2018-10-16, 19:46
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Vilken jäkla skitgubbe.

Har en förundersökning någonsin kunnat studeras i realtid på Flashback förut?

Måste man registrera sig för att läsa? Är det ok att regga sin mejladress där?

Undrar en okunnig 😲
Citera
2018-10-16, 19:46
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Hur är det möjligt att en 58-åring kan förföra en minderårig om han inte har någon störning?

Jag är tyvärr ingen expert på vad som får en man att dras till minderåriga. Är ju kvinna.

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag såg det, nån Al*k*ej, men det kan ju vara en "bonus".

Enligt Facebook har Glenn en son med samma efternamn och ett förnamn som börjar på A.
Citera
2018-10-16, 19:47
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Vilken jäkla skitgubbe.

Har en förundersökning någonsin kunnat studeras i realtid på Flashback förut?
Nej och inte nu heller.
Det är en häktningspromemoria och ingen FUP...
Citera
2018-10-16, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Hon var 13 då. Född 2001, men ser forfarande ut som en 10-åring

Konstigt nog så såg jag precis på häktesprotokollet att den svarta markeringen döljer endast fyra bokstäver i hennes namn. Kan vara fem men troligtvis är hennes namn på fyra bokstäver.
Citera
2018-10-16, 19:48
Medlem
Om GS's story han berättat i förhören stämmer så är det definitivt inte våldtäkt men misstänker att det finns bra bevis som pekar emot det eftersom han blev häktad och han skulle aldrig blivit häktad ifall det gick till så som han sa i förhören.
Citera
2018-10-16, 19:50
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RKTJMT
Har läst i princip hela tråden med tillhörande filer och ett scenario som jag fick tidigt i skallen och som jag inte kan släppa, har tom växt sig starkare, är följande:

I den förra omgången av BO's jobbsejour så hade dessa tre ett sexuellt umgänge i form av gemensamma trekanter. Detta tog naturligtvis slut iom att hon slutade. Nu var det ju dags igen och då trodde paret att nu kör vi igen. Hon tackade ja till att sova över, eller var helt enkelt tvungen av rent praktiska skäl, och därmed var det klart i parets ögon.

Kanske var inte stämningen sådan under kvällen så när det var dags att krypa till kojs så ville de ta pulsen på henne. De kommer överens om att han ska testa och försiktigt gör han närmanden, dels för att få igång henne men också för att se om det är läge. Hon misstänker att detta kommer ske o förbereder sig genom att ha mkt kläder på sig. Han kör på, kanske lite burdust med tanke på alkoholnivån och tidigare händelser den emellan.

Eftersom det inte föll i god jord avbröts det och de tog ett snack och cigg på balkongen istället. Kanske eventuellt utmynnade samtalet där i den riktningen att hon blev förbannad och ringde 112 och anmälde en våldtäkt.

Ren spekulation naturligtvis men tycker det känns som ett högst troligt scenario.

Det som talar emot är vad jag förstått en film/ljudinspelning som visar på raka motsatsen.
Citera
2018-10-16, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pushallin
Om GS's story han berättat i förhören stämmer så är det definitivt inte våldtäkt men misstänker att det finns bra bevis som pekar emot det eftersom han blev häktad och han skulle aldrig blivit häktad ifall det gick till så som han sa i förhören.

Varför är det inte våldtäkt?
Citera
2018-10-16, 19:51
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korinne
Konstigt nog så såg jag precis på häktesprotokollet att den svarta markeringen döljer endast fyra bokstäver i hennes namn. Kan vara fem men troligtvis är hennes namn på fyra bokstäver.

Skumt. På vissa ställen ser det längre ut.

https://imgur.com/a/eGtjt5k
Citera
2018-10-16, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel

Enligt GS fanns samtycke.
Citera
2018-10-16, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel

Jag skrev ifall det gick till så som GS har beskrivit det som så är det inte våldtäkt, jag vet inte om du läst vad han sagt eller inte men ifall du inte gjort det borde du göra det så lär du förstår.
Citera
2018-10-16, 19:53
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Skumt. På vissa ställen ser det längre ut.

https://imgur.com/a/eGtjt5k
Inte sällan skriver man efternamn, i stället för förnamn, i dokument inom rättsväsendet.

"Olsson ska då ha vänt tillbaka in i köket och.." inte "Björn ska då...".
Citera
2018-10-16, 19:55
Medlem
Misters avatar
BO:s namn är på fem eller sex bokstäver enligt min bedömning och mätning av det maskade. Vidare är MGM:s mobil tagen i beslag så det är kanske så att han själv spelat in, om det nu är så att det finns en inspelning av händelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in