2018-10-16, 13:20
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Om det går till rättegång borde det bli offentligt. Låter lite märkligt att hon skulle sätta igång en ljudinspelning dock.

Som Martina Haag skulle uttrycka saken; "det är något som inte stämmer".

Om det är GS; varför går han in till tjejen och vad får tjejen att börja en inspelning? Bra-att-ha? Var tjejen den enda gästen på middagen och hur hade hon fått tag på medhavt vin?

Kan det vara döttrarna som hade arrangerat en middag med mat och vin?
Citera
2018-10-16, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Vadå "fått det ifrån"? Är du dum eller?
Jag upprepar artigt; var har du fått det ifrån? Min fråga ställs därför att det nog är ganska otroligt att en tjej under 18 drömmer om en 60-årig gubbe.
Citera
2018-10-16, 13:23
Medlem
magpies avatar
Citat:
Om det går till rättegång borde det bli offentligt. Låter lite märkligt att hon skulle sätta igång en ljudinspelning dock.

Med hänsyn till brottsoffret kanske det blir lyckta dörrar och anonymiserade handlingar.
Citera
2018-10-16, 13:25
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Jag upprepar artigt; var har du fått det ifrån? Min fråga ställs därför att det nog är ganska otroligt att en tjej under 18 drömmer om en 60-årig gubbe.

Har du ens koll på vilka de vanliga sexuella fantasierna är?
Citera
2018-10-16, 13:27
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Så den misstänkte är redan dömd?...... Nej jag är inte släkt med honom. Så det är det faktum att GS är misstänkt för brott som gör att du skriver "att alla vet att att han våldtar småflickor i bilen" ?
klappmongo

Det är en nidramsa som sjungs runt om på fotbollsarenor mot motspelare/domaren.
Citera
2018-10-16, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Har du ens koll på vilka de vanliga sexuella fantasierna är?
Jag tror mig kunna veta att unga tjejer knappast fantiserar om sex med gubbar, annat än i den fejkade porrsektorn.
Citera
2018-10-16, 13:29
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet

Kanske inte just "drömmer om", men om en situation skulle uppstå "undrar om jag skulle kunna få honom i säng? (han var ju rätt skojig/kul/flörtig efter middagen)" och det visade sig faktiskt vara fullt möjligt ja då kanske man kan testa lite. Men när det sedan börjar kännas konstigt och gubben inte verkar visa tecken på att sluta...ja, då har vi en annan och lite märklig situation istället.
Citera
2018-10-16, 13:30
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Precis!

Låter märkligt. Hon har i så fall inte varit stelfrusen av skräck och borde då gjort en hel del väsen av sig.
Senast redigerad av Bluekeeper 2018-10-16 kl. 13:33.
Citera
Medlem
herrtrattkantarells avatar
Frun skall ha kommit in i rummet och kommit på de i sitvationen "alltså våldtäkten" hon är därför inkallad som vittne i händelsen.+ övertygande bevisning i form av ljudinspelning från BO telefon.
Citera
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Idiot det är en fotbollsramsa som sjöngs om Miiiko Albornoz som blwv dömd dör våldtäkt, det betyder inte bokstavligen att han våldtog barn i sin bil. Autistiska mongo

Bara en tidsfråga innan lilla Glenn dömd!
Men det var ju det du bokstavligen skrev...... så frågan är vem som är den riktiga idioten...?
Citera
Medlem
trattfans avatar
Blurrad bild ute i aftonbladet nu... venne om det hjälper något?
Citera
2018-10-16, 13:31
Medlem
Troligtvis har BO spelat in den här gången då det säkerligen har skett flera gånger. Skulle gissa på att GM är BO's styvfar och BO har fått dåligt samvete för att ha idkat samkväm med styvpappan innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in