2018-10-16, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllahAkbarBoom
ingen penetration, enligt glenn slickade han henne endast... förstår inte riktigt hur det kan filmas och se ut som våldtäckt, hur svårt är det för henne att sparka bort honom från skrevet?

samt hans fru låg och sov i rummet intill, gör något ljud och hon vaknar... låter som hon ångrat sig i efterhand och spelar ett kort men vem vet tills vi har mer fakta
Tragisk historia för alla inblandade. På några ögonblick vänds livet upp och ner.
Citera
2018-10-16, 17:21
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
GS var avbytare när de vann 1982. Backlinjen bestod av Stig Fredriksson, Conny Karlsson, Glenn Hysén och Ruben Svensson. Han hade en anonym roll när de vann 1982. Däremot mer ordinarie när de vann de allsvenska gulden.
Felaktigt.
Bara i finalmatcherna mot Hamburger SV spelade han hela andra halvlek när han bytte av skadae Glenn Strömberg och i andra matchen blev Hysén skada redan efter 10 min och Glenn Schiller som satt fast på toa i omklädningsrummet när matchen började fick hämtas och hoppa in i 15:e min. Så han spelade 120 min av 180 i finalmatcherna bara. Sen var han startspelare i flera matcher.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av letspanic
Det är inte fräscht, men det är inte säkert att det är våldtäkt om det gått till på det sätt som Glenn framställer det. Det låter som att hon ångrat sig.

Förstår inte vem han vill att de ska gå in till, till hans fru?

förmodligen sökte han en trekant men blev nekad en utav BO därefter steg de ut för att röka innan de gick och la sig.
Citera
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockmokk
Tänkte samma, är ju missinformerande. Vad är deras syfte med det undrar jag ?

Det man tänker först är ju att polisen lite slarvigt angivit hans ålder och inte velat vara helt precisa. Men i det här fallet har ju kvällstidningarna vetat exakt vem det rör sig om och hur gammal han är, så då går det inte att skylla på det.
Om de nu ska vara så specifika med "vunnit allsvenska titlar i olika klubbar" osv, vilket inte en gigantiskt stor skara har gjort.. Varför kan de då inte vara lite mer specifika när det kommer till åldern också? Missinformerande.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
En nyregistrerad säger att H F*rm (e) var i Mölnlycke/Mölndal i fredags eftermiddag och ifrågasätter om HF öht var med i TV4 på kvällen. Jag går inte i god för påståendet. Ta det för vad det är värt:
...jag och min tjej såg HF i mölndal på ICA i fredags vid 1730. 100% säker på att det var HF. Hur säkra är folk på att HF verkligen var på Idol? Hon var inte med i Idol Extra sändningen, vilket gamla deltagare (framförallt de som gått långt) brukar vara. I en annan idol tråd har någon skrivit att någon stylist va sjukt lik HF, kan det vara därför folk tror att hon var där?

Det är klart att HF kunde varit på Idol, men då måste hon åkt till landvetter direkt från ica i mölndal vid 1730 för att hinna.

HF har skivkontrakt med Universal och tjänar pengar på sina låtar😉 Glöm henne.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Hanna_Ferm
Citera
2018-10-16, 17:22
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Ja det är ju inte orimligt att Glenna ochnfrun hade tänkt fixa till en trekant ochnatt Glenn först skulle kolla läget och värma uppmtjejen lite.

Det är onekligen så det ser ut. Att två ~60-åringar vill dricka med någon under 18 är även det suspekt.
Senast redigerad av letspanic 2018-10-16 kl. 17:24.
Citera
2018-10-16, 17:23
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
förmodligen sökte han en trekant men blev nekad en utav BO därefter steg de ut för att röka innan de gick och la sig.

Jo, men då lär frun varit med på det. Tror inte att man kommer dragandes med någon under 18 till sin fru för en trekant om man inte vädrat det innan.
Citera
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
En nyregistrerad säger att H F*rm (e) var i Mölnlycke/Mölndal i fredags eftermiddag och ifrågasätter om HF öht var med i TV4 på kvällen. Jag går inte i god för påståendet. Ta det för vad det är värt:
...jag och min tjej såg HF i mölndal på ICA i fredags vid 1730. 100% säker på att det var HF. Hur säkra är folk på att HF verkligen var på Idol? Hon var inte med i Idol Extra sändningen, vilket gamla deltagare (framförallt de som gått långt) brukar vara. I en annan idol tråd har någon skrivit att någon stylist va sjukt lik HF, kan det vara därför folk tror att hon var där?

Det är klart att HF kunde varit på Idol, men då måste hon åkt till landvetter direkt från ica i mölndal vid 1730 för att hinna.

I fredags var Chris Kläfford med i Idol extra. Veckan innan så var några av förra årets deltagare med däribland HF.
Citera
Medlem
Wajis avatar
Nu har jag läst utkastet från de filer som är postade här angående Häktningspromemoria idag från Stockholm tingsrätt.

Det är första gången i FB historia där fokus ligger på att hitta namn på BO mer än fokus på GM? Men det är ju faktiskt media fel men det är en annan sak.

Det jag noterar är att om man tittar på all text som är målade så ser man faktiskt ett mönster. Man ser att BO har ett kort namn i max fem bokstäver. På sidan 7 när Glenn beskriver hans version så kan man flera gånger se hur kort namnet är.

Min andra notering är att att Glenn frågar om de ska gå in till Hans fru (även det namnet mörkat) men får ett nej. Är Glenn och frugan Swingers tro? Swingers brukar ju inte ha sex med andra människor inte sin partner är med.
Även gå inte in till frugan vid andra frågan så stannar de upp. Det tyder också på en sån sak.

Och att han ställer den frågan måste ju ändå antyda att det finns något slags form av öppet förhållande. För varför skulle Glenn ljuga om det i ett förhör? Det känns inte troligt.

Tror inte han är oskyldig i detta men något säger mig att hans version är trovärdig men vinklade i hans fördel.

Och samtidigt hur många personer hinner spela in ljud med mobiltelefonen?
Det känns som att BO hade det på känn eller så hade det hänt förut utan fruns vetskap. För det kan han ju inte berätta om han ska ha någon trovärdighet kvar emot frugan.
Han är ju fullt medveten om att frugan kommer ta del av detta så det känns lite märkligt.

Jag får en känsla att finns en hel del till om denna historia och det lär komma flera detaljer i detta.
Senast redigerad av Waji 2018-10-16 kl. 17:27.
Citera
2018-10-16, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
står klart och tydligt på sida 4

https://cdn-07.minfil.com/jbockej7bf/cd39146e-1539702253/Stockholms%20TR%20B%2013985-18%20Aktbil%206%20Maskad%20version.pdf

"mot hennes vilja" fy fan vilket vidrigt slödder Glenn Schiller är

De maskerade namnen är kvinnans namn mkt längre än Glenn skulle det varit HF hade imte det namnet varit så mkt längre maskat?
Citera
2018-10-16, 17:24
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllahAkbarBoom
ingen penetration, enligt glenn slickade han henne endast... förstår inte riktigt hur det kan filmas och se ut som våldtäckt, hur svårt är det för henne att sparka bort honom från skrevet?

samt hans fru låg och sov i rummet intill, gör något ljud och hon vaknar... låter som hon ångrat sig i efterhand och spelar ett kort men vem vet tills vi har mer fakta

Jo, penetrering med fingrar.
Citera
2018-10-16, 17:25
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Nu har jag läst utkastet från de filer som är postade här angående Häktningspromemoria idag från Stockholm tingsrätt.

Det är första gången i FB historia där fokus ligger på att hitta namn på BO mer än fokus på GM? Men det är ju faktiskt media fel men det är en annan sak.

Det jag noterar är att om man tittar på all text som är målade så ser man faktiskt ett mönster. Man ser att BO har ett kort namn i max fem bokstäver. På sidan 7 när Glenn beskriver hans version så kan man flera gånger se hur kort namnet är.

Min andra notering är att att Glenn frågar om de ska gå in till Hans fru (även det namnet mörkat) men får ett nej. Är Glenn och frugan Swingers tro? Swingers brukar ju inte ha sex med andra människor inte sin partner är med.
Även gå inte in till frugan vid andra frågan så stannar de upp. Det tyder också på en sån sak.

Och att han ställer den frågan måste ju ändå antyda att det finns något slags form av öppet förhållande. För varför skulle Glenn ljuga om det i ett förhör? Det känns inte roligt.

Tror inte han är oskyldig i detta men något säger mig att hans version är trovärdig men vinklade i hans fördel.

Och samtidigt hur många personer hinner spela in ljud med mobiltelefonen?
Det känns som att BO hade det på känn eller så hade det hänt förut utan fruns vetskap. För det kan han ju inte berätta om han ska ha någon trovärdighet kvar emot frugan.
Han är ju fullt medveten om att frugan kommer ta del av detta så det känns lite märkligt.

Jag får en känsla att finns en hel del till om denna historia och det lär komma flera detaljer i detta.
Jag reagerar också på hur ledigt han berättar om det hela, det här är nog inte den första unga kvinna som paret bjudit på mat och vin. Undrar vem mannen som "varit sjuk" och därför inte drack så mycket är och vart han tog vägen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in