2018-10-17, 16:17
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Anklagelserna mot GS har Brottskod 0661

https://i.imgur.com/0zokSi8.png

Fler frågor?

Ja, om du påstår Case Closed, vem är då BO?
För att någon är äldre än 18 år, vad bevisar det?

"Redan för typ 30 sidor sedan konstaterades det här vem det var. Det konstaterades också (via logik)
att uppgifterna om minderårig inte kunde stämma på grund av en rad omständigheter.
Men du fortsätter babbla. Gå vidare nu. Case closed."
Citera
2018-10-17, 16:18
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Levandelegend
GS fru MA postade detta på Instagram för 15 min:
I dag blir det sockershock! Är i Malmö och äter marmelader. Här pågår SM i mathantverk. Över 500 produkter tävlar i hela 49 olika klasser! Jag lovar att här finns de bästa bröden, de godaste ostarna, rökta fiskarna, blodprodukterna,sharkprodukterna och så min grupp som jag är ordförande för chutney, klassisk marmelad och kryddad sylt, med mera, med mera...#mathantverk #eldrimner #smimathantverk2018

https://www.instagram.com/p/BpCWd14lObH/?utm_source=ig_web_copy_link

Hon låter nog inte GS komma i vägen för karriären. Inget uppseendeväckande förutom att hon som kock inte kan stava till varken sockerchock eller charkprodukter.
Citera
2018-10-17, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Även rika, kända män med fans våldtar eller begår övergrepp. Det vore enkelt att peka ut våldtäktsmän om det bara var fattiga, fulla och oattraktiva män som våldtar. Sanningen är någpt helt annat.

Sen tror jag få minderårig tjejer har koll på vem han är och skulle vara imponerad av något som hände för 30 år sen. Jag tillhör åldersspannet du räknade upp och ser inte honom som speciellt attraktiv.

Inte ens efter ett par flaskor fint vin?
Citera
2018-10-17, 16:21
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Hon låter nog inte GS komma i vägen för karriären. Inget uppseendeväckande förutom att hon som kock inte kan stava till varken sockerchock eller charkprodukter.
Bra att hon inte deppar ihop. Hoppas dock att hon låter någon annan skriva menyerna.
Citera
2018-10-17, 16:24
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Undrar vad denna Ahlberg hade sysslat med idag om hon inte åkt räkmacka pga Tommy Berggren.Gissningsvis uska på någon långvård om ens det.
Citera
2018-10-17, 16:29
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieHallstrom
Hon (BO) visste vem det var, och blev upphetsad (eventuellt) av hans fotbollsmeriter.

Som sagt, jag kan vara ute och cyklar angående vad som hänt, men jag tror knappast att en gammal UEFA-cup-hjälte har svårt att skaffa kvinnor.

Nja, GS ser väl i de flesta fall ut att vara närmare 50 än 60, är kanske helt ok tränad, förmodligen kul/charmig och någorlunda belevad samt kan skoja/flörta till det och få damer att känna sig speciella. Sammantaget är allt en konst i sig, men jag tvivlar starkt på att det är gamla fotbollsmeriter som får damerna på fall. I så fall borde tex Hysén få ligga varje dag i veckan, vilket han iof kanske gör, vad vet jag.
Citera
2018-10-17, 16:31
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Bra att hon inte deppar ihop. Hoppas dock att hon låter någon annan skriva menyerna.

Det skulle kunna vara autokorrekt i en mobil enhet som spökar till det.
Citera
2018-10-17, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Levandelegend
GS fru MA postade detta på Instagram för 15 min:
I dag blir det sockershock! Är i Malmö och äter marmelader. Här pågår SM i mathantverk. Över 500 produkter tävlar i hela 49 olika klasser! Jag lovar att här finns de bästa bröden, de godaste ostarna, rökta fiskarna, blodprodukterna,sharkprodukterna och så min grupp som jag är ordförande för chutney, klassisk marmelad och kryddad sylt, med mera, med mera...#mathantverk #eldrimner #smimathantverk2018

https://www.instagram.com/p/BpCWd14lObH/?utm_source=ig_web_copy_link

Väldigt märkligt. Om ens "underbare make" hade varit anklagad för våldtäkt (om det nu är det vill säga) så hade inte jag kunnat hålla den fasaden vare sig på eller utanför internet, eller för den sakens skull fokusera som inget har hänt. Vanligt förekommande för henne att han snuskar på sidan om, och att hon delar det intresset med honom?
Citera
2018-10-17, 16:34
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-tala
Väldigt märkligt. Om ens "underbare make" hade varit anklagad för våldtäkt (om det nu är det vill säga) så hade inte jag kunnat hålla den fasaden vare sig på eller utanför internet, eller för den sakens skull fokusera som inget har hänt. Vanligt förekommande för henne att han snuskar på sidan om, och att hon delar det intresset med honom?
Men om hon är övertygad om att han är oskyldig så kanske det går lättare?
Citera
2018-10-17, 16:37
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-tala
Men kära nån hon har ju ett företag en verksamhet som måste skötas. Ingen är dömd ännu och hennes roll vet ingen nåt om.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin

Inte nog med att hennes snubbe åkt dit, hon ha själv blivit outad som någon som inte bangar för att ha sex med unga tjejer tillsammans med sin man. Har mycket svårt att tro att han sa det som ett sätt att komma undan och då ljugit, till och med han har nog en gräns för lögner och att blanda in frun utan någon som helst sanning. Sen var han väl inte så smart och tänkte på att mörka det - kan hända den mest slipade under förhör att råka säga för mycket i onödan.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Undrar vad denna Ahlberg hade sysslat med idag om hon inte åkt räkmacka pga Tommy Berggren.Gissningsvis uska på någon långvård om ens det.

GS har åkt räkmacka på MA de senaste åren. Har är en föredetting, en snickare i botten.

Han lät snickra ihop våningen på Karlavägen.
Han har tränat fotbollsungdomar.

Pga sin fotbollshistoria och att han lärde känna MA redan vid 16 års ålder klamrar han sig fast bland kändislivet.

Samme gubbsjuke Anders Timell minns naturligtvis GS..och vips så släpps han in på Riche och Teatetgrillen.

När han nu är ihop med MA så får han även ta del av hennes sociala nätverk som hon byggt upp under 33 pr med Tommy Berggren. Här inkluderas t ex Staffan Schejas gamla flamma Marianne. Det är ganska intressant hur vissa klamrar sig fast bland kändisarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in