2018-10-16, 19:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RKTJMT
Har läst i princip hela tråden med tillhörande filer och ett scenario som jag fick tidigt i skallen och som jag inte kan släppa, har tom växt sig starkare, är följande:

I den förra omgången av BO's jobbsejour så hade dessa tre ett sexuellt umgänge i form av gemensamma trekanter. Detta tog naturligtvis slut iom att hon slutade. Nu var det ju dags igen och då trodde paret att nu kör vi igen. Hon tackade ja till att sova över, eller var helt enkelt tvungen av rent praktiska skäl, och därmed var det klart i parets ögon.

Intressant. Är paret swingpjattar så kan nog den här historien svälla och kanske involvera fler högdjur. "Ingen kedja är starkare än sin svagaste länk".

https://sv.wikipedia.org/wiki/Monika_Ahlberg#Familj
Citat:
Monika Ahlberg har tre barn med skådespelaren och regissören Thommy Berggren.[2] Hon träffade honom efter flytten till Stockholm 1980, och de två inledde därefter en lång relation. Paret separerade 2013.[4] Hennes sons gudfar är Sven-Bertil Taube.[3]
Senast redigerad av oshin.cantwell 2018-10-16 kl. 20:00.
Citera
Medlem
Stackars mo..ca .verkar så snäll....verkade ha ett super bra liv
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Inte barnombudsmannen antar jag 🤣

Brottsoffer.
Citera
2018-10-16, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utmaningen
Enligt GS fanns samtycke.

Tja, vad ska han säga? Att han är en snuskgubbe?
Citera
2018-10-16, 20:00
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Hur levde han innan han träffade Monika, kan man undra...?

Känd profil i Sthlms uteliv, han var aven gift tidigare med en kvinna som jobbade många år som hovis på en kändare krog i Sthlm. Undra om det inte är hon som är mamma till hans son för övrigt?
Citera
2018-10-16, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Inte sällan skriver man efternamn, i stället för förnamn, i dokument inom rättsväsendet.

"Olsson ska då ha vänt tillbaka in i köket och.." inte "Björn ska då...".

Men inte när man skriver i citat-form. När man skriver ner vad GM säger.
GM kallar ju inte sin fru med efternamn t ex.
Citera
2018-10-16, 20:01
Medlem
Har sett att ni lagt ut hans förhör, kan man få se förhör med frun och Bo också??
Citera
2018-10-16, 20:05
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Känd profil i Sthlms uteliv, han var aven gift tidigare med en kvinna som jobbade många år som hovis på en kändare krog i Sthlm. Undra om det inte är hon som är mamma till hans son för övrigt.

När jag kollar hans Facebook och Instagram känns han som en ganska ointressant människa. Det viktigaste för honom är att visa upp att han varit med på den ena och den andra tillställningen. Eller något som kretsar kring Monika. Han verkar liksom inte ha några stora intressen eller vara engagerad för något, brinna för något. Han lägger upp de där virala länkarna som alla andra lägger upp. Men liksom inget eget.
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2018-10-16 kl. 20:10.
Citera
2018-10-16, 20:06
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jravmsa
Hur får du 3 flaskor vin på 4 pers, varav den ena inte dricker mycket då han är sjuk (inte MGM), till TVÅ glas???
Är jag den enda som skulle bli dyngrak av nästan en hel flaska vin (o inte kunnat fredat mig ordentligt) som ung ca 18-årig kvinna. Eller 60-årig man....
Kan ni alla verkligheten svepa såååå mycket vin utan att ORDENTLIGT påverkade?
Det är bara grava alkoholister som inte blir berusade på den mängden. En 17-åring borde däckas efter 3 glas. Sen vet man ju inte om Glenn spetsat vinet också då han verkar vara beslutsam. Om jag uppfattat allt rätt så fanns ett vittne till händelsen. Var det frugan eller den "sjuke" gästen? Med tanke på deras resande och partyn kan jag tänka mig att det hinkas en hel del vin i den familjen. Själv mår jag illa efter 3 glas och här verkar det vara 20 sådana delat på 3 = 6-7 glas var.
Citera
2018-10-16, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel

Det verkar ju många i tråden tycka oavsett om tjejen var med på det eller inte.
Citera
2018-10-16, 20:09
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Det kan inte vara någon av de två.

GS uppger:
"Hon jobbade hos oss ett år för ca två år sedan och sen var hon borta ett år och jobbade och nu skulle hon jobba i helgen med oss."
Var hittade du de uppgifterna?
Citera
2018-10-16, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Det är klart han är en snuskgubbe. Go göbbe från götet.

Han ville ha med BO in till frugan , men hon ville inte. Fräscht.
Senast redigerad av glendale 2018-10-16 kl. 20:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in