2018-10-16, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Korinne
Det är inte okey för en 58 årig man eller kvinna att förföra en 17-åring.
Man är inte helt vuxen när man är 17 år och kanske inte än lärt sig att säga nej.
Någon slags inkännande empati bör man ha.

Det är vidrigt. Någon slags störning.
Citera
2018-10-16, 20:40
Medlem
Varför är det så viktigt att ta reda på vem det ev. brottsoffret är? Ej myndig ungdom, som säkert inte mår så bra nu. Släpp detta, snälla! Helt ointressant även om hon hittat på historien. Tror ingen som har en 17-årig dotter eller syster o s v som varit med om en liknande situation skulle vilja att hennes namn blev känt.
Citera
2018-10-16, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utmaningen
När blir man tillräckligt gammal för att kunna samtycka till sex? Lagstiftaren har gjort bedömningen att gränsen går vid 15. Eftersom det inte finns någon stor debatt om byxmyndighetsåldern i Sverige har jag utgått från att det är en rätt så okontroversiell åldersgräns.

Jo, men nu pratar vi om att en 58-årig man ska ha sex med en 17-åring.
När han för det första redan är i en relation.
Är hennes "chef"
Frun sover i rummet intill.

Det är en annan sak om en 17-åring har sex med en i hennes när-ålder som hon känner och kanske är kär i, än att en snuskig sexfixerad 58-åring ska ha sex med henne.
Citera
2018-10-16, 20:44
Medlem
Citat:
Är hennes "chef"

Det är en annan sak om en 17-åring har sex med en i hennes när-ålder som hon känner och kanske är kär i, än att en snuskig sexfixerad 58-åring ska ha sex med henne.
Instämmer helt. Det borde varje person med lite moral och sunt förnuft fatta.
Citera
2018-10-16, 20:46
Medlem
Citat:
Är hennes "chef"

Förstår inte riktigt din invändning. Du tror inte killar i hennes när-ålder kan vara snuskiga och sexfixerade?
Citera
2018-10-16, 20:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Postar en transkribering av förhör #2 med MGM för er som inte har möjlighet att ladda ned pdfen.

--------------------------

Förhör nummer 2 med *Gl3nn Schill3r* 2018-10-13 19:05 -- 19:45

Brottsmisstanke: VÅLDTÄKT genom att *Schill3r*, utan målsäganden XXXXXXXXXXXX samtycke, genomfört sexuella handlingar som är jämförliga med samlag mot XXXXXXXXXXXX, *K@rlavägen* Stockholm,
2018-10-12 någon gång mellan kl. 23.30 - 2018-10-13 kl. 03.00.
Jag varken förnekar eller erkänner, jag vet inte. Vi tog upp XXXXX hit för att hon skulle jobba
*M0n1kas* café. Vi köpte biljetten och hon kom hem till oss med vin, choklad och ost. Vi
hade gjort mat och vi satte oss och käkade. Vi drack ca tre flaskor på fyra personer, YYYYYY
drack inte så mycket då han nyligen varit sjuk, Jag var inte nykter men heller inte full. Jag
tycker att jag kommer ihåg situationen bra. Det var likadant med XXXXXX, jag upplevde henne
varken mer eller mindre berusad än oss andra, Efter middagen gick vi och la oss kanske runt
tolv.

Lite senare vaknade jag för att gå på toaletten. Jag såg då i rummet som XXXXXX sov i att hon
rörde sig i sängen. Jag gick in och satte mig på sängkanten bredvid henne. Jag vet inte riktigt
vad vi sa men jag tror jag sade något som "sover du i den där tjocka tröjan?". Sedan började
vi kyssas och hon tog av sig den tjocka ylletröjan och vi fortsatte kyssas. Sedan tog hon av
sig jumpern och drog ner bh-banden och vände sin rygg mot mig så att jag kunde knäppa upp
den. Sedan åkte byxorna av och jag hjälpte till. Sedan började jag kyssa henne över brösten
och ner över magen och ner över skötet och även bak i rumpan då hon la sig lite på sidan.
Jag smekte henne också över skötet och tog in ett finger också i skötet. Jag frågade hela tiden
om det var skönt och det var det ju. Det kanske höll på ca 10-15 min och sedan gick vi ut och
rökte tillsammans. Vi känner varandra så jag tycker det är konstigt att hon inte sa att
hon inte ville.

Hur hjälpte du till med byxorna?
Hon började själv ta av sig byxorna och jag hjälpte till på slutet nere vid fötterna.

Hade hon trosor?
Ja, de åkte av samtidigt som hon tog av sig byxorna.

Hur visste du att hon tyckte det var skönt?
På sättet hon lät och på hela situationen. Sånt märker man ju. Jag frågade "Är det skönt?" vid
flera tillfällen och hon svarade "mmm". Det var liksom inga problem. Hon var med på det.

Sa hon något?
Nej inte vad jag kommer ihåg. Jag frågade om vi skulle gå in till *M0n1ka* men då sa hon nej.

Hur rörde hon på sig när du skulle gå till toaletten?
Hon snurrade runt i sängen liksom.

Var dörren öppen?
Ja den var öppen.

Vad hade du på dig vi tillfället?
Bara en blå morgonrock.

Hade du den på dig hela tiden?
Nej, jag tog av mig den någonstans under tiden jag slickade henne.

Gjorde hon något på dig?
Nej, förutom att kyssas då.

Fick du någon utlösning?
Nej.

Hur kom det sig att ni gick ut och rökte?
Det var hennes initiativ. Jag hade slutat slicka då.

Varför hade du slutat?
Det var liksom ingen spänning längre då hon sa nej till att gå in till *M0n1ka*. Så jag slutade
efter en stund.

Hur länge var ni ute på balkongen?
Det var bara en kort stund. Jag gick in innan henne och lade mig igen hos *M0n1ka* i
vardagsrummet. Vi sa inte så mycket, jag sa väl något som "God natt, ses imorgon".

Vilket rum sov XXXXXX i?
I ?????? rum. Det ligger vid toaletten vid toaletten så när jag kom från vardagsrummet så såg jag in där.

Hörde du någon gång XXXXXX säga nej till dig?
Nej, inte alls. Bara när hon svarade på min fråga om att gå in till *M0n1ka*.

Har du någon aning om varför XXXXXX har anmält dig?
Jag vet inte om hon ändrat sig eller kanske känner någon ånger för ??????. Jag vet inte

Hur har er relation tidigare varit?
Hon jobbade hos oss ett år för ca två år sedan och sen var hon borta ett år och jobbade och nu skulle hon jobba i helgen hos oss.

Har ni kyssts någon gång tidigare?
Nej, det har vi inte.

Gör du anspråk på mobiltelefonen BG106760-9 eller den blå morgonrocken?
Ja, på båda

*Gl3nn* informeras om förenklad delgivning gällande beslag.

Uppläst och godkänt.
Har tagit mig den konstärliga friheten att avmaskera vissa överstrykningar, dessa är markerade med *.

/Provokatör

Går och lägger sig med både jumper och ylletröja. Tycker det kan vara ett tecken på att man var packad när man går och lägger sig. 3 vinflaskor på 3 personer + någon som knappt drack något pga att han varit sjuk. Nästan en flaska per skalle. Man blir riktigt full på det dra en minderårig.
Citera
2018-10-16, 20:48
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Är hennes "chef"

Tror du att en 17-årig kille är mindre sexfixerad än en 58-årig gubbe?
Citera
2018-10-16, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utmaningen
Förstår inte riktigt din invändning. Du tror inte killar i hennes när-ålder kan vara snuskiga och sexfixerade?

Jo, det kan dem.
Men hur stor är sannorlikheten att en 58-åring blir kär i en 17-åring?
Citera
2018-10-16, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Menar du att man skall höja åldersgränsen för byxmyndighet till 25?

Säger bara att en 58- årig definitivt inte skall röra en tjej under 18 år.
Citera
2018-10-16, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Tror du att en 17-årig kille är mindre sexfixerad än en 58-årig gubbe?

Nej men sannolikheten att en 58 årig gubbe blir tokkåt på en 17 åring är med all sannolikhet större än att 17 åringen blir det på 58 åringen
Citera
2018-10-16, 20:50
Medlem
Citat:
Jo, det kan dem.
Men hur stor är sannorlikheten att en 58-åring blir kär i en 17-åring?

Det är helt ok att ha sex med människor man inte är kär i. I Sverige har det väl varit socialt acceptabelt sedan 60-talet, kanske ännu längre, med sex utan relation.
Citera
2018-10-16, 20:51
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Säger bara att en 58- årig definitivt inte skall röra en tjej under 18 år.
Men det är inte olagligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in