Citat:
Ursprungligen postat av
qrzd
Och Du har varit tjänstgörande polis de senaste 35 åren? det är bra att du kan läsa, mindre bra att du inte lyssnar på tjänstgörande personal, det finnes en viss acceptans, men hos alla når den en gräns, toleransen är stor, men även där finnes gränser, vi som arbetar med situationer som inte en vardaglig person behöver möta har ibland svårt att förstå verklighet, i verkligheten sker händelser snabbt, mycket snabbt, man måste reagera, man har övat dessa situationer gång på gång för att undvika våld, men en människa är en människa, om så med yrket polis, upplever jag att du vill ta livet av mig, gör jag vad jag kan för att stoppa dig
Var någonstans påstår jag att varit tjänstgörande polis?
I 35 år?
Jag vet inte till vad som du skriver härör till aktuellt fall?
Är det någon polis som har varit involverad i det som tråden handlar om,
som uttryckt sig på följande vis?
"det finnes en viss acceptans, men hos alla når den en gräns, toleransen är stor, men även där finnes gränser, vi som arbetar med situationer som inte en vardaglig person behöver möta har ibland svårt att förstå verklighet, i verkligheten sker händelser snabbt, mycket snabbt, man måste reagera, man har övat dessa situationer gång på gång för att undvika våld, men en människa är en människa, om så med yrket polis, upplever jag att du vill ta livet av mig, gör jag vad jag kan för att stoppa dig"
Det jag svarade på var:
"2.Beslagen av GS telefon och Morgonrock,
Vad anser du konstigt med dom beslagen?"
" 2.Nej inte konstigt, men det gör man endast om man tror att man kan säkra bevis genom dessa beslag, vilket givetvis talar emot GS"
Tror du på något sätt att det är något Unikt som har skett att en morgonrock och en mobiltelefon
tillhörande MGM har beslagtagits när man utreder en eventuell våldtäkt?
Eller vad menar du med dravlet ovanför som fetats?