2018-10-16, 20:11
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Var hittade du de uppgifterna?
Står väl i häkningsframställan. Förhör med GS
Citera
2018-10-16, 20:13
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Står väl i häkningsframställan. Förhör med GS
Det lär i så fall utesluta HF som BO. Hon bor på västkusten och lär knappast ha jobbat i Stockholm under ett år för 2 år sen när hon var 15.
Citera
2018-10-16, 20:14
Medlem
Citat:
Det lär i så fall utesluta HF som BO. Hon bor på västkusten och lär knappast ha jobbat i Stockholm under ett år för 2 år sen när hon var 15.
Hon hade kommit upp till Sthlm just den helgen för "att jobba med dem".

Jag har inte an aning om det är hon, men du kan väl läsa förhöret som oss andra så kan du sluta sitta o killgissa.
Citera
2018-10-16, 20:15
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Har druckit en stor Mackmyra svensk ek och en flaska vin efter att jag kom hem från jobbet idag, cirkus 16.30, och är nog inte dyngan... Vi är olika.
Vad är en Mackmyra? I vilket fall borde en 17-åring bli berusad av flera glas vin om hon inte super varje dag förstås.
Citera
2018-10-16, 20:15
Medlem
Citat:
Har druckit en stor Mackmyra svensk ek och en flaska vin efter att jag kom hem från jobbet idag, cirkus 16.30, och är nog inte dyngan... Vi är olika.

Har dock väldigt svårt att tänka mig att du är en 17 årig flicka....
Citera
2018-10-16, 20:16
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Hon hade kommit upp till Sthlm just den helgen för "att dobba med dem".
Jo men det står att hon jobbade under 1 år hos dom för 2 år sen. Så tolkar jag det.
Citera
Bannlyst
M**a L***g
17 år
Bor i Göteborg
2:a " Yngste Mästerkock" 2014

GS fyller medvetet de 4 gästerna med 3 flaskor vin. Den späda tjejen tål väldigt lite.
GS vet att frun snart kommer att vilja lägga sig och somna gott efter en hård arbetsvecka + en del vin.
GS smyger upp och förgör den unga tjejen. Vidrigt.men inte omöjligt. Amen
Citera
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:

Och du är förmodligen man som är van vid att dricka stora mängder.

Det här rör ju en flicka som inte är 18 år. Kanske kort, kanske tunn. Detta tillsammans med att hon är av kvinnligt kön, dvs känsligare för alkohol, gör att hon kan ha varit påtagligt berusad. Jag säger inte att det är så, men jag är inte förvånad om hon varit full.
Citera
Medlem
RKTJMTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Det som talar emot är vad jag förstått en film/ljudinspelning som visar på raka motsatsen.

Hur är det en motsägelse? Hon sa ju nej och då slutade han filma/sexa med henne. Hon ville ju inte och därför avbröts det.
Citera
2018-10-16, 20:17
Medlem
Kan någon länka förhör me fruga och BO
Citera
2018-10-16, 20:18
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Nä, men det behöver inte varit heltid och det behöver inte varit i Stockholm. Monika har hus på Marstrand och båda är från Västkusten, så kanske finns det nån business även där? Skumt att det heter: "jobba för oss", jag trodde det var hon som drev verksamhet och han som hade en f-skattesedel i dagdriveri...
Citera
2018-10-16, 20:19
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RKTJMT
Hur är det en motsägelse? Hon sa ju nej och då slutade han filma/sexa med henne. Hon ville ju inte och därför avbröts det.

Hur vet vi att det är det som visas på filmen? Är det vad GS själv säger eller kommer det från ett opartiskt håll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in