Citat:
Ursprungligen postat av
Champagneoclock
Det beror ju på om det är GS som spelat in eller om det är målsäganden
Det har i alla fall tidigare sagts att det är tjejen som spelat in ljud.
Så det borde vara enkelt för polisen att avgöra om GS ljuger om samtalet som utspelades.
Om GS visste om inspelningen redan innan så ökar det ju sannolikheten för att han talar sanning i förhöret. Knappt någon som ljuger i ett sånt läge.