Citat:
Ursprungligen postat av
seberto
Undrar vad denna Ahlberg hade sysslat med idag om hon inte åkt räkmacka pga Tommy Berggren.Gissningsvis uska på någon långvård om ens det.
GS har åkt räkmacka på MA de senaste åren. Har är en föredetting, en snickare i botten.
Han lät snickra ihop våningen på Karlavägen.
Han har tränat fotbollsungdomar.
Pga sin fotbollshistoria och att han lärde känna MA redan vid 16 års ålder klamrar han sig fast bland kändislivet.
Samme gubbsjuke Anders Timell minns naturligtvis GS..och vips så släpps han in på Riche och Teatetgrillen.
När han nu är ihop med MA så får han även ta del av hennes sociala nätverk som hon byggt upp under 33 pr med Tommy Berggren. Här inkluderas t ex Staffan Schejas gamla flamma Marianne. Det är ganska intressant hur vissa klamrar sig fast bland kändisarna.