trodde att jag såg bra ut.
Helvete vad marknaden är objektiv sen sitter tjejer och säger att man ska jobba med sig själv för att bli mer intressant. Vissa får ju det gratis. Men jag tror att du ljuger.
Citera
2018-10-19, 10:15
Medlem
bajskorvsanuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Med tanke på antalet matchningar du har så skulle inte ens en robot kunna hantera allting
Själv så matchar jag endast med reklamer från BetFair. Under sommaren var det Mer och nu bettingsajter

Nej, det är sjukt svårt. Många guldkorn missas ju och kommer aldrig upp till ytan.
Matchar du med reklamer? Hur menar du?

Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Helvete vad marknaden är objektiv sen sitter tjejer och säger att man ska jobba med sig själv för att bli mer intressant. Vissa får ju det gratis. Men jag tror att du ljuger.

Helt vanlig kille. Inget speciellt. Kan visa min profil i ett pm till dig om du vill.

Men varför skulle jag ljuga? Om vad?
Citera
2018-10-19, 12:02
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Citat:
Jahapp.

Screenshot.

Tänker mig att detta måste vara i nån större stad?
Citera
2018-10-19, 12:08
Medlem
bajskorvsanuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knobelsdorff
Tänker mig att detta måste vara i nån större stad?

Göteborg, 40km radie. Annars får man så sjukt mycket danskor!
Citera
2018-10-19, 13:40
Bannlyst
Citat:

Du har inte insett hur det fungerar. Googla "Tinder male model experiment". Du måste vara i toppen av killar, då får du alla tjejer. Är du inte bland 10-15% toppen så får du kriga för smådelarna eller inget över huvud taget.

10% av killar har monopol på alla tjejer idag, som kör igenom dom som tåg i tjejernas unga år.

Så kom ihåg det, din framtida flickvän eller fru har med största sannolikhet blivit knullad av ett dussintal supersnygga "toppmän" som är players, så fungerar det idag, bara för dig att acceptera.
Citera
2018-10-19, 13:41
Bannlyst
Citat:
Nej, det är sjukt svårt. Många guldkorn missas ju och kommer aldrig upp till ytan.

Helt vanlig kille. Inget speciellt. Kan visa min profil i ett pm till dig om du vill.

visa gärna mig med?
Citera
2018-10-19, 14:22
Medlem
snubblens avatar
Citat:

Visst, det går väl bra för honom, men hans resultat är väl ändå inget man trillar av stolen för. Finns många som har tusentals matchningar. Ser ingen större poäng i att jämföra sig med andra.

Citat:

Skicka gärna till mig också, jag tror mycket väl att du kan passa in på "normal kille"-kategorin. Jag ser mig själv inte heller som någon på den övre skalan men hade ändå över 1000 matchningar.

Citat:
Ursprungligen postat av Tigrfitness
Du har inte insett hur det fungerar. Googla "Tinder male model experiment". Du måste vara i toppen av killar, då får du alla tjejer. Är du inte bland 10-15% toppen så får du kriga för smådelarna eller inget över huvud taget.

10% av killar har monopol på alla tjejer idag, som kör igenom dom som tåg i tjejernas unga år.

Så kom ihåg det, din framtida flickvän eller fru har med största sannolikhet blivit knullad av ett dussintal supersnygga "toppmän" som är players, så fungerar det idag, bara för dig att acceptera.

Jag tillhör definitivt inte några topp 10% rent utseendemässigt men det fanns gott om tjejer att välja mellan trots det. Det här med att en liten klick killar får alla tjejer känns mer som en halmgubbe som killar gemensamt kommit överens om för att kunna beskylla strukturen när de inte når några egna framgångar.
Citera
2018-10-19, 14:38
Medlem
Citat:
Göteborg, 40km radie. Annars får man så sjukt mycket danskor!

Men du måste ha någon betalvariant då? För jag kör gratisversionen, men har haft 99+ likes ett tag och ibland får jag inte ens en matchning på en dag, swipar dock nej på typ 90% så kan ju va därför men känns ändå orimligt. Har heller inte rört mig från staden sedan jag skaffade appen.

Haha smart jag är, hade ju stått hur många likes du har som du inte swipat på än om du hade gratis
Senast redigerad av klopa 2018-10-19 kl. 14:41.
Citera
2018-10-19, 14:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Jag tillhör definitivt inte några topp 10% rent utseendemässigt men det fanns gott om tjejer att välja mellan trots det. Det här med att en liten klick killar får alla tjejer känns mer som en halmgubbe som killar gemensamt kommit överens om för att kunna beskylla strukturen när de inte når några egna framgångar.

nej ,det är ingen "myt", det är 3 olika oberoende studier på tinder och ockupid som bekräftat det nu. Kvinnor rankar 80% av män som under genomsnittet utseendemässigt, så du vet.

Herregud vad cucks det är i sverige som försöker försvara detta sinnessjuka system.
Citera
2018-10-19, 15:08
Medlem
dunias avatar
Haha på Jannike förresten.

Var hälsade.

Okej. Detta är mitt sista inlägg i den här tråden. Jag ska berätta en sak. I somras skaffade jag tinder för bokstavligt talat en dag. Jag gick in, såg en serb kille, och vi matchade på en gång. Och vi började prata och jag var på väg hem från Eminem-konserten. Vi bytte instagram och fortsatte konversationen. Dagen efter var jag på väg utomlands på semester, men vi snackade 24 7 varje dag av dessa tio dagar. Det känns som att vi vände på exakt varje tema som det ens gick att röra på. Jag sa på skämt efter cirka en vecka att vi kommer förmodligen gifta oss. Han sa inte ens emot utan sa att han hoppas på det för han har en sån bra bild av mig.

Jag kommer tillbaka till Stockholm och vi ses dagen efter direkt och har en heldag ute på fucking Gröna Lund. Och han visade respekt mot mig hela tiden och sen efter att vi skiljdes åt så messar han direkt om att han gillar mig, och att han vill ses igen. Jag hade fan inte ens hunnit sätta mig på tbanan. Så han gillade mig.

Vi såg igen, kontinuerligt, alltid flera timmar i sträck, mest eftersom det var sommar ute och så varmt hela tiden. Sen var det hans tur att åka till utomlands, hem till Serbien och han var där i tre veckor. Han messade mig varje dag. Han sa att han hade sagt till alla sina vänner att han har träffat den tjej han ska gifta sig med och han spelade till och med in en video med sin vän, där hans vän sjunger om mitt namn och jag är hans fucking drottning. Fint? Ja, jag sa att det var det finaste någon ens sagt till mig, men vänta lite så ska ni höra resten.

Tiden går, allt är bra. Han kommer tillbaka, vi ses. Vi skapar så häftiga minnen vad vi än gör. Han hade plockat en liten konfetti-stjärna från marken på vår andra dejt och gett den till mig och jag sparade den tills häromdagen.

Aja. Vad händer då...jo. Han börjar följa en massa tjejer på instagram. Lättklädda profiler, även tjejer som bor i Stockholm, men också tjejer från hans hemstad i Serbien. Jag reagerar på det och han vänder det mot mig som att jag är galet svartsjuk. Okej, så jag droppar det. Men ändå inte helt, eftersom jag börjar följa tjejerna han följde (bara lite snabbt) och såg att han scrollade wayyyy the fuck back till förra året i oktober för att gilla lättklädda bilder. Jag låter det dock vara och släpper det, tänker att det inte är värt att bråka om.

Vi möts förra helgen och går ut en stund på kvällen. Vi hinner bråka kanske 2 3 gånger innan vi är på väg hem. Han kan inte ens gå bredvid mig, så arg är han på mig, och precis när han går över en bro så stannar en kille upp, släpper sin ryggsäck, klättrar över broräcket och hoppar ner mot sin död. Jag såg inte ens det, jag hörde bara en massa skrik, sen kommer jag också fram dit och jag ser killen ligga ner på marken. Det vände sig i min mage för att han, han hade gett upp med mig i sin närhet. Om jag bara hade gått före, om jag bara hade inte gått så jävla segt. Jag skulle ta tag i honom och säga att det finns ett sätt. Helvetes jävla liv.

Vi skiljs åt helt okej. Han avslutar med att säga att vi förmodligen inte är menade för varandra men att han inte vill ge upp på oss.

Jag litar inte på honom för fem öre, så jag skaffade tinderappen, ställer in hans ålder och avstånd och efter en stund BOOOM. Helt nya bilder (grabben har fler selfies än någon annan tjej på instagram) och en presentation om sig själv till och med.

Så jag skriver till en tjej som jag misstänkt hade någon koppling till honom. Dem är skrivna på samma adress men han sa att han hyrde från henne, tsms med en gammal man. Så jag bara okej, inga konstigheter, svårt att få lägenhet, det förstår jag.

Hennes svar var att de har ett förhållande sedan 7 år tillbaka. Alltså, jag kan fan inte fortfarande tro det.

Allt vi hade sagt, barnsnamn, lägenhet tillsammans, bröllop i Serbien. Jag känner mig så jävla dum och smutsig som gick på det. Så, därför lägger jag ner tinder för det första och killar för det andra.

/dunia
Senast redigerad av dunia 2018-10-19 kl. 15:26.
Citera
2018-10-19, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Massa text

/dunia

Tråkigt att höra. Men helt ärligt gav han psykovibbar av det du berättade, det var förmodligen mycket värre i verkligheten. Förstår inte hur tjejer kan ha såna problem med sånt här... Dom säger ju att tjejer är mycket bättre på att läsa av och förstå folk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in